home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW R1200 GS Adventure je veoma lep prizor, a tek kada malo promeni izgled... postaje još lepši.

Ne verujete? Dovoljno je da vidite novi BMW R1200 GS Adventure Triple Black za narednu sezonu i sve će vam biti jasno.

Koliko je tačno do sada bilo Triple Black izdanja, nismo sigurni, ali jesmo u to da je odlična ideja što su joj Bavarci ostali verni.

Što se verzije za 2017. tiče, BMW i dalje odbija potpuno crnu GSA "zver", ali se nadamo da će to u budućnosti promeniti. Ipak, crne boje ima dovoljno da motociklu da novi, pomalo agresivnan i futuristički izgled.

"Black Storm" metalik crna boja dominira centralnim delom i ima je na prednjem blatobranu, dok su agregat, felne u drugoj nijansi crne boje, a zadnji podram, ventili, rezervoar za gorivo, ali i nekoliko drugih delova, u "Agathe" sivoj.

BMW R1200 GS Adventure Triple Black će biti dostupan u ograničenom broju. U Nemačkoj će koštati 16.830 evra, što je 330 evra viša cena u poređenju sa standardnom verzijom.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 2854



Komentari

Putujem ovih dana GS-om, čudovište od motora.

Autor P1 04 Jul 2016, 18:05

Definitivno želja kad bi sve stvari u životu bile riješene , jeste skup ali je zmaj od motora.
Prošle godine lik kod nas uzeo novog , 38.000KM ga izašao sa još nešto dodatne opreme.

Autor Đorđe 04 Jul 2016, 19:56

Djordje
Ovaj ima sve moguće, sve što je moglo da se doplati, ima.
Full LED farove, keyless, el.kontrolisano ogibljenje, navigaciju fabričku na kojoj čitaš razne parametre, tipa pritiska u gumama, potrošnje, korišćenja prednje/zadnje kočnice i još brdo podataka.
Full Akrapovič, quickshifter, kofere...
Ne znam jesi li se nekad vozio ili probao, nije ni čudo što im je najprodavaniji model.

Autor P1 04 Jul 2016, 20:54

Nisam ga vozio , ali definitivno najpoželjniji motor i može se reći za čitav život i za na kraj svijeta.
Vozio sam GS650 ali to nema veze sa ovim , jednostavno igračka za njega.

Autor Đorđe 04 Jul 2016, 22:23

Ovo je nekome lepo???

Autor mile antena 04 Jul 2016, 22:27

Djordje
Tako nesto, univerzalac.
Ozbiljna masina, ozbiljan motor.
Odo na njega, cujemo se poz. :)

Autor P1 04 Jul 2016, 22:42

Mile , ukusi su različiti , meni npr. oni prapotopni prdavci HD i sl. su katastrofa a neko svršava na iste , isti je slučaj i sa ovim GS-om.
Činjenica da je ovo vrhunski motor bukvalno za na kraj svijeta.

Autor Đorđe 04 Jul 2016, 23:18

meni je dizajn kao decija igracka. za ostatak nemam primedbi jer ne znam nista o njemu, nije moj stil motora.

Autor mile antena 04 Jul 2016, 23:48

Nisam fan Harlija, ne volim nesposobne motore, koji ne mogu da skrenu.
Možda je udoban, ali širok, nizak, ne može da se obara.
Pritom valjda imaju vazdušno hladjenje ?
I zvuk kao da je probušen auspuh.
Ja ga doživljavam kao motor za ne baš vešte bajkere, koji voze samo pravo.
Ovaj motor je suprotnost Harliju, sposoban, po svemu je napredniji, nisu ni za poredjenje.
Harlija ne možeš ni na ivičnjak da popenješ, teški su ko tuč itd.
Sa GS-om idešgde hoćeš, na kraj sveta što reče Djole.
Kvalitetan, robustan, sumnjam da drugi mogu da naprave takav motor u klasi.

https://www.youtube.com/watch?v=yOZpI7h8glk

Sa Harlijem možeš samo po asfaltu, kao sa F1. :)

Autor P1 05 Jul 2016, 14:21

evo ja vozim harley vec neko vreme i nikada nisam imao problem ni da udjem u krivini, a ni da izadjem. o zvuku ne treba trositi rec, harley se na milje prepoznaje.
p.s. sto bi penjao motor na ivicnjak?

Autor mile antena 05 Jul 2016, 15:28

Harley Davidson su vrhunski motori, za prave entuzijaste. Slično G klasi u svetu automobila.
Neprolazan dizajn, uz male modifikacije uvek će izgledati kao nov.
Nikada ne izlazi iz trenda, uvek će biti moderan i poželjan.
Motor koji ima svoju istoriju i ime...
Pokazatelj kvaliteta je i cena koju drži. Kratko i jasno ikona u moto svetu.
Verovatno ću ga kupiti kad-tad, pre njega ću Yamaha Stryker, a posle će mi biti "back up".

Poz

Autor Raziel 05 Jul 2016, 15:30

Mile
Sumnjam da bi sa Harlijem mogao da pratis T-Max 500ccm, kamoli nesto brze.
To su penzionerski motori, koji kad prodjes kunu te svi zivi. :)
Sto bi peo motor ?
Recimi kad parkiras, eto juce sam 2 puta imao potrebu za tim, Harlija bi morao na sred puta da ostavim. :)
Ne pratim Harlije , GS je ozbiljna mašina, motore-invalide ne gotivim.

Autor P1 05 Jul 2016, 15:41

sa harleyem i nije cilj da pratis nekoga ili nedaj Boze da brzo vozis.
harley je uradjen za one koji vole sporije kruziranje i da vide sve oko sebe sta se desava i da prakticno uzivaju i svakom milimetru puta, a ne da samo sto brze stignu od mesta A do mesta B.
nikada nisam voleo sportske motore.
sto rece raziel, harley i kada je star opet izgleda kao nov i nikada ne izlazi iz trenda.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 16:35

Mile
Pa da. Ja volim sportske motore, agilne.
Meni motor ako nije agilan, nije motor.
Harli je za penziju, voznju pravolinijski.
Ja volim da vozim motor, krivudavim putevima, da plivas kroz krivine.
Ne kazem da se treba trkati, vec ja ne volim invalide-motore.
Uvek bi pre uzeo GS ili neki putnicki motor, koji nije ogranicen na blago skretanje samo.

Autor P1 05 Jul 2016, 17:14

P1
Šta kažeš na Ducati Monster ??
Par dana gluvarim njime po okolini :)

Autor Oktopod 05 Jul 2016, 17:19

Oktopod
Nisam fan tog tipa motora, retro.
Mada on i par jos nekih piju vodu, koji ne izgledaju kao ružne starudije.
X Diavel S mi se vise svidja.
Multistrada je lep, ali Panigale no.1.

Autor P1 05 Jul 2016, 17:23

malo penzionera moze da obuzda harley. previse je on velik i tezak motor da bi ga neki dekica mogao voziti.
ja kad vozim motor volim da osetim svaki milimetar puta. pored harleya imam i triumph bonneville, on je malo drugacija skola, ali mi se mnogo dopao retro dizajn

Autor mile antena 05 Jul 2016, 17:24

P1
Ima i Panigale 899. Luda sprava. Ali Monster je car za mene. Obrtni moment otkida, a i nije loš za krupnije momke :)

Autor Oktopod 05 Jul 2016, 17:25

Da, ali ja mislim na 1199 i 1299 ne slabije.
Sto se Monstera tice, sigurno nije ni blizu KTM-u 990 SMR. :)))

Autor P1 05 Jul 2016, 18:14

Mile
Harli sigurno nije kralj agilnosti niti je namenjen tome. Zato je meni odbojan.
Ne privlače me motori koji su ograničenih mogućnosti, agilnosti, ko da voziš šleper ili autobus.
Tehnološki mogu da zamislim koliko su iza GS-a.
Isto tako kvalitet, robusnost.
A GS možeš da voziš i po putu i van njega.
Možeš da stojiš na njemu i da ga voziš, predvidjeno je tako.
Što je odličan osećaj.
Ima i tempomat. :)
Šalta se bez kvačila, full LED farovi itd.
Keyless go. :)
Uzmi negde probaj ga, pa javi. :)
Da vidiš šta je motor. :)
Garantujem ti da ćeš uživati u svakom milimetru puta.
Jer i ja uživam, a najviše sportske motore volim.
Lagano, krstarim po krivinama, motor univerzalac, za put, van puta, lagano, brzo, kako god.
Kvalitetan, robustan, rafinisan.
Tehnološki napredan.
I ne pregereva se zbog vazdusnog hladjenja. :)

Autor P1 05 Jul 2016, 18:36

neka hvala, to je kao da mi kazes da bi vise uzivao vozecu novu hondu civic nego recimo '59 cadillac eldorado. kao sto rekoh gore, kad izadjem da vozim motor cilj mi je da uzivam u svakom milimetru, a ne da vozim off-road ili da se trkam hocu li sto pre negde stici. da mi je to interesovanje, onda nebi ni seo da vozim motor.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 18:52

Mile GS nije trkacki motor. To su S1000RR i drugi.
GS i jeste namenjen za uzivanje. Da bi ga shvatio, moras da probas. Da osetis paralever i telelever. :)
Mada razumem te sto ne zelis da ga probas, onda bi Harli otiso u penziju. :)
Verujem da lako tu mozes da zakazes test voznju.
Pa uzmi probaj, samo da vidis sta je motor.
Udobniji je sigurno od Harlija, a za ostalo ne treba trositi reci.

Autor P1 05 Jul 2016, 19:07

ne razumes ti poentu harleya cim pricas o udobnosti i ponasanju u krivinama.
evo dacu ti jedan primer, ne o motorima vec o autima - pogledaj najnoviji top gear gde je tip prvo vozio 1968 mustanga, pa onda 2016 mustanga. i vidi kojeg je toliko ishvalio, a kojeg je na kraju rekao da bi izabrao za kupovinu. e tako je i sa harleyem u poredjenju sa tehnoloski modernim motorima. vi to iz evrope nikada necete shvatiti isto kao sto ne shvatate zasto bi neki amerikanac radije potrosio $1,000,000 za '69 mustang boss 429 umesto na novi mclaren p1.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 19:19

mile
Poenta Harlija je krstarenje, zar ne ?
I trebao bi valjda biti udoban.
Ne znam, mene ne privlace takvi motori.
Pre bi uzeo ovako nesto nego Harli :

https://www.youtube.com/watch?v=sIOk9dMXodo

Mozda oni imaju neku skrivenu magiju koju mi evropljani ne vidimo. :)

Autor P1 05 Jul 2016, 19:26

da je udoban i tih ja bi se smorio sa njim posle 10 minuta.
sto rece rory reid u zadnjoj epizodi top geara kada je prvo vozio '68 mustanga, pa '16 mustanga, "kojeg bi izabrao na kraju? onog koji mi je nocna mora" misleci na '68 model. tako je i sa harleyem jer se harley ne kupuje da bude prevozno sredstvo.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 19:40

Pite
otkud ti da voziš BMW motorcikl ?? Nešto mi tu ne štima...
A ovaj BMW kao da je pravljen pre 20 godina.

Autor Oktopod 05 Jul 2016, 19:41

mile
Znači tebe pali buka ?
Da uzmem da probušim auspuh na GS-u pa da i ja "uživam". :)
Ne znam kakav je Harli, nisam probao nikad niti imam želju, ne privlači me.
Ako voliš divlje motore, onda KTM...
Harli je mala maca za to. :)
A i zvuk bi ti se sigurno svideo.
990 je glasniji od ovog 1200 BMW-a.
Harli nije udoban ? Ja sam mislio da ga ljudi kupuju zato što je ležeran za vožnju-krstarenje.
Koji model treba da se proba da se shvati Harlijeva filozofija ?
Koji model ti imaš ?
mange
Imao sam ja davno BMW F650 CS, za grad. :)

Autor P1 05 Jul 2016, 19:52

Pite
E hebi ga, ti si fan onoga što imaš... to nema smisla.

Evo, ja imam što šta, pa kritikujem.
Za mene BMW nema motorcikl. Sa tim sam raskrstio pre 30 godina.

Autor Oktopod 05 Jul 2016, 19:58

Što se tiče Harlija , jedina stvar što im skidam kapu je marketing , tu su definitivno nedodirljivi , jer realno samo oni mogu po dobroj cijeni uvaljivati primitivne motore ako se pogleda da je sad 2016. godina a ne 1948.i usto da se svi tripuju kao kul , super...

Kada se oduzme ime , to je samo jedan bučan motor , katastrofalne ciklistike , doduše kvalitetan , ali kvalitetan je bio Mercedes w123 samo što današnji Mercedesi nemaju veze sa istim...

Tako kad se ostave po strani Holivudske spike i kad se pogleda realno motor u 2016. godini , jednostavno ni jedan Harli nije ni sluga ovome GS-u u apsolutno ni jednom pogledu , jer realno GS1200 je jedan od najboljih allroundera na svijetu ako ne i najbolji.

Autor Đorđe 05 Jul 2016, 20:03

@P1,
mozes ti probusiti i auspuh na hondi civic, ali i dalje nece zvucati kao dodge challenger hellcat.
gledao sam jutros neke video na youtube dok sam se spremao za posao i nije mi se zvuk tog bmw-a ni malo dopao.
harley je kao divljni konj i u nijednom momentu ne miruje, cak i kada stojis na semaforu sav se trese i grmi. ja imam sportster, a bilo koji veci harley je odlican. meni je cilj da predjem na indian chief jer mi se retro stil daleko vise dopada.
ovako nesto
http://www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2013/08/080413top-i.jpg

Autor mile antena 05 Jul 2016, 20:03

@Đorđe,
pa nije niko dao harleyu taj imidz vec su ga sami napravili kroz istoriju. postoji gomila drugih motora koji izgledaju slicno, ali su moderniji, kvalitetniji i jeftiniji. evo moj prvi motor je bio suzuki marauder, obican pocetnicki motor, ali bas uradjen u tom harley stilu, ali opet je bio samo neuspesna kopija iako mi je zadavao manje briga nego harley sada.
kao sto rekoh gore, i drugi bi hteli taj imidz, ali ga jos nisu uspeli napraviti (i pitanje je hoce li ikada).
to je ono sta ja cesto govorim i u svetu automobile na americkom trzistu - japanske i evropske firme mogu da naprave jednostavne sporete za prevoz od mesta A do mesta B, ali niko jos nije uspeo da nadmasi amerikance po pitanju pikapa. tako je i sa harley davidson motorima - moze konkurencija napraviti motor koji je kvalitetniji, moderniji i generalno bolji kada se sve stavi na papir, ali da bi dostigli harleyov imidz morace jos dosta da rade

Autor mile antena 05 Jul 2016, 20:11

mile
Harlej je na nivou 1950-tih godina. Šta više reći. A zvuk je odvratan.

Autor Oktopod 05 Jul 2016, 20:20

Djordje
Isto mislim.
Da je to jedna nametnuta "moda".
Ja gledam kakav je osećaj na motoru, kakav je motor, to mi je bitno.
Verujem da je GS najbolji allarounder, gledao sam protiv KTM-a 1290 SA test, gde je pobedio GS.
Multistrada je više za asfalt.
GS je ozbiljan motor, koji pruža odličan osećaj, performanse, zabavu, osmeh i zadovoljstvo. :)

https://www.youtube.com/watch?v=1OPgwwFJE8Q

Autor P1 05 Jul 2016, 20:22

Đorđe,

Koji je po tvom mišljenju pravi Cruiser/Chopper?

Ja nisam fan sportskih motora, pre svega zbog položaja "za volanom". Chopperi su #1 za mene.

PS
O kvalitetu Harley Davidson motora je izlišno govoriti. Ko razume G klasu razumeće i njega, najbolja paralela po mom mišljenju.
Poz

Autor Raziel 05 Jul 2016, 20:24

@Oktopod,
kamo srece i da su ostale stvari na nivou 1950tih godina, nebi sigurno bile plasticne i bezlicne kao sto jesu danas.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 20:25

Ja nijednog pravog bajkera nisam video na čoperu.
Pokušavam da zamislim Rosija na njemu i ne ide mi...

Autor P1 05 Jul 2016, 20:39

Raziel , Cruiser/Chopper jednostavno je prevaziđen oblik motora , jer kao što rekoh u 2016. godini ima toga na pretek što je tiše , brže , udobnije , kvalitetnije a bogami i jeftinije ako se traži motor kao motor.
Po meni ta forma Cruiser/Chopper je jedino idealna kao jedan vječiti projekt tj. da u slobodno vrijeme čačkaš po njemu , dorađuješ i diviš mu se ali u garaži , eventulno koji đir po kvartu.

Uostalom kad se pogleda raznorazne ekspedicije , dakle ozbiljna putovanja , gdje su na prvom mjestu udobnost , kvalitet i pouzdanost ,ja sam slabo vidio da se ide na Harlijima , koliko me sjećanje služi , uglavnom su GS u pitanju...

Autor Đorđe 05 Jul 2016, 20:41

Đorđe,

Nevezano za lične preferencije (ja nikada ne bih kupio sportski bike npr.), koji je to Chopper da ispunjava tvoje kriterijume?

Sve je to relativno, Harley Davidson je Rock n' Roll, ovaj BMW gore je Lady Gaga, svaki ima svoju publiku i poštovaoce...

Autor Raziel 05 Jul 2016, 20:59

hehe dobro poredjenje (lady gaga) :))))))

Autor mile antena 05 Jul 2016, 21:00

Raziel
GS je ozbiljna mašina, nije to ko Harli.
On je neuporedivo ozbiljniji, robusniji, u svakom pogledu superiorniji u odnosu na Harlija.
Ne shvataš ti šta ti Djordje kaže, me kaže on da nije Harli čoper, niti bilo koji drugi brend, već da je ta kategorija prevazidjena odavno.
Imaš bolje turinge, kvalitetnije, sposobnije, naprednije.
Kao što je recimo K 1600GTL exclusive, 6 cilindara putnički. :)
GS.
Sve su to daleko ozbiljniji motori, eto šta da uzmeš ako nećeš sportske.
Da bi shvatio šta je GS, mora da se proba.
Neverovatno stabilan, neverovatan osećaj sigurnosti.
Stojiš na njemu pri 20kmh i 160km jednako sigurno.
Čudo od motora, nije slučajno najprodavaniji BMW-ov motor.

https://www.youtube.com/watch?v=auCW3N9CRyw

Autor P1 05 Jul 2016, 21:07

P.S.
Što se poredjenja tiče, primerenije je reći da je Harli ko Alkateli oni prvi, a GS kao Samsung S7. :)

Autor P1 05 Jul 2016, 21:15

ne razumes ti i dalje poentu harleya i zasto ga ljudi kupuju.
to je kao da kazes nekome kao sto sam ja da treba radije da kupi lotus elise nego dodge challenger zato sto je elise bolji iz ovog ili onog razloga (stabilniji, brzi u krivinama, i sta sve vec). ja u elise nikada nebi ni pogledao, a jos manje bi pogledao u bmw k1600. toliko plasticno i bezlicno izgleda da nemam reci

Autor mile antena 05 Jul 2016, 21:15

Niko od vas nema pojma, najbolji motor je Vespa. Evo i moje "male neVespe", indijske Vespe LML Star Deluxe 150 2T iz 2008, bila srebrna a ja se ove zime "presvukao" u mat sivu boju sa modela GTS. Malo zeznuto za odrzavanje, svaka kap vode ostavlja trag, ali se i pogledi zadrzavaju. Ako mislite da je smesna, da vidite kako ja tek izgledam sa 187cm na njoj :D
Al' svako jutro imam osmeh dok zvekecem po gradu... Ako me viditem, nemojte da me zgazite :D

http://i.imgur.com/iC8QMsi.jpg
http://i.imgur.com/1GVm7gy.jpg
http://i.imgur.com/mblPBbR.jpg
http://i.imgur.com/AUeY8ik.jpg

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Jul 2016, 21:24

UCS
Kako to retro i mat siva ? :)
Dobra ti ova fotka sa mačorom na njoj.

Autor P1 05 Jul 2016, 21:26

@P1,
Never go full retro! :D
Nisam hteo da bude onako sva sjajna, ovo je bio kompromis. Vise volim da je dozivljavam kao alat i svakodnevno sredstvo za zabavu nego da je lickam i mazim/pazim svaki dan. Zato i mrzim ljude koji cuvaju automobile na onaj preterani nacin, kao da misle na sledeceg kupca...
Sledece nedelje ce dobiti i punjac za mobilni/navigaciju u kaseti pa cu moci na nege malo duze relacije po Srbiji.
A jednog dana bih voleo da imam i nesto kao iz ove teme, kao i jedan cafe racer za po gradu.

Autor Uros Cuore Sportivo 05 Jul 2016, 21:31

Ma razumijem ja šta ti pričaš , pošto volim i ja starudiju , konkretno imam jednog matorog Ford Capria , volim ga , ali ni u ludilu ne mogu tvrditi da je bolji od bilo kog modernog auta a kamoli nekog ozbiljnog.

A ovo poređenje Elise vs Challenger ti nikako ne stoji , kad bi uspoređivao u svijetu automoila Harli vs GS bi došlo nešto kao 9th generation F150 vs X5 F15

Autor Đorđe 05 Jul 2016, 21:35

@Đorđe,
nije poenta koji je bolji. harley je nesto sto se ne moze opisati preko brojeva na papiru. vidis kako kazes da volis svoj capri iako postoje gomila drugih modernijih auta koji su bolji.
p.s. ja bi bez razmisljanja izabrao i f-150 pre x5. ne volim ti ja te svapske proizvode pune tehnologije gde kompjuter sve radi za tebe. kao sto rekoh gore, ja volim divlje konje tj. aute i motore koji ce pokusati da te ubiju ako im ne pruzis svoju maksimalnu paznju.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 21:54

mile 21:54
Uzmi onda KTM. :)

https://www.youtube.com/watch?v=Rr4CZUJqCuo

Mislim da divljiji motor nećeš naći od KTM-a.

Autor P1 05 Jul 2016, 22:07

radije bi ovaj
https://www.youtube.com/watch?v=ErZcjvLtIO8

Autor mile antena 05 Jul 2016, 22:36

mile
Od čopera, najjači je Triumph Rocket 3.
Ako želiš da probaš nešto divlje, sedi na KTM.
Iz opisa što si dao u 21:54, on ti je to.
Harli je sigurno miran ko bubica spram njega.

Autor P1 05 Jul 2016, 23:00

Mile , pa upravo je u tome stvar , iracionalne stvari su teško objašnjive i uglavnom moraš malo pasti sa baglama da bi to obožavao.
Evo npr. taj moj Capri sa racionalne tačke gledišta je teško smeće , troši 15 litara normalne vožnje , ruke otpadaju poslije 3. kilometra po gradu jer nema servo a na sve to ima mali Raid volan a gume 205/60-13 , fudbalsko igralište mu je dovoljno za polukružno okretanje , Essex V6 grmi kao da će oluja itd. al jbg ja ga volim i to je ono iracinalno , neopisivo zašto.
Ali pošto sam u većini slučajeva racionalan , za svaki dan je tu SEAT Cordoba TDI , dakle sušta suprotnost i realno svemirski brod za Capria.

Tako da i u slučaju ovog GS-a , sa racionalne tačke gledišta trenutno najbolji allrounder na svijetu kada se pogledaju sve osobine motora koje su realno važne za vožnju.

Autor Đorđe 05 Jul 2016, 23:01

@P1,
neka hvala, i on mi detinjasto izgleda kao igracka sa onim c
crvenim/narandzastim detaljima.

@Đorđe,
mislim da onda shvatas zasto harley postoji i zasto ga ja toliko volim, zbog toga "neopisivo zašto".
ne vozim ni ja motor svaki dan, tamo od sredine maja do pocetka septembra posto pre i posle toga ima dosta kise i snega.

Autor mile antena 05 Jul 2016, 23:07

http://www.popularmechanics.com/cars/motorcycles/g2309/best-motorcycle-buys/?slide=1

Autor Raziel 05 Jul 2016, 23:24

mile
Znači tebi je da izgleda tako kako ti se svidja, a ne da karakter motora bude divlji ?
Što se mene tiče, najlepši motor je Panigale, i H2 pored njega.
Uz to, divlji je i on. :)
To je motor što se mene tiče, čoperi me više podsećaju na kamion i autobus.
A tako su i vozni otprilike.

Autor P1 05 Jul 2016, 23:25

i u voznji i po dizajnu mi je bitno. ne volim te motore pune plastike koji izgledaju kao igracke

Autor mile antena 05 Jul 2016, 23:42

P1

I cena je toj dvojici baš lepa. :)
Gledam malo pre (pa i onaj link gore) svi su tu negde po ceni, samo Harley odskače. No dobro, svaka roba im svoga kupca...

Poz

Autor Raziel 05 Jul 2016, 23:47

mile
Sedi probaj GS, pa onda reci da li je igračka.
To što ponegde ima plastične oplate, ne znači da je plastikaner, naprotiv.
Mehanika mu je robusna, izdržljiva, penješ se na njega dok je na ćopavoj, kao na konja. :)
Harliji su mnogo teški, 350-400 kg ?
To ne možeš da vratiš u nazad ako ima malo nagiba.

Autor P1 05 Jul 2016, 23:59

@mile antena,
Da skratimo ovu raspravu...
Koji je tvoj omiljeni enduro motor ako vec nije ovaj GS i da li ameri imaju predstavnika u toj klasi?
Da li je moguce ici na put oko sveta Harlijem van asfalta?

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Jul 2016, 00:04

Ljudi, ne vredi vam da Miletu objasnjavate kako postoji nesto bolje od neceg americkog. Verovatno je navijao za Kverija.
Razi
Nije relevantno porediti HD sa G klasom, jer je G mnogo tehnicki unapredjivan. Prvi G i poslednji G samo skoro isto izgledaju, ispod lima je skroz druga prica.

Autor Optimus Prime 06 Jul 2016, 00:31

nemam omiljeni enduro motor jer mi se takvi motori uopste ne svidjaju. iskreno da ti kazem, nemam pojma da li amerikanci imaju predstavnika u toj klasi. harleya je nemoguce voziti izvan asfalta

Autor mile antena 06 Jul 2016, 00:32

@mile antena,
A da li su ameri generalno imali nesto nalik evropskim/japanskim proizvodjacima van tog, da tako nazovem, heritage polja interesovanja?
Da li je ranije bio neki proizvodjac (ne mogu sad da se setima necu namerno da trazim na google-u jer je to suvise lako) koji je pokusao da udje u klasu super moto, enduro i sl.
Ako me razumes, neki tako velikoserijski proizvodjac kao konkurent BMW-u, japancima i sl.
Ja znam samo za HD, Indian (ako se ne varam), ne znam ciji je Buel a da na varam sa pretragom....

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Jul 2016, 00:39

UCS
Pitanje je da li se moze Harlijem na put oko sveta asfaltom a ne van asfalta ? :)
Fora kod GS-a je sto ces jednako udobno putovati i putem i van puta.
Pogledah sad mile sto rece, pa videh kako zastarelo ogibljenje ima Harli.
GS ima specificno ogibljenje ( paralever i telelever ), ponasa se maltene kao magic-body control. :)
Udoban je kao dzipa da vozis, a vozan ko limuzina.

Autor P1 06 Jul 2016, 01:02

@Uros Cuore Sportivo,
iskreno da ti kazem, ja nisam bas prava osoba za takva pitanja jer se u motore ne razumem mnogo.

@P1,
ti uporno o udobnosti, ponasanju u krivinama i slicnim karakteristikama iako sam ti dosta puta do sada rekao da takve karakteristike uopste ne interesuju ljubitelje harleya. to je isto kao kada me je nedavno renault_terminator ubedjivao kako su evropski kamioni bolji od americkih jer imaju kvalitetniji enterijer, vece sigurnosne mere, manje trose i sta sve vec (takodje nebitne karakteristike americkim kamiondzijama). ako sam ja jednu stvar pokupio od amerikanaca to je onda ukus prema vozilima tako da bas znam sta misle o tome. ti ne razumes da vozac harleya hoce da oseti svaki milimetar puta i da hoce da on vozi motor, a ne da motor vozi njega. ja obozavam sto osetim svaku rupu preko koje predjem i sto nemam sluh satima posle voznje i sto mi se ukoce ruke, noge i ledja. to je ono sta ti pricam, gde ja imam kontrolu nad masinom i gde ja i samo ja pravim razliku u voznji, a ne gomila elektronike. ti se sad verovatno cudis i pitas se "sto bi radio sve to kad moze lakse i udobnije", ali meni je to upravo draz voznje harleya, ta njegova primitivnost gde je jos uvek jako "divlji". kao sto sam rekao ranije - kao divlji konj koji te moze svakog momenta ubiti ako mu ne das 110% svoje paznje. e sad, nekome je to draz, a nekome je draz da jase treniranog konja koji ce da slusa svaku komandu i uradi bas ono sta ocekujes od njega

Autor mile antena 06 Jul 2016, 01:59

mile 01:59
Prve dve rečenice upućene UCS-u i meni se uklapaju u moju percepciju vozača Harlija.
Mislio sam da je Harli relax varijanta, a ne ovo što si opisao.
To je i odgovor na pitanje UCS-a.
Sa GS-om isto uživaš svaki mm puta, samo što se ne ukočiš. :)
Neko uživa u Hondi Civic, neko u S klasi, tako otprilike dodje poredjenje. :)
Posle svega opisanog, tek mi je sad Harli daleko, još više nego ranije.
Mene srećom nije opila Amerikanizacija. :)
Ne tražim neka viša neobjašnjiva značenja, ja ipak gledam karakteristike motora.

Autor P1 06 Jul 2016, 08:27

@mile antena,
Ok, mozemo ovako:
Ako je Ford Mustang pandan nekom Harliju za voznju po asfaltu, ko je onda pandan Jeep-u u svetu motora?
U smislu da ides gde hoces, da te ne ogranicava obelezeni put, da se osecas slobodno kao beloglavi orao i sl. :D

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Jul 2016, 10:22

@P1,
pa nije bas da su civic i s-class isto kao sto i harley i bmw u svetu motora. civic je nista kao harley davidson. harley je mozda kao americki muscle car iz 1960tih dok eto gs moze da bude s-class. tako da mi sad mozes i pricati kako je s-class udoban, tih, kvalitetniji enterijer, ali nista ne moze da zameni osecaj voznje klasicnog muscle cars. ista stvar vazi i za harley. zato devojcice ne voze harley. :)))

@Uros Cuore Sportivo,
razumem ja sta ti mene pitas, ali ti ja ne znam dati odgovor na to pitanje jer je pratim te pro-terenske motore. mene interesuju samo veci kruzeri.

Autor mile antena 06 Jul 2016, 18:35

Pre neki dan sam ga vozio po makadamu.
Nije mi se svideo osećaj, nelagodno pomalo.
Prednji točak "kliza" povremeno u stranu, pa ne prija subjektivnom osećaju sigurnosti.
Ipak je na asfaltu osećaj mnogo lepši i mnogo više uliva sigurnosti.
Naravno i kontakt sa podlogom je mnogo bolji.

https://www.youtube.com/watch?v=auCW3N9CRyw

Osetio sam kako izgleda 3:54 uživo.

Autor P1 05 Sep 2016, 17:12