home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW će uskoro lansirati svoju novu moćnu F850GS mašinu, u pokušaju da se uhvati u koštac s modelima Africa Twin i Multistrada 950.

Prodaja adventure motocikala je i dalje snažna, a jedna od ključnih oblasti rasta je segment modela s kubikažom manjom od litra. Kako se očekuje još motocikala u ovoj konkurentnoj kategoriji krajem 2017. godine – kao što je npr. proizvodna verzija Yamaha T7 koncepta – nije neko iznenađenje što se BMW odličio za potpuno novu i mnogo oštriju verziju F800GS.

Poslednji veliko osveženje F-serije je bilo 2013, a uprkos nekim manjim promenama, koje su uglavnom bile fokusirane na Euro4 standard, konkurencija je uspela odmakne od Bavaraca. Upravo zbog toga su se i odlučili na ovakav potez.

Potpuno novi agregat

Novi paralelni twin motor je dobio dodatnih 50 kubika i sada ima zapreminu od 850, a prema dostupnim informacijama, imaće prepozatljiv V-twin zvuk, što nije bio slučaj s aktuelnim F800.

Novi agregat će proizvoditi oko 100 KS, što je nekih 15 KS više od trenutnog modela – što će ga više približiti tržišnim rivalima: Triumph Tiger 800 (94 KS), Honda Africa Twin (93 KS), Ducati Multistrada 950 (113 KS). U svakom slučaju, imamo novu jedinicu, a ne sređenu varijantu stare.

Promena rama

Jedna od najvećih pojedinačnih promena je nova šasija, koja koristi aluminijumski ram umesto čeličnog trelis rama koji se nalazi na aktuelnim F800GS i R1200GS – a upoređujući ga sa F800GSA, čini se kompaktnijim. Viljuška je takođe nova, iako izgleda da nudi gotovo identičan hod.

Felne ostaju 21-inčne napred i pozadi 18-inčne, ali to je jedina sličnost – u svakom drugom pogledu dva modela se razlikuju.

Tu će biti i dodatne elektronskeopcija kao što su tempomat i multi-kontroler na levoj ručici. Motocikl će imati i menjač za brzu promenu stepena prenosa – aktuelni Gearshift Assist Proa, koji je na R1200GS u dodatnom paketu opreme.

Još jedna velika promena je nova instrument tabla, koji naglašava broj obrtaja sa velikim analognim tahografom, dok je za prikaz brzine i drugih važnih informacija tu veći LCD.

Izgled

Postoje neke velike promene kada je stilski izgled u pitanju. Prednji deo na F850GS ima oštrije i agresivnije linije, dok je asimetrični far podseća na reli mašine. Na špijunskim fotografijama ima kratko vetrobransko staklo, ali pretpostavljamo da će više oblika i veličina biti na raspolaganju.

U BMW-u nisu želeli da govore o njemu, ali realno je očekivati da ga vidimo na novembarskom EICMA sajmu u Milanu, s tim što bi se u prodaji našao u prvoj polovini 2018.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 934



Komentari