home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

KTM 950 SE

U rukama iskusnog i smelog vozača, ovaj po meri sređeni KTM 950 postaje izuzetno snažna mašina.

Zasnovan je na Super Enduro modelu, do kog uopšte nije lako doći, pa zato ne čudi što ne viđamo mnogo "custom" mašina zasnovanih na ovoj mašini.

Ovaj koji vidite na fotografijama dolazi iz garaže "Sport Evolution" iz Koblenca u Nemačkoj. Nekadašnji trkački vozač i inžinjer, Ditmar Francen, obično radi na kafe rejserima, skremblerima i boberima - a naročito ga privlače klasični BMW agregati. Uz sve to, proizvodi i sopstvene delove.

KTM 950 SE

"Jednog dana je došao čovek i rekao da kod kuće ima KTM i da želi da se nešto uradi od njega", seća se Ditmar. "Međutim, praviti kafe rejser od 950 SE se nije činilo kao dobra ideja."

Zato je odlučio da na najbolji način iskoristi kompaktni cevasti ram.

"Sve smo rasklopili. Odsekli smo zadnji deo rama, izduv i rezervoar. Sve što nam se činilo suvišnim."

KTM 950 SE

Bez plastike i sedišta, KTM je odmah izgubio dosta na težini, kako onoj pravoj, tako i vizuelnoj. Zato je ekipa iz radionice napravila novi podram i sedište, a redizajnirani rezervoar za gorivo se odlično uklopio. Možda nema neku zapreminu, ali ni originalni sa 14 litara nije baš bio poznat po autonomiji.

Ručno napravljeni predji i zadnji blatobrani se slažu sa rezervoarom, a ako vam oklop izgleda poznato to je zato što je sa BMW R nineT Urban G/S modela. Kao tačka na "i" dolazi Motogadget brzinomer.

Ditmar je takođe skratio 48-milimetarske viljuške, a tu su i nove aluminijumske felne. Zadnje su, doduše, ostale na 18 inčna, dok su prednje sad 19-inčne. Što se pneumatika tiče, izbor je pao na Pirelli Scorpion Rally.

Agregat LC8 serije donosi 98 KS, pa tako nije bilo potrebe za dodatnom snagom. Ipak je stavljen novi usisni sistem za K&N filterima, a Sport Evolution se odlučio da stavi modifikovani GPR prigušivač. Sve te promene su za posledicu imale povećanje snage, pa sad motocikl može da se pohvali sa 107 "konja".

Težina motocikla je sa 190 kg pala na 175, pa sad imamo mašina koja pruža osećaj lakog supermoto modela, koji se ponaša kao superbajk.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 256



Komentari