home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Honda CBR1000RR-R

Odavno nismo videli pravi novi superbajk s Hondinim znakom, ali je taj dan konačno došao. Novi CBR1000RR-R je ugledao svetlost dana na EICMA sajmu u Milanu.

Novi model je dobio dodatno „R“, a njegov četvorocilindarski agregat donosi 215 KS (160 kW).

Honda CBR1000RR-R

Za razliku od odlazećeg modela, ovo je zaista nova mašina. Aluminijunska šasija sa „dijamantskim ramom“ je svežeg dizajna, uz ukupnu težinu od 201 kilogram.

Ogibljenje je Showa, sa 43-milimetarskim BPF viljuškama napred i Pro-Link zadnjim ogibljenjem sa BFRC-Light amortizerom.

Honda CBR1000RR-R

Za kočenje su tu Nissin četvorocilindarske kočione čeljusti, sada sa duplim 330-milimetarskim diskovima napred. Interesantno je da se Honda odlučila da veličina zadnje gume bude 200/55-17, dok je veličina prednje 120/70-17.

I dok se Honda hvali da novi superbajk ima najbolji koeficijent čeonog otpora u klasi (0,270), najviše se priča o zakrilcima prikačenim za oklop Honde CBR1000RR-R, za koje japanska kompanija navodi da vuku poreklo iz MotoGP programa i proizvode podjednaku količinu aerodinamičkog potiska.

Što se elektronike tiče, tu je šesto-osna inercijalna merna jedinica (IMU) koja pomaže u radu kontrole proklizavanja, uz obavezni ABS,modove snage, kontrolu kočenja motora i 5-inčni TFT ekran.

Naravno, novi Fireblade će biti dostupan u dve verzije, osnovnoj i SP varijanti visokih specifikacija koji će doneti drugu generaciju Ohlins S-EC sistema, uz poboljšanje kočenja zahvaljujući Brembo Stylema čeljustima.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 1688



Komentari