home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Da kreativnost i umetničke slobode nemaju granice pokazao je BMW Motorrad Japan, koji ne samo što zastupa i prodaje motocikle bavarskog proizvođača za tržište Japana, već i kreira sopstvene unikatne modele.

 (Dalje)



Apollo Streamliner

14 Apr 2015 - 23:37 Motociklizam Link

Mehmet Doruk Erdem, talentovani dizajner iz Turske, dizajnirao je ovog neverovatnog dvotočkaša.

 (Dalje)

Francuski proizvođač skutera, koji je nekada bio kralj ovog segmenta u Evropi, predstavio je novu, sportsku verziju svog skutera Vivacity 125. Nju pokreće isti jednocilindrični motor zapremine 125 ccm, ali tu je sada nešto više snage i hroma nego na običnom primerku ovog skutera.

 (Dalje)

Francuski proizvođači dvotočkaša su oduvek su bili nešto posebno. Setite se samo Voxana koji je neslavno završio, te nakon preuzimanja od strane Venturi Automobilesa proizvodi samo električne skutere. Poseban je i Mash Motors koji je nedavno predstavio svoj retro naked manje zapremine Mash Café Racer 125.

 (Dalje)

Svojoj gami drumskih motocikala manje zapremine koju čine Duke i RC modeli zapremine 125 ccm, 200 ccm i 375 ccm KTM je dodao još dva primerka čiji agregati imaju zapreminu od 250 ccm. Razlog za nastanak ovih dvotočkaša su japanske regulative koje sve motocikle iznad 250 ccm svake dve godine podvrgavaju rigoroznom testiranju koje uz to nije ni jeftino. To je jedan od razloga zašto su motocikli do 250 kubika izuzetno popularni u Japanu i osnovni razlog zbog koga je KTM pripremio novi Duke 250 i RC 250.

 (Dalje)

Yard Built projekti koje su za Yamahu stvarali neki od najpoznatijih svetskih tjunera dvotočkaša, na kraju su rezultirali serijskim motociklom koji potpisuje niko drugi nego Yamaha sama. Yamaha XV950 Racer je korporativna verzija customa koji je na Yamahi XV950 prošle godine zasnovao Marcus Walz.

 (Dalje)

Predstavljanjem modela Tricity Yamaha nije zadovoljila svoju želju za ovakvim tipom motocikala. Ubrzo nam je servirana studija 01GEN, a samo pola godine kasnije Japanci su pripremili još dva koncepta po ovoj filozofiji. To su 03GEN-f i 03GEN-x čiji izgled je daleko bliže onome što očekujemo od serijskih primeraka.

 (Dalje)

Kada je najavljivala šta planira da predstavi na salonu dvotočkaša u Osaki, Honda je ispustila jedno ime. Na listi studija koje su bile namenjene za tamošnje predstavljanje falio je koncept Bulldog koji bi takođe mogao da postane serijski primerak.

 (Dalje)

Krajem 2014. godine Honda je u Indoneziji predstavila studiju SFA. Izgleda da je brend iz Hamamatsua ozbiljno zagrizao za ovu kreaciju jer ona ovog vikenda dolazi u Osaku gde će biti izložena na tamošnjem bike showu, a nedelju dana kasnije odredište je Tokio i tamošnji salon dvotočakaša.

 (Dalje)

Ni na 9. Međunarodnom sajmu motocikala neće nedostajati adrenalina, jer je atraktivnost svakako segment u kome MOTOPASSION nije u senci „velikog starijeg brata“ – Salona automobila. Tokom oba vikenda, u vreme održavanja manifestacija, Darko Prokin prirediće u više termina Stunt Show – akrobatsku vožnju motocikla.

 (Dalje)

Početkom meseca irski brend Volt Motorcycles je na domaćem salonu dvotočkaša u Dablinu promovisao svoju gamu električnih dvotočkaša. Čak pet primeraka je bilo izloženo na njegovom štandu u Dablinu – četiri skutera i jedan sportski motocikl.

 (Dalje)

Kada je prošle godine predstavio svoj hiperbike Kawasaki je privukao veliku pažnju bajkera širom sveta.

 (Dalje)

Italijanska Piaggio grupacija je unapredila svoj model MP3. Ovaj skuter u 300 LT verziji nije dobio tek svežije lice i niz bezbednosnih sistema, već se kako Italijani tvrde ovde radi o potpuno novom trotočkašu.

 (Dalje)

Nakon što su prošlog petka brojni fanovi brenda imali priliku da isprobaju novi Chief Dark Horse, Indian Motorcycles je odlučio da ovaj novitet otkrije i svima nama. Zvanično predstavljanje ovog noviteta je inače održano u Čikagu.

 (Dalje)

Dva meseca nakon što je Horex ponovo ugašen pojavilo se novo svetlo na kraju tunela. U poslednjem trenutku brrnd je kupljen od strane firme 3C Carbon Group iz mesta Landsberg am Lech. Pomenuti kupac je već počeo ponovo da osposobljava mrežu distribucije rezervnih delova za motocikle koje je Horex do sada prodao, a u planu je i ponovno lansiranje dvotočkaša u prodaju.

 (Dalje)