Pre samo nekoliko dana objavili smo par špijunskih slika novog Peugeota 308 bez ikakve maske a danas su se konačno pojavile i prve zvanične slike toliko očekivanog naslednika već prilično umorne 307-ice. Ovo jesu zvanične slike ali su stigle iz nezvaničnog izvora. Naime, po ko zna koji put slike su opet procurele na internet bez odobrenja same fabrike tako da u ovom trenutku, sem slika, nema nikakvih zvaničnih informacija. Valjda će ih ove slike naterati da pre vremena objave i potpuno press saopštenje. Da podsetimo, premijera 308-ice je bila zakazana tek za septembar na salonu autombila u Frankfurtu a prodaja za kraj godine. Kao što smo ranije pisali, iznenađenja u pogledu dizajna i nema jer nova 308-ica predstavlja mešavinu stilova 207-ice i odlazećeg 307 odnosno više liči na ugojenu 207-icu ili kako je neko lepo primetio na "atletu u tesno skrojenom odelu". Sličnost sa modelom 207 se nastavlja i u unutrašnjosti gde su dizajneri upotrebili neke poznate dizajnerske elemente 207-ice ali dovoljno vešto promenjene da u 308-ici izgledaju različito. Nezvanično se čuje da je dužina povećana za 70 mm, na ukupno 4280 mm, širina na ukupno 1800 mm (plus 54 mm) dok je visina malo smanjena ali se ne zna na koliko (307-ica ima visinu od 1514 mm). Međuosovinsko rastojanje 308-ice bi trebalo da ostane isto kao i kod 307, dakle 2610 mm. Pošto nema zvaničnih informacija o novom 308, ponavljamo deo onoga što smo napisali pre nekoliko dana. Dakle, prvo će se pojaviti hatchback verzija sa 3 i 5 vrata a kasnije (krajem 2008. ili početkom 2009.) i karavan (Break/SW) i CC (Coupe-Cabrio) varijante karoserije. Navodno je u pripremi i MPV model nazvan 3008. Očekuje se da će buduća verzija sa 3 vrata imati daleko atraktivniji izgled od ove varijante sa 5 vrata na slikama i da će biti više u stilu coupea, poput Opel Astre GTC ili Citroena C4 Coupe. Prema sadašnjim informacijama ponuda motora će obuhvatati 1,6 litarski benzinac sa 120KS kao i 1,6 litarski turbo u dve verzije : sa 150 i 175 konja. Od dizelaša će na raspolaganju biti 1,6 HDi u dve varijante; sa 90 i sa 109KS, sledi 2,2HDi sa 170 konja a tokom 2008. stiže i 2,0 HDi sa 138KS kao i sportska RC varijanta sa 2,0 litarskim turbo motorom od 220KS. Na samom kraju 2008. u ponudi će biti i hibridna verzija (kombinacija dizel motor/elektromotor), koja bi trošila 3,4 litra goriva. Za sada, to je to a više kada se oglasi i sam Peugeot.
UPDATE : Peugeot je 5. juna objavio i kratko zvanično saopštenje za javnost u kome se bukvalno kaže samo ovo : "Prodaja Peugeota 308 hatchback će u Evropi krenuti početkom jeseni. Model 308 zamenjuje 307 hatchback, koji je sa preko 3 miliona prodatih primeraka širom sveta bio važan automobil u gami Peugeota. 308-ica će se proizvoditi u Sošou i Miluzu a u ponudi će biti varijante sa 3 i 5 vrata. Takođe, 308 će biti veoma prijateljski prema životnoj sredini ". I to je to ! Nikakvih podataka o motorima i ostaloj mehanici, dimenzijama, opremi, ceni čak ni kada i gde će uopšte biti zvanična promocija !! U press saopštenju od 5. juna se nalaze i ove zvanične slike, koje smo objavili još pre skoro dve nedelje.