home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je u svom kupe-kabrio modelu Eos postojeći 1,6 litarski FSI benzinski motor zamenio novim, 1,4 litarskim TSI agregatom, koji se odlikuje većom snagom i obrtnim momentom, a u odnosu na 1,6 FSI ima i redukovanu potrošnju goriva i manju emisiju CO2. Novi motor se bazira na postojećem 1,4 TSI agregatu, koji kombinuje i turbo punjač i kompresor, s tim što ova najnovija verzija ima samo turbo punjač. Rezultat je snaga od 90kW/122KS, što je za 5kW/7KS više od dosadašnjeg 1,6 FSI motora. Ono što privlači pažnju jeste izuzetna elastičnost ovog motora sa direktnim ubrizgavanjem, jer je obrtni moment od 200Nm dostupan u rasponu od 1500 do 3500 o/min. (za poređenje 1,6 FSI ima 155Nm pri 4000 o/min.). Emisija CO2 kod novog motora iznosi 149 grama po kilometru, dok 1,6 FSI ima emisiju od 161 g/km. Novi Volkswagen Eos 1,4 TSI postiže maksimalnu brzinu od 196 km/h, prosečna potrošnja je po navodima fabrike 6,7 litara benzina na 100 km, a cena u Nemačkoj iznosi 26.950 evra. Isti 1,4 TSI motor je upravo ugrađen i u VW Passat, koji sada u odnosu na Passat 1,6 FSI uprkos većoj snazi i obrtnom momentu, troši 0,9 litara benzina manje na 100 km (limuzina u proseku troši 6,6 litara na 100 km, a karavan 6,7 litara). U Nemačkoj za Passat 1,4 TSI limuzinu treba platiti 24.625 evra, dok je karavan skuplji za 1150 evra. Drugi novi motor za Passat je 1,8 litarski TSI benzinac, sa snagom od 118kW/160KS, koji postiže maksimalnih 220 km/h i prosečno troši 7,6 litara goriva na 100 km. Passat 1,8 TSI u Nemačkoj košta 27.125 evra, a kao opciju je moguće dobiti šestostepeni automatski menjač, kao i "Park-Assist" sistem za pomoć pri parkiranju, već poznat iz VW Tourana.



čitanja : 1677



Komentari