home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Od 17. do 27. januara 2008. godine u Briselu se održava već 86. po redu međunarodni salon automobila (Brussels International Motorshow), a na njemu će Lancia, osim obnovljenog modela Musa (koga smo već videli na salonima u Frankfurtu i Bolonji), prikazati i doteranu verziju svog najvećeg MPV modela – Phedra. Ovaj luksuzni MPV (koji prema fabričkom saopštenju predstavlja najbolji primer "italijanske umetnosti življenja") je za novu prodajnu sezonu dobio restilizovan eksterijer i interijer, kao i novi 2,2 litarski Multijet dizel agregat sa 170KS (dolazi u paru sa 6-stepenim manuelnim ili automatskim menjačem). Motor pomenutih 170 konja razvija pri 4000 o/min., a 370Nm obrtnog momenta pri 1500 o/min. (naravno, ima i DPF filter čestica čađi). Sa manuelnim menjačem postiže najveću brzinu od 200 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10 sekundi (u poređenju sa 11,4 sekunde koliko treba modelu sa 2,0 litarskim Multijetom sa 136KS, i to pri praktično istoj potrošnji goriva). Što se izgleda tiče, promene nisu velike, i kao kod nedavnog redizajna Lancije Musa, odnose se na "rafiniraniji" izgled prednjeg dela, koji je dobio modifikovani gril, hromirane lajsne na doteranim branicima i novi logo ove italijanske firme (koji se nalazi i na stubovima bočnih vrata i poklopcu prtljažnika). U luksuznoj unutrašnjosti se ističu poboljšana sedišta, doterani prednji panel sa dve velike zatvorene pregrade, nove boje, kao i koža, alkantara i drvo. Uz novi dizajn aluminijumskih točkova i proširenu paletu boja za karoseriju (ima ih ukupno 11), to je u principu to. Phedra je inače zajednički proizvod francuske grupacije PSA i italijanskog Fiata, i sem pod značkom Lancije, prodaje se i kao Citron C8, Peugeot 807 i Fiat Ulysse. Radi se o 4,75 metra dugačkom vozilu, koje putnicima (prima do 7 putnika) pruža komfornu i sigurnu vožnju (ima 5 zvezdica na EuroNCAP crash testu), a prema saopštenju fabrike, Phedra se nalazi na vrhu svoje klase zahvaljujući "savršenom balansu stila, komfora i izuzetnog uživanja u vožnji." Dodajmo ovome i ogroman prtljažnik koji sa oborenim sedištima ima zapreminu od skoro 3000 litara (u osnovnoj konfiguraciji zapremina iznosi 324 litra). Od opreme (bilo serijske ili opcione) treba istaći ABS, ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti, najmanje 6 vazdušnih jastuka, cruise control, 16-inčne alu felne, parking senzore, automatski klima uređaj, radio/CD, grejana prednja sedišta (koja mogu i da se rotiraju za 180 stepeni), automatsko paljenja brisača i svetala, xenon svetla, kožni volan i ručicu menjača, bluetooth konekciju, satelitsku navigaciju i grejanje spoljnih retrovizora.




čitanja : 2562



Komentari