home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
 

Samo par dana posle predstavljanja potpuno novih modela Citroen Berlingo i Peugeot Partner, francuska PSA grupacija je juče objavila i prve zvanične slike i detalje o modernizovanim blizancima - Citroenu C8 i Peugeotu 807 (porodicu ovih MPV blizanaca čine još Lancia Phedra i Fiat Ulysse). Kao i kod nedavno promovisane restilizovane verzije Lancije Phedra (o tome više OVDE), i Citroen C8 je pretrpeo samo minorne kozmetičke promene (više hroma na branicima, hromirane kvake na vratima, veći znak Citroena napred i pozadi, diskretno doterana maska hladnjaka, zatamnjena zadnja svetla kod skupljih verzija, a unutra nove boje, više hromiranih detalja i kvalitetniji materijali), dok je prava novost u stvari ugradnja novog 2,2 litarskog HDi dizel motora (sa DPFS filterom čestica čađi), koji se već ugrađuje u Citroen C5 i C6. Radi se o motoru sa 125kW/170KS i 370Nm obrtnog momenta pri 1500 o/min., uparenim sa šestostepenim manuelnim menjačem (kasnije će biti ponuđen i u kombinaciji sa 6-stepenom automatskom tramsmisijom). Sa ovim motorom C8 postiže 196 km/h, dok mu ubrzanje do 100 km/h traje 11,7 sekundi (po fabričkim podacima potrošnja u vangradskim uslovima vožnje iznosi 6,6 litara na 100 km). Ostalo je sve po starom. C8 i dalje nudi komforan prevoz za 8 putnika u tri reda sedišta (međuosovinsko rastojanje je ostalo 2,82 metra), dok je zapremina prtljažnika od 225 do maksimalno 2948 litara (zavisno od broja putnika u automobilu). Paletu motora pored pomenutog novog 2,2 litarskog HDi agregata, čine i 2,0 litarski benzinac sa 143KS (sa 5-stepenim manuelnim i 4-stepenim automatikom), kao i dva dizelaša; jedan sa 120, a drugi sa 138KS (oba u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem).

Sve rečeno za doterani Citroen C8, praktično važi i za obnovljeni Peugeot 807. Dakle, više hroma spolja i iznutra, blago promenjen donji deo prednjeg branika, par novih boja za karoseriju, kvalitetniji materijali i nove boje u interijeru, a pre svega novi 2,2 litarski HDiF dizelaš sa 170KS i 370Nm (takođe u paru sa manuelnim 6-stepenim menjačem, a kasnije tokom ove godine i sa automatikom od 6 brzina). Peugeot je inače od aprila 2002. godine prodao nešto preko 150.000 komada modela 807.



čitanja : 4213



Komentari