General Motors je saopštio da će na salonu automobila u Ženevi (4. - 16. mart 2008.) Evropljanima premijerno prikazati Hummer HX Concept i Corvettu ZR1, koji su inače svoju svetsku promociju imali na nedavnom salonu u Detroitu.
Hummer HX Concept
Cilj dizajnera je bio stvoriti zabavan, okretan i inovativan koncept automobil, odnosno HX Concept treba da pruži viziju budućeg dizajna off-road vozila, ali uz zadržavanje prepoznatljivih dizajnerskih formi Hummerovih modela. Na HX-u je moguće skinuti krovne panele iznad vozača i suvozača, kao i vrata i modularni zadnji deo krova, kako bi se od zatvorenog automobila dobilo otvoreno SUT vozilo za uživanje na svežem vazduhu. Iako na prvi pogled zbog položenog C stuba HX Concept izgleda kao nekakav SUV Coupe, njegova namena je u stvari konkurisati Jeepu Wrangleru, pružajući užitak u vožnji bez krova i u njegovim off-road mogućnostima. HX Concept je inače dugačak 4343 mm, širok 2057 mm, visok 1829 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2616 mm, a ima mesta za četiri putnika. HX Concept pokreće FlexFuel 3,6 litarski SIDI V6 motor koji koristi E85 biogorivo (mešavina 85% etanola i 15% benzina). Motor ima 227kW/304KS pri 6300 o/min. i 370Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min. Snaga se preko šestostepene automatske transmisije prenosi na sva četiri točka (veličine 20 inča). Za Hummer HX Concept brojni izvori tvrde da najavljuje novi SUV model ove marke, koji bi se u veoma sličnom obliku trebao pojaviti u salonima dilera 2010. ili 2011. godine (konačno ime serijskog modela je i dalje tajna, ali najverovatnije će to biti H4 a ne HX).
Corvette ZR1
General Motors je posle godina raznih špekulacija, glasina i špijunskih slika konačno na proteklom NAIAS salonu u Detroitu i zvanično promovisao toliko nestrpljivo očekivanu Chevrolet Corvettu ZR1. Kratko rečeno, ovo je najsnažniji i najbrži model Corvette ikada napravljen. Naime, njen potpuno novi LS9 V8 motor, zapremine 6,2 litra, uz pomoć kompresora razvija 462kW/620KS pri 6500 o/min. (100KS po litri zapremine) i 807Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. Za zaustavljanje ovolike sile (i težine od 1519 kg) brinu se karbon keramičke kočnice (diskovi od 394 mm napred, 380 mm nazad) i klještima u plavoj boji, dok je motor uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Iako još nisu saopštene konkretne brojke vezane za performanse, ljudi iz GM-a očekuju da je maksimalna brzina oko 200 milja na sat (322 km/h). Sudeći po ovim ciframa, očigledno je da su Porsche 911 GT2, Ferrari 599 GTB i Lamborghini Murcielago LP640 dobili dostojnog konkurenta iz Amerike. Corvette ZR1 ima delove od karbon fibera (odbojnici, hauba, krov, prednji spojler), kao i od polikarbonata. Corvette ZR1 ima i najveće točkove ikada ugrađene na neku serijsku verziju Corvete : napred od 19, a pozadi od 20 inča. Gume su Michelin Sport 2 dimenzija P285/30ZR19 napred i P335/25ZR20 pozadi. Što se ogibljenja tiče, ZR1 je dobio GM-ov Magnetic Selective Ride Control (MSRC) sistem podešavanja ogibljenja, što u praksi znači automatsko podešavanje amortizera prema uslovima vožnje. Od dodatne opreme za Corvettu ZR1 su predviđeni hromirani točkovi, sportska kožna sedišta sa električnim podešavanjem, kožni interijer (uključujući i prednji panel), navigacioni sistem i Bluetooth konekcija. Kako se očekuje, evropskim kupcima će do kraja 2008. godine biti ponuđen ograničen broj Corvette ZR1, a cena za sada nije poznata.