home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle restilizovanog SUV-a ML (o njemu više OVDE), još jedan Mercedesov model je ovih dana prošao kroz kuru podmlađivanja. Ovog puta radi se o B klasi, koja je posle tri godine provedene na tržištu (i 325.000 prodatih primeraka) osvežena modifikacijama na spoljašnjosti, unutrašnjosti, kao i ekonomičnijim motorima (zahvaljujući seriji unapređenja, motori sada troše do 7% manje goriva nego ranije). Novost je i Mercedesova "ECO" stop-start tehnologija i flex-fuel model B170 NGT (sa 116KS), koji može da koristi i benzin i prirodni gas. Estetske promene na eksterijeru nisu velike i obuhvataju, pre svega, nešto drugačiji prednji kraj sa novom maskom hladnjaka i agresivnijim branikom, kao i redizajniranu haubu, dok se ostatak spoljašnjih kozmetičkih intervencija svodi na doterana zadnja svetla i zadnji branik, nove retrovizore, kvake na vratima i pragove u boji karoserije (unutrašnjost je osvežena novim materijalima i opcionom Artico kožom za sedišta). B klasa se i dalje nudi sa paletom od šest pogonskih agregata, i to sa dva CDI dizelaša (modeli B180 CDI i B200 CDI sa 80kW/109KS, odnosno 103kW/140KS) i četiri benzinca. Benzinski modeli su B150 (ima 95KS), B170 (116KS), B200 (136KS) i najjači B200 Turbo sa 142kW/193KS i 280 Nm obrtnog momenta.

 



čitanja : 7220



Komentari

J vec pola godine vozim b180 cdi,i iskreno nisam pretjerano zadovoljan.Automobil je sa jedne strane,jako prostran u svojoj klasi,i samim tim i prilicno udoban za duze oznje,ali izuzetno tvrd i prilicno spor za automobil sa 110 ks.po meni ima nepotrebnu sestu brzinu,a jako dugacak prenos,tako da je u brdu skoro nemoguce i preticati.

Autor marko 07 Okt 2008, 12:56