
Kao što je bilo i najavljeno krajem maja sa nekoliko teaser fotografija, Subaru je danas i zvanično u Japanu predstavio svoj najnoviji model Exiga, koji u stvari predstavlja serijsku verziju njihovog prošlogodišnjeg istoimenog koncept vozila (promovisanog na salonu automobila u Tokiju).
Kao i prototip, i serijski Subaru Exiga može da primi do sedam putnika u tri reda sedišta (koja su postavljena kao u bioskopu – u trećem redu se sedi nešto više u odnosu na putnike u drugom redu), a i dizajn je najvećim delom zadržao oblik koncepta (uključujući i veliki panoramski krov, koji se kao opcija nudi u bogatijim paketima opreme L, S i GT). Subaru ističe da je nova Exiga dizajnirana sa ciljem da obezbedi komforno i sigurno putovanje svim putnicima, i to u prostranom i praktičnom interijeru (recimo, sedišta u drugom redu se pomeraju napred-nazad za 180 mm, a sam ulazak u vozilo je olakšan zadnjim vratima koje se otvaraju pod uglom od skoro 90 stepeni).
Što se dimenzija tiče, one izgledaju ovako: dužina 4740 mm, širina 1775 mm, visina 1660 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2750 mm.
Subaru je u Exigu ugradio četvorocilindrični 2,0 litarski DOHC 16v agregat u atmosferskoj i turbo verziji. Atmosferska varijanta raspolaže sa 109kW/148KS pri 6000 o/min. i 191Nm obrtnog momenta pri 3200 o/min. (u paru sa Subaruovim Sportshift E-4AT menjačem), dok snažnija turbo verzija razvija 165kW/225KS pri 5600 o/min. i 326Nm pri 4400 o/min. (menjač je Sportshift E-5AT). Pogon je naravno na sva četiri točka (Subaruov Symmetrical All-Wheel Drive), koji su, u zavisnosti od verzije, veličine od 16 ili 17 inča.