home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je u Detroitu proširio paletu pogonskih agregata u svom sportskom modelu R8 i to 5,2 litarskim V10 motorom, poreklom iz Lamborghinija Gallardo LP560-4 (gde inače razvija 560 konja).

Novi Audi R8 V10 tako raspolaže sa 386kW/525KS pri 8000 o/min. i 530 Nm obrtnog momenta pri 6500 o/min. (u paru sa šestostepenim manuelnim ili R-tronic poluautomatskim menjačem), što mu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekunde, do 200 km/h mu treba još 8,1 sekunda a maksimalna brzina iznosi 316 km/h. Za poređenje, aktuelni Audi R8 inače ima 4,2 litarski V8 motor sa 309kW/420KS, može do 301 km/h, a do stotke stiže za 4,6 sekunde. 

Sem novog motora, R8 V10 je dobio i modifikovan prednji deo i zadnji deo, što u praksi znači hromirani gril, LED prednja svetla, nove aluminijumske točkove od 19 inča (gume su 235/35 napred i 295/30 pozadi), novi zadnji difuzor i restilizovani zadnji branik sa integrisane dve izduvne cevi. Opcija su keramičke kočnice, zajedno sa Bang and Olufsen ozvučenjem i Nappa kožom.

U verziji sa manuelnim menjačem, R8 V10 je težak 1620 kg pa odnos snaga/zapremina iznosi 100.9KS po litri zapremine a odnos težina/snaga je 3.09 kg po KS. Potrošnja? Po fabričkim podacima i u verziji sa R-tronic menjačem, R8 V10 na svakih 100 km potroši 13,7 litara goriva. Pogon je naravno quattro na sva četiri točka. 

Što se cene tiče, ona će u Nemačkoj iznositi 142.400 evra.



čitanja : 3741



Komentari