home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon promocije restilizovanog Clia III na Salonu automobila u Ženevi, Renault je još jednom osvežio i njegovog prethodnika Clia II, odnosno model Clio Campus, čije je glavno mesto proizvodnje i dalje Novo Mesto u Sloveniji.

Kako bilo, ovaj hatchback dužine 3,81 metra je kozmetičkim tretmanom Renaultovih dizajnera dobio nešto moderniji i dinamičniji izgled, čemu pre svega doprinose redizajnirani prednji branik sa drugačije oblikovanim otvorom za vazduh i inkorporiranim svetlima za maglu, nova maska i kućišta prednjih svetala, novi materijali i boje u unutrašnjosti, kao i crni B stubovi kod skupljih verzija i veći spoljni retrovizori. Kod Dynamique verzije na sve to treba dodati i kvake i retrovizore u boji karoserije i Alyum aluminijumske točkove od 15 inča. 

Clio II je inače bio prvi automobil koji je 2001. godine osvojio četiri zvezdice na EuroNCAP crash testu, a ovaj novi Clio Campus raspolaže sa frontalnim vazdušnim jastucima, ABS i EBA sistemima kao standardnim elementima opreme.

Što se palete pogonskih agregata tiče, ona obuhvata dva benzinca, dva dizelaša i jedan sa pogonom na TNG:

- dva benzinca (1.2 60 i 1.2 16V 75)
- dva dizelaša (dCi 65 i dCi 85, oba imaju emisiju CO2 manju od 120 grama po kilometru)   
- TNG verzija kod 1.2 60 motora



čitanja : 5622



Komentari

i, pretpostavljam, rezervni tocak spojla, ispod rezervoara??!

Autor Nedjo 15 Apr 2009, 15:53

zašto se na nekim autima rezervni tocak nalazi ispod rezervoara?

Autor hh 15 Apr 2009, 18:03