
Odmah nakon Fiata Sedici, i njegov japanski brat blizanac Suzuki SX4 je doživeo manje estetsko doterivanje za modelsku godinu 2010., kao i izmene u paleti pogonskih agregata i listi opreme.
Kao i u slučaju Fiata Sedici, ni 2010 Suzuki SX4 nije mnogo promenjen; primećuju se tek drugačiji branici i novi aluminijumski točkovi, a tu su i unapređeni trip kompjuter, nove komande za automatsku klimu, šira paleta boja za karoseriju, kvalitetniji materijali u unutrašnjosti i par novih hromiranih detalja. Najveća novost je u stvari 2,0 litarski dizel moror sa 99kW/135KS i 320 Nm obrtnog momenta (po fabričkim podacima troši 4,9 litara goriva na 100 km i emituje 129 grama CO2 po kilometru).

Što se motora tiče, paleta sada izgleda ovako:
-1.5i 16v
112KS, najveća brzina 180 km/h, potrošnja 6,1 litar na 100 km, emisija CO2 je 139 g/km
-1.6i 16v
120KS, 185 km/h, potrošnja 6,2 litra na 100 km, emisija CO2 je 143 g/km
-1.6 DDiS
90KS, 175 km/h, potrošnja 4,9 litara, emisija CO2 je 129 g/km
-2.0 DDiS
135KS, 180 km/h, potrošnja 5,5 litara na 100 km,
emisija CO2 je 143 g/km

Evo i cena u Italiji:
1.5i VVT 112 CV 2WD GL 15.990 €
1.6i VVT 120 CV 2WD GL 16.890 €
1.6i VVT 120 CV 4WD GL 19.090 €
1.6i VVT 120 CV 2WD GL Aut. 18.390 €
1.6 DDiS 90 CV 2WD GL 17.990 €
2.0 DDiS 135 CV 4WD GL 22.190 €
1.5i VVT 112 CV 2WD GL 15.990 €
u Australiji to isto kosta oko 11 000 € (oko 22 000AU$)
Cedomire, sta mislis, da li mi se isplati da iz Srbije dodjem u Australiju i kupim SX-a za 11k€?
Na svakom auto sajtu gde postoje komentari postoji bar jedan nas pametni zemljak iz US, Kanade i ostalih kapitalistickih zemalja koji ce nam uvek dati do znanja kako su njima kola jeftinija tamo.
Hvala ti Cedomire sto si nama slepima iz Srbije otvorio oci :)
Evo Krle da ti malkice bolje otvorimo oci mi, koji zivimo van Srbije:
u zemlji u kojoj ja zivim 160 litara bezolovnog benzina od 95 oktana kosta koliko jedna kutija cigarete (2$)!
Pa sada ti vidi....