home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sem redizajniranog kupe-kabrioleta C70 (kao i SUV-a XC60 sa novim 2.0 GTDi motorom i verzije XC60 sa R-Design paketom), Volvo je za Salon automobila u Frankfurtu (17. – 27. septembar) pripremio i obnovljeno izdanje svog najmanjeg modela C30, modelske godine 2010.

Nakon onih procurelih slika od pre nekoliko dana, Volvo je konačno objavio i zvanične, fabričke fotografije koje potvrđuju da je i C30 dobio novi porodični izgled prednjeg dela (drugačija svetla i blatobrani, branik, modifikovani gril sa većim Volvo logom, veći otvori za vazduh), a paket promena zaokružuju i novi dizajn aluminijumskih točkova, šira paleta boja za karoseriju i kvaliteniji materijali i nove kombinacije boja u unutrašnjosti.

Kao i ranije, tu je i Volvo C30 sa fabričkim R-Design paketom, namenjen kupcima koji žele individualniji i rafiniraniji izgled svog automobila. Osim značke R-Design na prednjem grilu, čitav ovaj fabrički kit za individualizaciju prati i niz specijalno dizajniranih detalja na eksterijeru i enterijeru, kao i niže ogibljenje.

Spoljašnjost modela sa R-Design paketom je bogatija za doterane branike, izraženije pragove, zadnji krovni spojler, srebrna kućišta retrovizora i petokrake aluminijumske točkove od 17 inča, dok je unutrašnjost oplemenjena sedištima u kombinaciji crne i bež boje (sedišta su sa utisnutim R-Design logom), kožnim volanom (takođe sa R-Design logom), ekskluzivnim patosnicama, aluminijumskim pedalama, kao i sa još nekoliko aluminijumskih detalja u kabini.

Paleta pogonskih agregata inače obuhvata benzince sa rasponom snage od 100KS do 230KS i dizelaše koji razvijaju od 109KS do 180KS.

U ponudi ostaje i DRIVe verzija, odnosno ekološki podobniji C30, koga pokreće 1,6 litarski dizel motor i sa kojim C30 DRIVe po fabričkim podacima troši 3,8 litara goriva na 100 km i emituje 99 grama CO2 po kilometru (sa stop-start sistemom).

Ovo je postignuto serijom izmena na aerodinamici automobila (uključujući i 10 mm spušteno ogibljenje), dužim prenosnim odnosima menjača, reprogramiranom elektronikom motora, gumama sa manjim otporom kotrljanja, a tu je i indikator u kabini koji upozorava vozača kada da promeni stepen prenosa kako bi se postigla što optimalnija potrošnja goriva.

Prodaja doteranog C30 startuje početkom naredne godine, dok će cene biti saopštene naknadno.

 
 


čitanja : 3727



Komentari