
Audi je u Nemačkoj predstavio A4 2.0 TDI modelske godine 2011.
Audi A4 2.0 TDI sedan po fabričkim podacima na 100 km troši 4,4 litre goriva, a A4 2.0 TDI Avant 4,6 litara. Emisija CO2 je smanjena za 4, odnosno 9 grama po kilometru, što u praksi znači da A4 2.0 TDI sedan ima emisiju od 115 g/km, a A4 2.0 TDI Avant 120 g/km.
Ovaj A4 pokreće 2.0 TDI dizelaš sa 100kW/136KS i 320 Nm
obrtnog momenta, dovoljno za maksimalnih 215 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 9,5
sekundi (A4 2.0 TDI Avant može do 208 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h traje 9,8
sec).
U paketu su i šestostepeni manuelni menjač sa produženim prenosnim odnosima, niže ogibljenje, poboljšana aerodinamika i komplet točkova od 16 inča sa gumama sa smanjenim otporom kotrljanja.
Audi A4 2.0 TDI sedan u Nemačkoj košta 31.600 evra, a A4 2.0 TDI Avant 33.250
evra.
Moj ima 131 ks i troši 4,5 na otvorenom putu. Može i manje a i mnogo više, zavisi do vožnje. Vozio sam A4 2.0 tdi sa 170 ks, troši 5,5 minimalno, po gradu ne vidi 10.
Vidi ima potrosnju i emisiju kao neki omaleni Fiat.
Toliko o tome ko je "zelen" i efikasan.
Lako je napraviti mali,lagan auto sa 1200ccm da ima ovakve osobine.
Ali je umetnost to uraditi sa limuzinom,ovakvom,tezom,jacom a i relativno brzom.
Sasvim lepe performanse.
Tata nosi zvezdu na "nosu" :))).
Ali nema sumnje da su i Audi i BMW vrhunska kola.
P.S. Po meni,ta trojka je vrhunac automobilizma i od te tri marke treba birati ako se ima uslova.
Mercedes je najudobniji,BMW najsportskiji, a Audijeva prednost je quattro pogon.
Ovo su samo fabricki podaci-tek stvarnost pokaze pravu potrosnju,a ona je obicno za 1,5 do 2 litra veca.
@ Pitbull
Naravno. Niko ne može da ospori da je mečka-mečka (tata). Ali posle nje, ajde kaži ko je sin, a ko unuk?
Svi kojima je Audi konzervativan i dosadan, samo ću reći 1 stvar, klasika je uvek u modi, a fensi krpice, budževine i pank su prolazni!
Žao mi je što je Audi pod Vw-om, inače...
@Dejan L
Pa...
Ja vise volim Audi nego BMW.
Mada BMW vazi za boljeg.
Od BMW-a su mi najbolji X5 i X6.
I ta dva bi pre uzeo nego MB ili Audi.
A4 pre nego C klasu i 3-ku.
E klasa,CLS ubedljivi.
A5 isto opasan,mnogo lep,tesko koji moze da mu pariram,ako ima uopste takvog.
R8 isto kida,Q5.
BMW mi je bio extra pod Banglom.
On je napravio najvecu ekspanziju po meni.
Mislim da su pogresili sto su ga zamenili i to debelo.
@bk
Mercedes je najudobniji i tu nema spora.
To svaki test pokaze,vec koliko godina za redom.
BMW najsportskiji,a Audi ih keca sa quattrom :)))
BMW 320ed model ima po fabrickim podacima prosecnu potrosnju od 4.1L, a pritom ima 163KS, dok standardni model 320d ima prosecnu potrosnju od 4.7L,uz motor od 184KS. Tako da ne vidim razlog zbog cega bi ovaj prdavac sa 136KS bio tata. Mozda deda, po tromosti i kilavosti:)
@toma
Ajde cuti i ne lupaj...Drug moj vozi Bmw 320D 2009.god... Prosek mu je oko 5,4 L . .
Pricam o fabrickim podacima, a mislis da ovi fabricki od 4.4L za audi su Biblija, pa ce tako da bude. Ja garantujem da i tom prdavcu od 136 konja nije prosek ispod 5.4L. Osim toga ja sam stavio akcenat na 320ed. Ma nemas ti pojma...cc...
potrosnja od 5.4 je isto kao da auto nista ne trosi!!! kafa na knezu kosta 150- 200 dina toliko i vise koka kola. tura pica za tri mladica kafa i sok x 3 = crvena ipo!! sa toliko se vozas autom od bg do zlatibora 2,5 sati!!! pa vi racunajte jel trosi puno!! ja tvrdim da je to apsolutno nista!!!