
Mitsubishi će na predstojećem Salonu automobila u Los Anđelesu (od 17. do 28. novembra) predstaviti i američku verziju svog elektroautomobila i-MiEV.
U odnosu na japansku verziju, američki i-MiEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle) je duži, širi, viši i ima širi trag točkova, a dobio je i proširene blatobrane, nove branike i manje izmene u enterijeru.
Tačnije, američki i-MiEV je dugačak 3680mm (+ 285 mm u odnosu sa japansku verziju), širok 1585 mm (+ 110 mm), visok 1615 mm (+ 5 mm), a u standardnoj opremi se između ostalog nalaze i Active Stability Control (ASC) i sistem za nadgledanje pritiska u gumama.

Mitsubishi i-MiEV raspolaže sa snagom od 47kW/64KS i 180 Nm, dok mu autonomija sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (16 kWh) iznosi oko 160 kilometara.

Po ranijim informacijama, i-MiEV bi u Americi trebalo da košta manje od
30.000 dolara, uz federalnu podršku od 7.500 dolara za električna vozila.
"Mitsubishi i-MiEV - enlarged for your big american butt!":) Moraju li ovi eko automobili da budu ovako neatraktivni. Ja nisam strucan na tom polju,ali pitam se koliko je ovaj oblik kapljice efikasan u smislu aerodiinamike za auto cija je upotrebna vrednost u gradu i kreni/stani situacijama.Pa cak i na autoputu,sumnjam da ce ici preko 120 km/h i koliko je i tad aerodinamika bitna. Napominjem da to nije moje polje ekspertize,pa kad bi mi neko objasnio...