home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

O saradnji italijanske firme DR Motor Company i kineske kompanije Chery Automobile je već bilo dosta reči, a najnoviji rezultati ove saradnje će biti predstavljeni na predstojećem Salonu automobila u Bolonji.

Najzanimljviji novitet je DR3, koji opet nije ništa drugo nego još jedan preimenovani i doterani Chery model (u ovom slučaju hatchback sa 5 vrata Fulwin 2). 

DR3 je dugačak 414 cm, širok 169 cm i visok 149 cm, dok je motor samo jedan, i to Acteco 1,5 litarski četvorocilindrični benzinac sa 108 konja (u ponudi će biti i njegova verzija sa pogonom na TNG).

Prodaja na italijanskom tržištu startuje u junu sledeće godine, a cene još nisu poznate.

DR Motor će u Bolonji izložiti još nekoliko noviteta, a među njima i koncept DR1 Electric (sa 54KS i autonomijom sa jednim punjenjem baterija od oko 150 kilometara), DR1 Ambassador sa 1.3L benzincem i bogatom standardnom opremom, DR1 sa novim automatskim menjačem, sportski prototip DR1 Challenge, kao i SUV model DR5 koji je između ostalog dobio i novi Euro5 1.6L benzinski motor sa 119KS. 



čitanja : 3743



Komentari

Jako zanimljivo, sve dok se ne dodje do motora...

Autor Dejan L 14 Nov 2010, 11:02

@Dejan L
C segment, zamena za Tengo?
Nisu naveli potrosnju...:)))

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 11:03

A tek što je zadnji branik :-)))

http://i3.sinaimg.cn/qc/photo1/fulwin22xzlt/U3347P33T148D460621F5369DT20100318155717.jpg

Autor Dejan L 14 Nov 2010, 11:07

@ carobnjak
Pravo zapažanje. Nadam se da će biti malo razumniji kada se pojave u Evropi i da će koštati manje od tenga, a koliko vidim tengo spao na 9.999€, kupio si SAT, vidi!

Autor Dejan L 14 Nov 2010, 11:12

@Dejan L
jel moguce da Kinezi koji su velemajstori u kopiranju nisu mogli da "osmisle" neki ekonomicniji i moderniji motor bar za Evropu?!? Ili da ga jednostavno "pozajme"?

Znas da smo pricali vec o Tengu, da sam ga detaljno pregledao na sajmu, i sve te price o losim materijalima i nedovrsenom enterijeru bih progutao da ima neku bolju masinu!
Pazi ovo :

Tengo 1.6 120ks
Ubrzanje od 0-100km/h = 13.5 s (?)
Elasticnost u 5-oj 70-100km/h = 23 sekunde (zivi ocaj!)

A sad ono najbolje:

Prosecna potrosnja VAN grada 8.5 l, autoput 7.6l a u GRADU nisu ni smeli da napisu! :)))

Autor carobnjak 14 Nov 2010, 11:19

@ carobnjak
I košta koliko i konkurencija koja je uložila milione u tehnologiju za sniženje potrošnje. Možda nisu smeli da napišu ali kurir je napisao da Tengo troši 10.5 L/100km
Sat je utvrdio prosečnu potrošnju od 9.6 L/100km

Autor Dejan L 14 Nov 2010, 12:38

@ Carobnjak

Elasticnost 70-100 km/h za 23s nije očaj nego katastrofa. Ako i to nije preblago receno. Puno starji automobili sa manje snage imaju bolju elastičnost.

Autor cvele 14 Nov 2010, 19:59

Pazite samo instrument tablu!!!

Autor milan 14 Nov 2010, 21:23

Jel to instrument tabla i kod suvozaca???

Autor Dejan 15 Nov 2010, 08:35