
Mada se u poslednje vreme više govori i piše o nasledniku Murcielaga, u Lamborghiniju su pripremili i novu verziju Gallarda Spyder.
Dan pre zvanične promocije su naime objavljene ove prve fotografije i detalji o Gallardu LP 570-4 Spyder Performante, odnosno o otvorenoj verziji LP 570-4 Superleggere.
Zvanični podaci kažu da je Gallardo
LP570-4 Spyder Performante težak 1485 kg, i to zahvaljujući brojim delovima od
ugljeničnih vlakana.

Za pogon se brine 5,2 litarski V10 agregat sa 419kW/570KS pri 8000 o/min. i 540 Nm pri 6500 o/min., a to je po navodima fabrike dovoljno da ovaj Gallardo postigne maksimalnu brzinu od 324 km/h i da do 100 km/h ubrza za 3,9 sekunde.

Dizajneri u Lamborghinijevom Centro Stile su takođe izmenili prednji branik i redizajnirali zadnji difuzor, a uz Gallardo LP570-4 Spyder Performante se nudi i veliki zadnji spojler.

I na kraju i podaci o dimenzijama: dužina automobila je 439
cm, širina 190 cm, visina 118 cm, dok su točkovi od 19 inča (sa Pirelli P Zero
Corsa gumama).
@Pitbull,
Primeti dealj: Italijanska zastava na poklopcu motora u obliku LEED stopaljki.How can you risist? :)
@hh
I hvala bogu da je tako jer posle preuzimanja od strane Audija,Lamborghini prozivljava svoju renesansu u najboljem smislu te reci.
I sto je najvaznije,ne primenjuju najnoviji trend na novim modelima,tj "downsizing".
Lambo treba da ostane zverko :)))
@ Pitbull
Kineski stručnjaci kažu kako je sve veći broj sunčevih pega i kako su sve učestalije sunčeve oluje (vreli talasi poput vetrova, usled eksplozija na površini sunca) i da je globalno zagrevanje posledica toga, a ne zagadjenja iz automobila, fabrika, toplana, elektrana i da to nema veze sa prljavim tehnologijama u njihovoj proizvodnji. I kako velike auto kompanije izmišljaju evropske norme o emisiji štetnih gasova, da bi se odbranili od najezde kineske auto industrije
@Dejan L
Ne razumem se u to ali svakako bi voleo da oni najjaci ostanu postedjeni downsizing-a.
Tu racunam sve top modele,AMG itd...
@Pitbull,
Nazalost,to je samo pitanje vremena...Kad su mogli Audi R8 i 599,Carrera,nece ni oni sedeti skrstenih ruku.To je opsti trend,a i zakoni ce biti stroziji.Ovo su poslednji dinosaurusi..
@Dejan L,
Kina je odavno preuzela prvo mesto od Amerike po zagadjenju od strane svoje privrede.Ne vidis li tu malo obostrane propagande?
@ Uroš
Naravno da vidim. Ali kako su koreanci dospeli u Ameriku, tako će i kinezi, samo polako. I kod njih je kriza. Namerno sam koreanci i kinezi napisao malim slovima, jer ne mislim na narod (naciju), već na njihove automobile
korejancima je trebalo skoro 30 godina da naprave ime u americi. i danas, bez obzira na reputaciju, su daleko od americke i japanske konkurencije (po prodaji).
a za 30 godina ko zna sta ce biti, mozda cemo do tada svi voziti elektricne automobile.
@Dejan L,
Da ali ne vidim nista lose da utvrdjivanjem zakona odredis sta ce ti dolaziti preko "grane".Samo najkvalitetniji idu preko "bare".Pogledaj koji modeli Leksusa,Infinitija,Kie,Hjudaija se prodaju tamo a koji ovde u Evropi.Zato mi imamo Chery Tigo i sta vec,sa pola zvezdice EuroNCAP-a...Pre ce to biti zvezda padalica bezbednosti.Svi oni automobili kojima se mi podsmevamo ovde na blogu tamo su uveliko na putevima,seti se AutoBuild-ove posete "fabrici" kineskog Smart-a...Ali oni ce vec sistemom "kapiraj kopiraj" doci na svoje mesto.
@PITBULL 17 Nov 2010, 19:13
upravo tako...:(((
Jel znas da sam isti ovakav video letos u Italiji ali u azurnoj metalik boji? Ne mogu da opisem utisak...:)
@carobnjak
Znam. :)))
Ja sam video u BG-u Narandzasti Spyder.
Bila je noc,vec izdaleka sam video da "nesto nije u redu" :)))
Pomislio sam da je Ferrari iz daljine zbog mnogo rasirenih svetala (xenona),medjutim kad se priblizio tako da mogu da vidim auto uopste,obradovao me je prizor,Bik! :)))
A video sam i jednog LP560 belog,njega sam malo pratio da uzivam u zvuku :)))
Nadjacava zvuk mog auta i cuje se kod mene u kabini :)))
Cak i kad se prilicno odalji :)))