home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova Opel Antara spaja sportske, terenske mogućnosti i urbani šik izgled sa visokom funkcionalnošću i bezbednošću. Sa poboljšanjima u postavci pogonskih grupa, stilu eksterijera, udobnosti enterijera, Antara se sada može smarati novim takmičarem u rastućem segmentu sportskih vozila.

Najuočljivije promene u poboljšanjima srednjeg ciklusa, koje će biti uvedene na kraju ove goodine, odnose se na pogonsku grupu. Potpuno prerađena postavka motora, u skladu sa Euro-5 standardima, sada nudi poboljšane vozne performanse, kao i značajno smanjenu potrošnju i emisiju. Čak su i dva stepena prenosa koji su u ponudi – ručni i automatski sa 6 brzina – unapređeni kako bi se poboljšala efikasnost i dinamika. 

Najnoviji dodatak ponudi motora je novi 2,2 CDTI Turbo dizel motor, koji dolazi u dva nivoa snage. Verzija sa 120 kW/163KS nudi 36KS više u odnosu na prethodni model. Verzija sa 135 kW/184KS nudi 34KS više snage.
 
Varijanta sa 163KS je dostupna kod pogona na prednje točkove i na sve točkove, kao i sa ručnim i automatskim menjačem sa 6 brzina. Verzija od 184KS takođe nudi izbor između ručnog i automatskog menjača, dok je pogon na sva četiri točka standardno svojstvo.

Ponuda benzinskih motora takođe nudi više snage. 2,4-litarska četvorocilindrična verzija sada ima 125kW/170KS, t.j. 30KS više. Kao i kod dizel verzija, ovaj motor je ponuđen sa pogonom na prednje točkove ili na sva četiri točka, te sa ručnim ili automatskim 6-brzinskim menjačem.

Varijante motora su sa varijabilnim faziranjem bregaste osovine na ulazu i izlazu, što optimizuje obrtni momenat, ujedno smanjujući potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova. Naravno, aktivna i prepravljena šasija odgovara Antari, nudeći dinamično upravljanje i izuzetnu udobnost prilikom vožnje.

Snažna pojava kroz naglašen dizajn prednjeg dela

Antara na ulici privlači poglede svojim šik izgledom visoke klase. Njena nova prednja rešetka sa smelim logom čini je trenutno prepoznatljivim članom nove Opelove porodice dizajna. Svetla za maglu sa hromiranim okvirima i dobro ukombinovanom zaštitom za pešake daje vozilu harmoničan izgled i snažnu pojavu. Modifikovana zadnja svetla i opcioni 19-inčni točkovi od lakog metala upotpunjuju robustan izgled.

Šik, sportski izgled SUV vozila ogleda se i u izgledu nove centralne konzole sa dodatnim prostorom za odlaganje stvari, novim materijalima i dodatnim bojama u enterijeru i eksterijeru. Optimizovana grafika instrument ploče i efikasno unutrašnje osvetljenje naglašavaju prestižan ambijent.

Opel je unapredio bezbednosne i karakteristike udobnosti na Antari. Ovo uključuje standardnu električnu parking kočnicu i sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo. Sa ovim promenama, tržišni segment kompaktnih SUV vozila ima novog takmičara u ringu.

PR Opel



čitanja : 4702



Komentari

Nešto ovde na valja, od izgleda poluterenca, napraviše neki čudan izgled karavana sa većim klirensom, koji treba da razgrće sneg, pogledajte samo donji deo prednjeg branika!!! Ipak mi se više svidjao pre redizajna, a još lepša je captiva, e sad to je samo vizuelno

Autor Dejan L 22 Nov 2010, 13:23

Cudno nesto rade sa tim prednjim branikom.Kao da uopste ne racunaju da ce vlasnik sici sa asfalta pa reko da unaprede aerodinamiku do kraja,ali ja bi se sa ovim bojao i na ivicnjak da idem.Napadni ugao gotovo da ne postoji.Da ne pricam sto to vizuelno ne izgleda lepo,nego nekako debelo.Isti problem ima i novi SAAB-ov dzip.

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Nov 2010, 15:05

Napadni ugao...skoro pa 0 stepeni.Kakva glupost od automobila!

Autor milan 22 Nov 2010, 17:03