home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon premijere doterane C klase modelske godine 2011 (na Salonu automobila u Detroitu), objavljen je novi set fotografija dugo najavljivanog Mercedesa C Coupe.

Pored blago doterane C klase modelske godine 2011 (limuzina i karavan), Mercedes će kupcima naime ponuditi i C Coupe, koji će prvi videti posetioci ovogodišnjeg Salona automobila u Ženevi (održava se od 3. do 13. marta).


Kao i kod obnovljene C klase sedan i karavan, i C Coupe će u ponudi imati sisteme Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Attention Assist, Distronic Plus, Pre-Safe Brake, Park-Assist sa Parktronic i Speed Limit Assist-om, kao i Start-Stop sistem, sedmostepenu automatsku 7G-Tronic Plus transmisiju...

Prema pisanju američkih sajtova, C Coupe će u SAD-u startovati u septembru, i to u verzijama C250 Coupe (ima četvorocilindrični 1.8L turbo motor sa 201KS i 310 Nm, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat za 7,1 sec) i C350 Coupe (3.5L V6 sa 304KS i 370 Nm, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat za 5,8 sec).


U Evropi će ponuda pogonskih agregata naravno biti šira, a u početku će Evropljanima biti dostupne tri benzinske i dve dizel verzije. To su C180 Coupe (156KS i 250 Nm, od 0-100 km/h za 8,8 sec, najveća brzina 223 km/h, potrošnja 6,5 l/100km, emisija CO2 je 150 g/km), C250 Coupe (204KS i 310 Nm, 240 km/h, do 100 km/h za 7,2 sec, potrošnja 6,5 l/100 km) i C350 Coupe (306KS i 370 Nm, 250 km/h, do 100 km/h za 6,0 sec, potrošnja 6,8 l/100 km), kao i dizel verzije C220 CDI Coupe (170KS i 400 Nm, 231 km/h, do 100 km/h za 8,1 sec, potrošnja 4,9 l/100 km) i C250 CDI Coupe (204KS i 500 Nm, 240 km/h, do 100 km/h za 7,0 sec).

Podatke o paleti motora u C sedanu i karavanu možete pogledati OVDE.


U ponudi će kasnije biti i C63 AMG Coupe, odnosno sportska verzija C klase Coupe koja će po američkim izvorima debi imati u aprilu, na Salonu automobila u Njujorku.

Sem 6,2 litarskog V8 motora sa 457KS i 600 Nm (u paru sa MCT sedmostepenim menjačem), paket podrazumeva i aero body kit, set AMG točkova, modifikovano ogibljenje i sportskiji enterijer. Kao i kod C63 AMG sedana i karavana, kupcima će i kod C63 AMG Coupea na raspolaganju biti i AMG Performance paket koji podrazumeva 487KS.   

C Coupe će se inače proizvoditi u fabrici u Bremenu (zajedno sa sedanom i karavanom C klase).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 6676



Komentari

Dobar je ovaj crni mat.
Mada je ovaj crveni sa panorama krovom jos bolji :D
Felne na slici mi se ne svidjaju,ali ima lepsih u izboru.
Enterijer razbija koliko je dobar.

Autor PITBULL™ 12 Feb 2011, 15:59

Beli u AMG varijanti će tek biti lep...

Autor Miki 12 Feb 2011, 16:06

Audi A5 je i dalje moja referenca.

Autor milan 12 Feb 2011, 16:55

Sad ce audi da ubrza novi A5 coupe i da mu stavi nova svetla napred i pozadi, kao sa A6 ili A7, i to ce biti novi model...

Autor Bleki 12 Feb 2011, 16:57

Prelep auto. Enterijer odlican.

Autor Bagzi 12 Feb 2011, 17:08

Pored limuzine glup je izbor coupe. Em tjesan, em moram ustajati kad neko zeli uci ili izaci. Kupe je najgluplja kategorija vozila uopste po meni.

Autor Dakara 12 Feb 2011, 17:27

www.vrelegume.rs/barometar.php
Evo prodaje u januaru kod nas. Dakara, mnogi vole coupe, i mnogi su se cudili sto nema C klase coupe. Mislim da je ovo pun pogodak. Imas li kakav podatak za BiH oko prodaje. Zanimljivo je videti i u regionu prodaju svih automobila.

Autor McLaren 12 Feb 2011, 18:00

@McLaren
BiH je relativno malo trziste tako da Ja mislim i nema podataka o prodaji. Ovde je kao i u ostalom kod svakog bosanca Mercedes Benc br.1 mislim da nigde na svetu kad bi se uzelo po glavi stanovnika da se meri popularnost MB ne bi bolje prosao nego u bosni. BMW-a ima mozda najmanje na ulicama al zanimljivo kad vidis pretezno su 5-ice i X5-ice i to ove najnovije starog BMW-a nisam vidio odavno na ulici. Sto se tiče Audija nekih 85% sto vidis na ulici su vozila vlade. Inače ovde Škoda ide ko alva pogotovo Fabija. U BiH se na kasiku proda novih vozila pretezno se kupuju polovnjaci al kako je krenulo uskoro nece biti ni za nekog krša.
Inače ovde ti ne treba neko jako vozilo jer su putevi losi 1.6 motor ovde je i previse. Znam momka koji je dao stan u zamjenu za audi A8 prije jedno 6 godina al nije jadnik samo on kompleksas ima ih u ovom gradu koliko hoces.
Manje nacije a vise iskopleksirane ne postoji na Zemaljskoj kugli nego ovde ljudi ce dati poslednji dinar samo da se vide u dobrom autu stvarno jadno.

Autor Dakara 12 Feb 2011, 18:36

Mislio sam da je Audi A5 objasnio,ali tek sad vidim sta je Mecka!Menjam misljne definitivno,koji bre audi em je lepsi em je zadnja vuca.Bice mnogo zanimljivije,a ne glupa prednja vuca! ! !Mecka je VRH,nema konkurenciju na trzistu!

Autor Milos_A M G 12 Feb 2011, 18:44

Tako je Milose_A M G
Stvarno je bruka od kola,nema sta da trazi ni Bmw 3 coupe,ma koji audi sta mozes da radis sa njim,dok mecka i bekrija pruzaju mnogo vece zadovoljstvo pri voznji.Zadnja vuca je zakon

Autor Milos-Lemi 12 Feb 2011, 18:47

Dakara, ima takvih svugde.Balkanci su ista g**na samo drugo pakovanje. Vala da se ne lazemo.Mercedes Benz je u svakoj drzavi vrh. :-D Ima ime... :-)

Autor McLaren 12 Feb 2011, 19:04

Bmw 3 kupe je svršio svoju karijeru, nema šta da traži pored A5 i Novog C kupea
Prelep je!

Autor Dejan L 12 Feb 2011, 19:11

@Dakara ipak ima vise VW-a... A san tih VW-ovaca je Mercedes :D

Autor hh 12 Feb 2011, 19:26

Jeste znali da je A5 konkurencija E klasi kupe? Uglavnom su svi testovi tako prikazani kod Nemaca. :-)

Autor McLaren 12 Feb 2011, 19:32

McLaren
Sta pricas,Audi A5 je na platvormi audija a4,tako da ne moze da bude konkurencija E klasi,razmisli malo!!!

Autor Milos_A M G 12 Feb 2011, 19:44

@hh
Golf IV i Passat 5 ne ulaze u konkurenciju ovde to se podrazumeva :)

Autor Dakara 12 Feb 2011, 19:49

@Dejan L
I to po haubi A5-ice....
Sad mi bas javise insajderi iz BMW-a da ce BMW da smanji proizvodnju kupea serije 3 za 80%, posto ne moze sve da prodaju. Jbg. ljudi misle da on nema sta da trazi pored c-kupea i a5. Ajde sad trk na www.vrelegume.rs

Autor toma 12 Feb 2011, 20:01

@McLaren 19:04
Osim u Nemackoj i USA:)

Autor toma 12 Feb 2011, 20:05

@toma
Čuo sam da je BMW posle intenzivnih dojava, a koje potiču iz centralnog Balkana, rešio da obustavi proizvodnju serije 3... :(((
Tužan dan...
A još su iz fabrike dodali i to da je prava šteta što im ranije iz Lazarevca nisu dostavljene informacije o bespotrebnosti segmenta, inače bi odustali sredinom osamdesetih pošto im više milijardi eura profita od tog segmenta ionako nisu potrebne... :)))

Autor Gagiba 12 Feb 2011, 21:19

@gagiba
Informacije su crnje nego sto mislis. Ne obustavljaju proizvodnju serije 3, vec obustavljaju kompletnu proizvodnju automobila. Proizvodice samo motore jos godinu ili dve. Shvatili su da je skroz besmisleno da proizvode automobile, kad vec postoji Audi.

Autor toma 12 Feb 2011, 22:19

@gagiba
nove informacije. Proizvodice motore koje ce prodavati Audiju. Konacno ce ljubitelji Audija moci da dobiju svoje ljubimce sa ljudskim motorima:)

Autor toma 12 Feb 2011, 22:24

3er coupe vs. C-coupe FIGHT!

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=487954

Autor toma 12 Feb 2011, 23:40

http://i347.photobucket.com/albums/p448/igrock/IMGP2722.jpg

Autor toma 12 Feb 2011, 23:46

Tomo, da bre, oni prvi put cuju za Mercedes Benz. :-)

Autor McLaren 12 Feb 2011, 23:46

https://autoblog.rs/gallery/108/hyundai%20elantra%20coupe%201.jpg

Autor toma 12 Feb 2011, 23:55

@toma
Sto li su promenili farove na 3-ci kupe?!
Sad su ruzniji,barem meni.
Lice na one na seriji 1.
Pre su bili mnogo lepsi.
Enterijer C klase je bez konkurencije.
Spolja moze nekom da se vise svidi jedan ili drugi,ali enterijer u C klasi je daleko iznad konkurenata.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 00:00

Ja bi na ovoj C klasi odstranio gornju lajsnu na masci i ostavio bi samo jednu na sredini da bude.
Izgledalo bi mnogo lepse.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 00:08

@PITBULL

Konstatacija o izgledu enterijera C klase jeste mozda objektivna,ali u odnosu na mene nije posto se takav izgled meni ne dopada.

Autor milan 13 Feb 2011, 00:11

@pitbull
i meni su na slikama farovi trojke ruzniji nego pre restilizacije, ali In Real Life, izgledaju bolje. A ono sto se tebi ne dopada kod petice i kod ove trojke su farovi koji padaju na dole, ali to je samo na slikama. Bas sam danas izbliza zagledao novu peticu i taj detalj je drugaciji u odnosu na to kako izgleda na slikama. Ja sam vec govorio da mislim da su BMW najnefotogenicniji premium automobili. A sto se tice unutrasnjosti, tu si donekle u pravu, mada uzmi u obzir da je unutrasnjost u 3-jci stara 6 godina, i da ce pravo poredjenje biti u oktobru ili novembru kad se pojave na internetu slike nove trojke. Druga stvar i unutrasnjost trojke bi izgledala drugacije na slici da je recimo odabran enterijer sa alu detaljima, automatski menjac koji je u kombinaciji koza aluminium, tako da ne bi ta razlika u korist mercedesa bila bas tolika. BTW ovaj mercedesov enterijer mi se najvise dopada od svih mercedesa. Zaboravio sam kako bese izgleda u cls-u. Aj posalji neki link, ti to sigurno imas, da ne jurim sada:)

Autor toma 13 Feb 2011, 00:11

@toma
Pa da,ali sto se tice 3-ke sumnjam da ce mi se ovi farovi vise svideti od onih.
Ona 3-ka kupe je bas mnogo lepa.
A izgleda kao da je klasa vise nego sto zaista jeste (makar meni,kupe verzija)
Pogotovo ako je gledas od nazad.
Evo CLS-a :

http://www.carung.com/wp-content/uploads/2010/11/Mercedes-Benz-CLS-Dashboard-Interior-595x396.jpg

http://www.luxuo.com/wp-content/uploads/2010/04/mercedes-benz-cls-shooting-break-interior.jpg

http://www.chrisleso.com/wp-content/uploads/2010/08/Steer-wheel-New-Mercedes-CLS--620x412.jpg

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 00:20

@toma
Kod BMW-a mi se ne svidja sto uporno forsiraju onu "staru" tablu (cajger),kao i volan ovaj na 3-ci.
A takav slican volan je i u X5,7-ci cini mi se.
Dok je ona rucica automatskog menjaca,kao u X5,ubedljivo najlepsa od svih.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 00:27

Mercedes je opet objasnio.

Autor krle 13 Feb 2011, 00:47

Na CLS-u da postoji klasicna rucica menjaca bilo bi: "ja tu nista ne bi menj`o", a ovako bi voleo da bude neka limuzina, recimo buduca s klasa. Takvu rucicu menjaca (x5) imaju svi noviji modeli, osim serije 1,3,x1 i z4, ali je meni lepsa sport varijanta (nova serija 5,6 i x3).
Uzivo trebas bas da se zagledas da bi primetio razliku u farovima izmedju restilizovane serije 3 kupe i one pre:) Ovaj deo koji su malo "izdubili" se mnogo vise primeti na slikama.
Kad gledas enterijer na slikama, sagledas sve na prostoru od 5-10cm, i onda moze da ti sve deluje natrpano, kicasto, ili sta ja znam. Dakle vidis u jednom treptaju oka sve, vrata vozaca, volan, instrument tablu, centranlni deo, suvozacevo mesto, sofersajbnu,... Nema teorije da mozes na taj nacin da doneses pravi sud o enterijeru. Kad sednes u nutra vidis samo parcijalno. Po jedan detalj u svakom trenutku, i to je druga prica. Ne sekiraj se, nikad nece ni BMW i Mercedes izbaciti auto koji uzivo ne izgleda mocno!
A pazi kako slike zavaraju oko. Pogledaj bocnu sliku C kupea i 3 kupea na onom linku sto sam okacio. C izgleda mnoooogo agresivnije zato sto je na toj slici slikan iz neke psece perspektive, tj. fotoaparat je bio na visini od najvise 30-50cm, dok je 3-jka slikana sa nekih 150cm visine. Sve to ima svoje. Ako hoces zenu da slikas sprda, neka ti uvek fotoaparat bude u visini njenih grudi. Jbg. tako je to! Iz te perspektive figura ispadne najskladnije. Eto i jednog malog saveta ne vezanog za automobile a moze nekad da pomogne:)

Autor toma 13 Feb 2011, 00:51

@toma
Imas u CLS-u 63 AMG menjac u sredini :D

http://www.indiancarsbikes.in/wp-content/uploads/2010/11/Mercedes-Benz-CLS63-AMG-interior-image.jpg

http://newcarcollections.com/wp-content/uploads/2010/11/2012-Mercedes-Benz-CLS63-AMG-Interior-View.jpg

Imas li link za tu sport varijantu menjaca da vidim?

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 00:59

Trojkin enterijer je stvarno ruzan, jos kad se setim onog sa sajma, smuci mi se. Preko puta njega bese A4 koji je mnogo atraktivniji kako god da okrenes. Sto se tice nove trojke izgledace isto kao umanjena petica, videcete...

Autor McLaren 13 Feb 2011, 01:01

Audi pravi surove enterijere.
Pocevsi od sada vec starog A8,pa preko novog,novi A7,A6.
Meni je enterijer u prosloj A8-ci jedan od najboljih,vrhunski stvarno.
I najveca picajzla ne bi nasla zamerku.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 01:05

@pitbull
http://f10.5post.com/goodiesforyou/f10/interior/P90055129.jpg

http://f10.5post.com/goodiesforyou/f10/interior/P90053762.jpg

http://f10.5post.com/goodiesforyou/f10/interior/P90053763.jpg

i jedna slika koju sam trebao sinoc da ti posaljem (5gt):
http://www.themotorreport.com.au/wp-content/uploads/2009/02/bmw_5_2010_pas_gt_12.jpg

Autor toma 13 Feb 2011, 01:08

@toma
Iskren da budem,ne mogu bas da razlikujem menjace,sport i obican.
Mozes li sad od obicnog link? :D
Ova slika 5GT mora da je individual oprema?

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 01:14

Ko je hteo manje od C klase imao je CLC,mada ne znam da li se to jos i proizvodi,takav je pun pogodak da je vidis jednom u godinu dana...
Ovo je lepo,ali stavite pored ovog sliku ovog...
http://www.netcarshow.com/audi/2008-s5/1024x768/wallpaper_06.htm
i odmah definitivno zaboravljate na ovaj model iz Mercedesa...
Audi A5 je dizajnersko savrsenstvo by Wolfgang Egger.

Autor dusan 13 Feb 2011, 01:15

@toma
Evo iskopao sam X5.

http://www.bmwx5blog.info/images/2010/09/2008-bmw-x5-interior.jpg

Meni je lepsi na X5,valjda zato sto je ceo od aluminijuma.
A onaj deo crn,bas izgleda moderno.
Lep je ovaj sport,posebno sto je zakrivljen,ali i ovaj je malo.
Da je isti kao na X5 a samo zakrivljen,onda bi bio lepsi,po meni.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 01:23

@pitbull
Ona slika gt5 mislim da je sa concept-a, na njemu je bila cini mi se dvobojna kombinacija na sedistima.
A sto se tice materijala, imas varijantu da menjac i ostale komande koje su od aluminijuma budu od crne keramike.
http://www.cartype.com/pics/7048/full/bmw_760li_in2_09.jpg

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-5-series-gt-interior-100.jpg

Autor toma 13 Feb 2011, 01:37

@toma
Auuu al je bezobrazno. :)
Bas dobro izgleda.
Kakav god da je,prelep je menjac.
Po meni,jedino sto bi promenio u enterijeru BMW-a su cajger i volan.
Ako bi bas isao u detalje,promenio bi i ovaj centralni deo ispod otvora za ventilaciju.
Komande klime i muzike ako se ne varam.
Deluju mi "analogno" i zastarelo.
Ne uklapaju se po meni sa ostalom celinom,kvare izgled,po meni.
Samo te detalje bi promenio i nista vise ja tu ne bi dir'o :D
A svidja mi se sto imaju ogroman ekran navigacije.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 01:44

@toma
P.S.
http://f10.5post.com/goodiesforyou/f10/interior/P90053762.jpg

Taj deo sto sam ti rekao me potseca na neki stari radio,pa kod trazis stanicu onim tockicima.
Pogledaj kako ovaj deo ispod toga izgleda fenomenalno,ovo sve oko menjaca.
Taj srednji deo kvari ukupan utisak po meni.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 01:48

@pitbull
jbg da smo mi zivi i zdravi, pa da ja za jedno 2 godine uzmem jedan ovakav polovan, star 3 godine:)
Kad sednes unutra nece ti izgledati kao stari radio:)
Skokni do Delte na Cukarici. Ja doduse nisam svracao 4-5 meseci tako da ne znam sta sad imaju, ali obicno imaju sve modele u salonu, tako da mozes da udjes u bilo koji i da sve isprobas:)

Autor toma 13 Feb 2011, 01:55

@toma
Da je drvo pozadina toga,lepse bi izgledalo.
Ali ne mogu da shvatim zasto furaju stari cajger.
I volan bi ja promenio.
Na onoj 7-ci prosloj su promenili cajger i mnogo bolje izgleda.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 01:57

@pitbull
ja se tu nepitam:)
Nego ako ne zivis daleko, u A8-micu pa na Cukaricu!

Autor toma 13 Feb 2011, 02:00

Kad li ce se ovi iz Bmw-a resit onih koturova.. heheh I onog smesnog brzinomera i bord kompa. :-) Lepsi je na mojeg Audija koji je star 6 god, da ne pominjem noovi model. :-)

Autor McLaren 13 Feb 2011, 02:01

@toma
I mene samo interesuju polovni,stari 2-3 godine.
A kad bi imao mogucnosti za novi,onda bi to iskljucivo bio CLS 350 CDI sa full opremom koji kosta "samo" 100 tisuca :D

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 02:01

@pitbull
evo ti malo enterijera nove trojke. Doduse neka teska predprodukcija pa su sklj materijali i uklapanje, ali da imas ideju otprilike:

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=457354&d=1290022590

Autor toma 13 Feb 2011, 02:05

@toma
Znam,nego samo kazem. :D
Verujem da bi i ti to promenio kad bi se pitao,zar ne?
Izgledalo bi onda mnogo modernije i lepse.
Kad se vec izivljavaju sa menjacem i ostalim detaljima :D
A8-ca nazalost nije moja :D
Od prijatelja je.
A8 sam hteo da uzmem pre ovih poreza na kunike,ali sam zakasnio nazalost.
Prodala se jedna pre nego sto sam zvao.
A mogao sam da dam E klasu i da dodam 5-6 hiljada.
Sad ne moze da se proda E klasa,zbog motora od 3222ccm,tako da nista od toga za sad.
Inace planiram da uzmem 8-cu,kad se bude moglo,bas mi se mnogo svidja.
Kad vec ne moze da se uzme novi CLS :D
8-ca ili nova E klasa.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 02:06

@toma 02:05
Lici na 5-cin enterijer,zar ne?

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 02:08

@toma
Da imam tu 8-cu,nista ne bi dir'o sto kaze Chola dok novom CLS-u ne padne cena da mogu da ga kupim :D
A to bi bilo jedno 3-4 godine,s obzirom da mnogo dobro drzi cenu,od svih Mercedesa najbolje :D
Jedino mozda G klasa bolje drzi cenu,ali to me ne zanima niti bi to kupio.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 02:13

@McLaren
Sto se tice tog "smesnog" brzinomera, ne znam da li si nekad video na novim modelim kako to uzivo izgleda. Sve sto vidis je grafika, osim ovih krugova i kazaljki. Dok se ne ukljuci. Prvo kad se ostvari kontakt odnosno kad je kljuc u autu (ako je keyless varijanta) pojave se samo brojevi u nekoj neznocrvenoj varijanti, i konacno kad ukljucis motor brojevi postaju beli i pojavljuje se ostatak grafike. I izgleda ekstra. Ja licno raspored tih krugova nikad ne bih menjao, samo bi ih na ovaj ili neki drugi nacin svremna na vreme odradjivao u nekoj novoj tehnologiji. Ja sam navikao na taj raspored i ne bih voleo da bude mnogo razlicito u nekom (zdravlje Boze) sledecem bmw-u. Pa nije bmw reno ili sl. da mu sa svakim novim modelom instrument tabla bude totalno razlicita bez ikakvog identiteta i da prvih mesec dana pogledom jurcam po tabli u potrazi za onim sto mi treba.
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/7series/sedan/2010/showroom/comfort/_img/black_panel.jpg

http://www.autopressnews.com/2009/06/BMW/BMW_5_GT_Black_Panel.jpg

Autor toma 13 Feb 2011, 02:19

Konačno dostojan konkurent BMW-u trojci coupe.
-Zadnji deo mi je lepši na BMW-u
-Prednji deo može i onako i ovako, zavisi ko šta voli.
-Enterijer mi je lepši u Mercedesu.
Meni se svđa na trojci to što su farovi na ivicama savijeni na dole.

@PITBULL
Meni se nekako baš sviđaju oni BMW-ovi cajgeri. Verovatno je to zato jer sam ja veliki sentimentalista. Volim da čuvam tradiciju.
Možda ja nisam upravu ali moj ukus je takav.

Autor cvele 13 Feb 2011, 02:23

@toma
Vidi ovo,cini mi se da nije mnogo para.
Al ne pratim,tako da ne mogu da tvrdim.

http://www.polovniautomobili.com/oglas785546/bmw_m5/

http://www.polovniautomobili.com/oglas691989/bmw_m5/

Mislim,ako ljudi za dizele traze oko 25,onda ovi vrede ovoliko bez price.

Autor PITBULL™ 13 Feb 2011, 02:24

@pitbull
zavisi u kom je stanju. Za ovakve sportske motore 77000km je kao 180000 na nekom prosecnom dizelu (u zavisnosti kako je vozen). Inace ova M5 je bozanstven auto. Nije preterano upadljiva, samo znalci ce da provale da je nesto specijalno, moze da se voza po gradu normalno, a ako zelis da osramotis nekog nabedjenog vlasnika porsche-a ili slicnog auta, moze i to:)

Autor toma 13 Feb 2011, 02:59

@toma
Bolje ovo...
http://www.polovniautomobili.com/oglas669179/audi_a4_rs4/
Stane na semaforu M5 ili M3 i ti mu kazes,alo decko na 'Ringu' je moj auto pojeo to tvoje ;)

Autor dusan 13 Feb 2011, 03:19

evo poređenja e90 vs c-coupe

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=487954

pa ko šta voli

Autor miki 13 Feb 2011, 10:48

Dusane, jes' mocan taj RS4. :) Mada dobra i cena sa obzirom da je star 5 god.

Autor McLaren 13 Feb 2011, 11:16

@McLaren
Da bre,dobra :D hahaha...40 soma :D Pre nekih mesec dana bio na ovom sajtu polovni automobili Audi A7,bukvalno samo sto izasao,posle nedelju dana ga nije bilo,prodat,cena bila 70 soma!!! :D

Autor dusan 13 Feb 2011, 11:45

@dusan
A moze i ovako: stane m3 na semaforu i pored njega rs4 i vozac iz rs4 kaze ovom iz m3 - nemoj uopste da se trkas sa mnom, dusan kaze da sam ja brzi. Link ka vremenu, link ka vremenu decko. Ako je rs4 brzi od m3 na Ringu, onda je brzi i od r8 V8, posto je r8 v8 samo 1sec. brzi od m3. A ima i m3gts, koji je nesto malo sporiji od r8 v10.

Autor toma 13 Feb 2011, 12:59

@toma
RS4 i jeste brzi za 3 sekunde na 'Ringu' od R8 4.2 ali taj R8 4.2 i nije neki trkac,mozes da vidis gde je npr i Aston Martin DBS ;)
R8 5.2 je vec nesto drugo,a R8 Gt jos nesto drugo,R8 Gt je brzi bio i od 599 gtb Fiorana,od Kalifornije,cak i od Gt3rs i od GTR-a pre redizajna onog sa 490ks...
M3 je na pravcu sigurno nesto skroz sitno brzi od RS4,ali gubi kad krenu krivine,a citao sam Ninburgring ima 72 krivine :D
RS4 je automobil sa 5 vrata i treba se barem odati priznanje i od Bmw fanova za bolje vreme od M3 koji je kupe...
Nadam se da ce biti i RS verzija ove zadnje A4-rke,ali citao sam da ce kao biti i ona,onda ce tek biti przenja ;)

Autor dusan 13 Feb 2011, 13:20

@dusan
alo bre sabane, daj link ka tim vremenima koja navodis!

Autor toma 13 Feb 2011, 13:28

@toma
Dobro bre sabane,sta ti je,nemoj da se nerviras ;)) Nema Bmw-a tamo gde je ponosni predstavnik Audija,Audi R8 GT ;))
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
Evo ti vremena,sve ti je tu,imas gore u levom uglu Tracks,imas cars,imas sve...Sajt je za staze i vremena postignuta na tim stazama ;)))
Pogledaj samo ko je sve iza R8 Gt,GTR,Murcielago Lp 670 SV,911 turbo,Lexus LFA,SLR,SLS,Ford Gt,Galjardo Superledjera,neke sam vec rekao u prethodnom komentaru...
Mislim covece,uzmi i kazi nekad,bravo Audi,bravo...
Ti si ogranicen kao moja terasa,sreca pa mi je terasa malo veca...

Autor dusan 13 Feb 2011, 13:42

@dusan
ja sam gledao na dsf-u kad je jedan isti vozac vozio m3 i rs5, i m3 ga odrao za 2.5 sec., tako da mi je to mnogo merodavnije, ali ako hoces da verujes u nesto ja ne mogu da te ubedim u suprotno. Ja sam na Ringu vozio m5, i razgovarao sam sa profesionalnim test vozacima, pa znam mnogo vise nego sto ti mozes da izvuces iz tih tabela. Veruj mi ne postoji profi vozac koji bi izabrao rs4 pre m3.
A postoje i razne druge tabele: http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Ali ok, nasao si tu tabelu koja ti odgovara, a meni je najbitnije da si ti srecan:) Tako da sam i ja jako srecan.

Autor toma 13 Feb 2011, 13:54

@toma
Ne,ovo je sajt bas za to...Vikipedia nista ne znaci!Vikipediu moze da pise ko hoce,ja sad mogu da stavim Golf 2 1.6 dizela da je obisla krug za 5:15!
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/246931-ot-new-audi-rs4-7-58-around-nurburgring.html
Ne mogu sada da nadjem snimak,ali kadda budem nasao,dajem ti...eto,vozio ga je Frank Stipler,inace Audijev DTM vozac.

Autor dusan 13 Feb 2011, 14:04

@dusan
ne sporim ja to vreme, ali da li ti je to da je rs4 bolji od m3 za 7 sekundi malo nelogicno. Da li si se uopste zapitao da li je to moguce, i da li bi bilo tako da su vozeni pod istim uslovima. Verovatno nikad nisi bio na Ringu pa mozda ne znas o kakvim uslovima pricam. A da ne pricamo o tome sto su razliciti vozaci. Ali ako bas toliko verujes tom sajtu, pogledaj malo bolje (verujem i ja, tacnost tih vremena nisam ni jednom doveo u pitanje, vec uslove u kojima su postignuta). Pre nego sto sledeci put pocnes da se hvalis i prepucavas sa nekim ko ocigledno vise zna od tebe, uradi malo detaljnije ispitivanje tih podataka. Recimo ovako: na tom linku koji si mi poslao kliknes na audi rs4, pa open link in new window, pa isto za m3. Pojavice ti se vremena tih automobila na jos nekim stazama, pa uporedi. Na svim stazama (osim na ringu) za koje postoji vreme i za rs4 i za m3, m3 je bolji. Npr. autozaitun testtrak i sl. gde su isti vozaci i pod istim uslovima vozili. Kako to da je na svim tim stazama m3 brzi od rs4, a na Ringu rs4 brzi, i to ni manje ni vise nego 7 sekundi.
Aj sad u kuhinju po cokolino i medolino!

Autor toma 13 Feb 2011, 14:17

Dušane,
ako malo bolje pogledaš tabelu sa linka koji si naveo, primetićeš da M3 CSL iz 2003. sa 360KS ima 8 sekundi bolje vreme od RS4 sa 420KS i samo 4 sekunde slabije vreme od R8 V10

Autor Ex Italo fan 13 Feb 2011, 14:27

ovaj mercedes je BEZVEZE.

Autor HAHE 13 Feb 2011, 15:05

@Ex Italo fan
CSL je nesto drugo...Ne prica se o njemu...
@toma
Sve se gleda,ali to o drugim stazama me ne interesuje...Posto na drugim stazama mozes videti da je S4 npr bio brzi od RS4,tako da gledam samo ovu...
RS4 je sigurno mnogo stabilniji i bolji za stazu zbog 4x4 pogona...Uslovi,u svakakvim uslovima je za stazu bolji RS4 sigurno,pogotovo po kisi naravno...Sigurno nisu M3 izveli na ringu po kisi,ne bi ni zavrsio krug...

Autor dusan 13 Feb 2011, 15:36

Dobar je crveni, ali je crni jos bolji! Nema bolje boje za automobil od crne!

Autor Damko 13 Feb 2011, 15:43

http://www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/mercedes-s-500-im-test-downsizing-in-der-oberklasse-2861622.html

Pazite ovaj test. :-)

Autor McLaren 13 Feb 2011, 15:50

@dusan
proguglaj malo o overstiringu i anderstirngu, i zbog cega je auto sa zadnjim pogonom brzi na izlasku iz krivine. Interesuje me samo zasto formula1 nije sa pogonom na svim tockovima. A to sto te interesuje samo ta jedna jedina staza i taj odredjeni rezultat je sasvim logicno, posto je to jedna jedina situacija gde je (slucajno, sticajem okolnosti) rs4 brzi od m3, tj. vozac koji je vozio rs4 je bolji od onog koji je vozio m3, ili je ovaj koji je vozio m3 imao guzvu na stazi.
Ja ne zelim da te ubedjujem u neke stvari, ali nemoj ni ti kao grom iz vedra neba da upadas u diskusiju sa nemerodavnim podacima, koje je toliko lako oboriti, da samo budala posle toga i dalje moze da veruje da je rs4 brzi od m3. To moze da bude samo po snegu i eventualno kisi.

Autor toma 13 Feb 2011, 15:50

@McLaren
zbog cega je taj test toliko poseban?

Autor toma 13 Feb 2011, 15:52

@toma
Ok,zadnja vuca je jako dobra,naginjanje vozila itd...Ali je 4x4 je stabilniji,sto sam i ja probao,a i sto se moze cuti gde hoces...

Autor dusan 13 Feb 2011, 16:00

audi MORA da u jača vozila ubaci 4x4 jer je NEMOGUĆE preneti snagu preko 200ks na prednje točkove...

Autor miki 13 Feb 2011, 16:04

@dusan
Gde si probao? Da si gas kad se upalilo zeleno svetlo? Bolje ti je da prestanes da se blamiras. Vec sam ti rekao 4x4 je bolji po kisi, snegu, do pijace i sl., ali mi ovde govorimo o trkackoj stazi. Pogledaj medju onim rezultatima kakvi su automobili na vrhu liste. R8 V10 mora da ima 525ks, nekoliko stotina kilograma manje, da bi bio nekoliko sekundi brzi od m3 gts. I vec sam ti rekao, da je 4x4 bolji na trkackoj pisti, f1 bi bio 4x4! Ja ovde zavrsavam ovu diskusiju!

Autor toma 13 Feb 2011, 16:07

pri ubrzanju prednji kraj automobila se "propinje", cela tažina pada na zadnje točkove tako da je potpuno jasno da automobili sa zadnjom vučom imaju bolja ubrzanja...
pri kočenju opterećenje trpi prednji kraj

Autor miki 13 Feb 2011, 16:11

@toma
@miki
Da,to sam i rekao,cela tezina pada na zadnje tockove...
Takodje miki,Audi je najavio zadnju vucu...

Autor dusan 13 Feb 2011, 16:15

Tomo, cim je u ptanju S500 sve je posebno... :)

Autor McLaren 13 Feb 2011, 17:13

@McLaren
Januar, Nemacka, 709:189. Tacka.

Autor toma 13 Feb 2011, 17:31

Hehe ne lupaj, ovaj model je izasao 2005 god, a u celom svetu je S klasa i dalje prodavanija kao i u 2010-oj. :) Nego procitaj test da vidis sta je auto. Pogledaj plus i minus, onako nesto nigde ne mozes da vidis. :)

Autor McLaren 13 Feb 2011, 17:51

https://www.youtube.com/watch?v=1dcPHVFHCRY&feature=player_embedded

I jel i dalje bitno ko je brzi?

Autor Bati 13 Feb 2011, 18:34