
Odmah nakon objavljivanja prvih zvaničnih slika Chryslera 200 krenule su nezvanične priče o tome da će se ovaj automobil u Evropi prodavati kao Lancia, a to je na poslednjem Salonu automobila u Detroitu potvrdio i Sergio Marchionne, prvi čovek Fiata i Chryslera (Fiat ima 25% učešća u Chrysleru).
Marchionne je tada pomenuo i ime Flavia kao mogući naziv za ovu Lanciju, a to je sada i ozvaničeno.
Sudeći po ovim prvim zvaničnim slikama, Lancia Flavia i Flavia Cabrio će se od američkog originala razlikovati pre svega po doteranom prednjem delu sa karakterističnom Lancia maskom.

Flavia će u opremi između ostalog imati i electronic stability control (ESC), traction control, multifunkcionalni volan i LED svetla, dok ostali detalji tek slede.
Ovde i podsećanje da se originalni Chrysler 200 u SAD-u prodaje sa 2.4L i 3.6L benzinskim motorima, dok će Lancia Flavia u paleti imati i dizelaše.
Sa produkcijske tacke gledista veoma racionalan potez,ali tesko da ce se to svideti masi ljubitelja cuvene italijanske marke koja je bila sinonim za jedinstvenost i eleganciju koja nije za svakoga.Realna je opasnost da ce ovakav sled dogadjajaurusiti renome Lancie koji i u zadnje vreme polako opada.
osecam da ce ovi ameritaly kostati puno,a opet se nece prodavati ali oni najbolje znaju sta rade!
Biće ovo kabriolet sa razumnom cenom, nije mnogo uloženo u razvoj, a nudiće dosta!
Videćete!
E sad dizajn i nije neki za jednu Lanciu, ali navike na brend i tradiciju by Lancia, se ovaj put stavljaju u 2. plan. Lancia ne želi više da bude samo za pojedince i ekstreme, ona menja kompletan imidž
pa upravu si,ali delta ima jaku cenu,a onda ce ova flavia imati jos vecu od nje,znaci oko 30.000 koliko kosta i audi a4,msm malo bi bilo ne moguce da bude jeftinija od delte,a veca klasa auta je u pitanju!