
Lancia će u martu, na 81. Salonu automobila u Ženevi javnosti predstaviti i dugo najavljivanu novu generaciju svog najmanjeg modela Ypsilon.
Za razliku od dosadašnje dve generacije Ypsilona koji su se kupcima nudili u trovratnoj verziji, Lancia je novi Ypsilon napravila u varijanti sa 5 vrata.

Takođe, novi Ypsilon se bazira se na produženoj verziji Fiat 500 platforme, dugačak je 384 cm, širok 167 cm i visok 151 cm. Međuosovinsko rastojanje iznosi 239 cm a u unutrašnjosti ima mesta za pet putnika.

Što se pogonskih agregata tiče, u ponudi će biti benzinci 1.2L sa 69KS, dvocilindrični TwinAir sa 85KS, zatim 1.3 Multijet II dizelaš sa 95KS (emisija CO2 iznosi 99 g/km), kao i verzija 1.2L sa pogonom na TNG.

U opremi (kao standard ili kao opcija) će se između ostalog naći i automatski klima uređaj, alu točkovi od 16 inča, cruise control, kožni enterijer, parking senzori, navigacioni sistem, xenon svetla, 500 W audio sistem, stakleni panoramski krov...

Prodaja novog Ypsilona na evropskom tržištu startuje u junu, a treba napomenuti da će se u Velikoj Britaniji i Irskoj nova mala Lancia prodavati kao Chrysler (i sa nešto drugačijim prednjim grilom).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Meni su ove lancie novije prelepe. I ona Delta mi je bas bas lepa (za ono za sta je namenjena da se razumemo, malo grad malo autoput :) ). Ne kapiram sto ih ljude ne vole i pljuju?
Čestitam na tome da sa sad ima 5 vrata, takodje cestitam za dimenzije, sad je kao Punto klasik i suzuki swift
Iskopirana Ibiza spreda, pozad istari C3. Kooooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaa!
Ni meni se ne svidja, mislio sam da ce biti umanjena Delta koja je vrh!
Ne mogu vise da komentarisem lanciu.
Hm ,mada je i ovo neki komentar.
Treća opcija, punto - MiTo.
Punto je dno, napravljen sa raju.
MiTo je iz Dizni produkcije, jako skup, ružan i za one koji misle da nešto znaju a ne znaju ništa.
E ova grbava lanča je za one bez očiju, elementarnog znanja i pameti.
@Energy,
Pokidao si..standardno. Ali sta znaci ovo : "bez elementarnog znanja i pameti"? Sta to treba da znas i da si pametan da bi kupio auto o kojem niko nista jos ne zna sem sto ga vidi na slikama? Je l' si ga opet prvi testirao ili kako?
P.S. Lancia se pise sa velikim L.Bez nervoze...
@Energy saver
Jeste vala grbava i ružna za sve pare ;) Izgleda k'o neka razjarena bubašvaba ;)
Moram da se ispravim mislio sam na Stratos a ne na ovo, vozilo kada sam rekao legenda.
Po meni je ova Lancia prosto "savrsenstvo nesklada" prednjeg i zadnjeg dela...
I ovako ce Chery da izgleda za 10g. kada evoluira...
@ZumbaNS,
Hvala, sad se vec lakse dishe... :D
P.S. Koja istinska legenda? Y nije bas ostavio neki trag generalno...
@Uros Cuore Sportivo
Kada sam malopre pisao bila mi je otvorena stranica sa tekstom o Lanči Stratos i samo sam na nju mislio kada sam rekao istinska legnda dodoše bila je i Delta integrale HF ali to je druga tema.
@Energy saver
Da, Fiat za prodor u SAD koristi Chrysler, a brand Yugo bi mu mnogo bolje "obavio posao", s obzirom na to koja i kakva vozila pravi (u smislu segmenta, klase).
@ZumbaNS,
Pomislio sam da si nesto pomesao. Ne zaboravi na Lanciu O37 sa 2WD pogonom koja je uspela da uzme titulu izmedju dve Kvatrove.
Kad je to lanča 037 uzela titulu ispred audija kvatro.
Audi je nju obrisao.
@Uros Cuore Sportivo
Mislio sam da ne žvrljam ovde ništa više ali je pala licitacija vozila koja su su obeležila moju mladost kada sam intenzivno pratio reli. Pominjanje Lanče me uvek vraća na modele koje sam pomenuo i i na tridesetsedmicu koje se se ti setio. Tada je je Lanča imala još nešto slobode da kao perjanica FIAT-a pravi modele u duhu svoje tradicije. Međutim nesrećni zagrljaj matičnog koncerna je bio fatalan. Sada sam se setio one nesrećne bete kupe koja je bila vizuelno Lanča a trulila je gore nego Ritmo i 132 zajedno. Neko je ovde lepo napisao da su nove lanče nesrećna odluka računovođe da se na Krajzler nalepi dabrovo lice i to je to. E pa nije to nije to i nikada neće biti, kao što ni današnje Alfe koje su obični klonovi niskobudžetnih modela FIAT-a nikada neće biti u rangu stare Đulije ili Juniora GT.
@Energy saver,
Zar sumnjas u mene? 1983. u klasi konstruktora? Ccc, ni kapu da skines. Zar te toliko to boli?
@ZumbaNS,
Ja sam emotivno vezan za originalnu Themu,vozio sam se cesto u njoj,bas sam je voleo. Ima istine u tome sto pricas,mada Alfa je druga stvar malo. Ja sam se nepovratno zaljubio u generaciju 156,166,GT i 147. Mislim da tad nije bilo nikakve veze sa FIAT-om kao sto je to sada...
Energy saver
Mislio sam da ce se pojaviti neka Mitsibushi vest, ali ono corak... Da li su ti Carisma i Galant od 2001g. na-ovamo pozitiv ili negativ... Sorry za smaranje...
Uros
Gde se seti 037?!
Kako ono dobro izgleda... I automobili i muzika iz 80-ih su neponovljive stvari...
@Panchev,
Skoro sam gledao tu chuvenu epizodu Top Gira... Cak je i proslavljeni Valter Rorl te godine bas nju vozio. A imam igracku njenu u 1:32. Bas u cuvenim Martini nalepnicama... :D
@Panchev9
Za mene je Galant EVO, nešto što maštam kad pođem na spavanje:)))
Imao sam sreće da ga probam, toliko. Transmisija i motor je nešto što može da sanja konkurencija.
@Uros Cuore Sportivo
Kad se pojavio Audi kvatro na prvom svetskom reliju, kao predvozač, u Argentini, učestvovao je kao 00, predvozač je bio Hanu Mikla, odrao je prvoplasiranu lamču 037 za više od 10 min.
E, kao predvozač, čistač staze. Prvi i zadnji put u istorji.
Taj kompleks Lanča nije mogla da preboli :(((
Ta, nemoj samnom o reliju....
@Energy,
Dete, je l' ti znas koliko Lancia ima trofeja pobogu!? Kakav bre predvozac,sta to mene briga, mozda mu je bio dobar dan, a ovom losh. Gledaj ukupni rezultat. Stvarno si nakrivo nasadjen...
Da budem iskren sa uslovno rečeno, "novim" Alfama nemam nekog velikog iskustva, pozanajem ih pretežno po pričama drugih, poslednja Alfa koju sam vozio je bila ortakova tridesetrojka. Pre nje sam se intenzivno družio jedno vreme sa sa Juniorom GT 1300 koji je tada bio već uveliko, oko 15 godina staro vozilo, sa dosta "bubica". On što sam zauvek zapamtio je bila kriminalno projektovana instalacija zbog koje je električar, sada već pokojni, u više navrata bio u ozbiljnoj dilemi da li da ubije sebe ili mene. Instalacija je bila izvedena u stilu "da bi ste uključili bisače neophodno je da skinete zadnji levi točak". Potpisnik tog čuda elektrotehnike je bio Manjeti Mareli. Motor i i osećaj u vožnji je bio nešto sasvim posebno.
A ona je bila da je kvatro obrisao 037, a ne kako si ti tvrvio, suprotno.
@Energy saver,
Ne menjam temu,ne omalovazavam uspeh Kvatra.Ja volim taj auto. ALi jedna O37 sa pogonom 2WD da uzme titulu ispred Kvatra koji je 4WD.Ej! Sto ti je to toliko tesko da prihvatis?
@ZumbaNS,
Ja sam tim starijim imam iskustva preko preko caleta i njegovih susreta sa istim. Jesu cudne bile,ali im se to oprastalo zbog izgleda i uzitka u voznji. I sad ima "gremlina" ali sve manje. 33 je bila fenomenalna sa onim spojenim svetlima pozadi. U crvenoj ili crnoj metalik boji...
@Uros Cuore Sportivo
Da`l se šališ ili ozbiljno misliš, ne znam. Samo nije tačno.
Audi kvatro je imao motor od 550ks a lancija 037 nepunih 300ks.
Uopšte, taj audi je najači auto u istoriji Grupe B, i svetskog relija.
I taj auto je bio prekretnica za Audi.
@Energy saver,
Pa kako onda 300ks da bude vece od 550ks na kraju sezone? Kako?
@Uros Cuore Sportivo
Nikako.
E voliš da maštaš, pa ti pređe u naviku!
@Uros Cuore Sportivo
Izuetno nisko postavljeno školjaksto sedište da dosta duboko postavljanim papučicama nožnih komandi, drveni volan, sa pogledom na dva ogromna instrumenta obrtaja i brzine kao i fenomenalni zvuk aluminijumskog bloka je nešto što volim i pamtim iako sam se brzo rešio tog vozila. Na skupovima oldtajmera može nekada da se vidi 1750 model ofarban derečavo žuto u doista dobroj kondiciji.
@Energy saver,
Izvalio sam te,ipak si previse tvrdoglav i ostrascen da priznas kad si pogresio. Dakle, po tvome: Timu Lancie je 300 konja bilo malo te 1983. da uzme konstruktorsku titulu jer je Audi imao 550. Sigurno je imala onda sakrivene afterburnere k'o na avionima jer joj je ipak poslo za rukom da to ostvari. Stvarno si car! :D
"Lancia took the 1983 World Rally Championship Constructors' title with Germany's Walter Röhrl and Finland's Markku Alen its principal drivers, DESPITE serious competition from the 4WD Audi Quattro."
u vezi dizajna automobila- ljudi ne znaju- pa danasnji dizajneri naravno da mogu da naprave izvanredno lep auto- ali im ne daju da to rade... i u dizajnu je potrebno ugraditi rok trajanja- naime, staviti toliko malo detalja u eksterijer- da vam auto(koji vam se u pocetku ucinio lep i naterao vas da ga kupite) dosadi posle par godina i da vi pozelite novi.... to je cela filozofija auto industrije... uce iz svojih gresaka- jaguar sa 4 fara je bio suvise lep i samo se on trazio, a mercedes 123 neunistiv- ugrozio je ostalu gamu proizvoda...