
Na predstojećem 81. Međunarodnom salonu automobila u Ženevi, Fiat organizuje svetske premijere automobila Fiat Freemont i Lancia Ypsilon.
Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Abarth će i ove godine obradovati ljubitelje automobilizma tehnološkim inovacijama i rešenjima koja unapređuju kvalitet i sigurnost vožnje.

Zvezda izložbenog prostora Fiat-a na ženevskom salonu biće Fiat Freemont, prvo vozilo proizvedeno u partnerstvu kompanija Fiat i Chrysler. Ovaj automobil, razvijen na osnovama poznatog Dodge Journey-a simboliše osećaj slobode i avanture i svojim dizajnom zadovoljava različite potrebe vozača. Nakon premijere u Ženevi, Fiat Freemont će se u prodaji u svetu naći u drugoj polovini 2011. godine.


Na salonu će premijerno biti predstavljena i dugo očekivana Lancia Ypsilon, a nakon premijere u Ženevi, novi model stiže na Međunarodni salon automobila u Beogradu.


U Ženevi će biti predstavljene i nova Lancia Thema, Flavia Concept, Flavia Cabrio Concept, Grand Voyager i Delta.




Novi Fiat 500, sa ekološkim TwinAir motorom, će se takođe naći na izložbenom prostoru Fiat-a. TwinAir motor predstavlja jednu od najvećih nedavnih Fiat-ovih inovacija. Motor je kompaktan i lagan, a potrošnja goriva i emisija štetnih gasova smanjeni su i do 30 odsto.

Salon automobila u Ženevi je odlična prilika da se potrošačima približi „Moj izbor“, koncept stilizovanja automobila koji spaja tehnološke inovacije, udobnu vožnju i smanjenu emisiju ugljendioksida.

Koncept “Moj izbor“ će biti predstavljen u automobilima Punto, Qubo, Bravo i Doblò, a posetioci će imati jedinstvenu priliku da se upoznaju sa brojnim inovativnim dodacima, poput Blue&Me–TomTom navigacionim sistemom koji olakšava vožnju.


Pored ekskluzivne ponude Fiat automobila, na salonu će biti izloženi i noviteti iz Alfa Romeo porodice. Nakon mnogobrojnih nagrada za najbolji automobil 2010. i 2011. godine, Alfa Giulietta će biti predstavljena kroz dva najnagrađivanija modela - 235 HP Quadrifoglio Verde 1750 i 1.4 MultiAir Turbopetrol 170 HP "Alfa TCT", sa inovativnom Start&Stop tehnologijom.

Alfa Romeo izložbeni prostor će biti obogaćen i novim MiTo MY 2011 modelom, koji će se u prodaji naći od aprila 2011. godine, u svim većim zemljama u Evropi.


U centru pažnje na Abarth štandu biće Abarth 695 “Tributo Ferrari”, koji uspešno kombinuje tradicionalnu strast za brzinom i italijanski stil.

U Ženevi će se ponovo naći i Abarth 500C sa “esseesse” kompletom, poznatim po dodacima koji čine vožnju uzbudljivijom. Abarth modeli, u skladu sa tradicijom brenda, uspešno spajaju sportski i elegantan izgled vozila, kao i performanse namenjene sportskoj, ali i bezbednoj vožnji.

PR Fiat Automobili Srbija
Foto : Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth
Mislim da je marka FIAT bolje prosla u ovoj podeli tudjih dizajnerskih resenja od Lancie jer Freemont je dosta laksi za podnosenje Flavie ili nove Theme.
Nebuloza godine, a mozda i decenije u auto industriji je:
Lancia grand voyager!!!
@carobnjak
kako ti dozivljavas ovo sjedinjavanje voljenog ti fiata i dijametralno razlicitog chryslera, ozbiljno sta mislis o tome?
@Damko
pa pisao sam o tome nekoliko puta...
Licno ne volim nista sto je " sa one strane duge" osim par rariteta.
Ovo je slicna situacija kao za vreme saradnje Daimler-Chrysler gde je Daimler "ispusio" pa se povukao.
Ostale su te zajednicke platforme koje je Fiat takoreci besplatno dobio i to ce mu biti ulaznica u vise segmente, u terenski takodje.
Usput ce Amerima da uvali svoje jeftine i malene "kante" jer Ameri zude za necim novim i platice samo da bi se razlikovali (dokaz je unapred rezervisana serija modela 500).
U jedno sam siguran, a to je da Fiat sigurno zna sta radi, dok za Amere to ne mogu reci...
@Predrag
nisi u pravu!
@Damko
zao mi je zbog ove "sprdnje" sa Lanciom mada mi je ona uvek bila nekako sporedna.
Najbitnije mi je da Alfa ostane takva kakva jeste, tj. jos bolja ali da ne menja svoju politiku modela, i najvaznije - vlasnika!
Alfa ima super dizajn , donekle i lančia ali fijat očajno loše izgleda (izuzetak je bravo).