home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Već je bilo dosta reči o tome da General Motors namerava da još više poveća svoje prisustvo u Kini, a deo planova podrazumeva i kreiranje novog brenda Baojun za tamošnje tržište (saradnja kompanija GM, SAIC i Wuling).

Baojun brend ("čistokrvni konj") je kreiran sa ciljem da se Kinezima ponude pristupačna vozila, koja će konkurisati domačim prozvođačima kao što su Geely i BYD.

Kako bilo, zvanična promocija modela Baojun 630 sedan će biti održana ove nedelje na Salonu automobila u Šangaju, a kupcima u najmnogoljudnijoj zemlji sveta će biti dostupan odmah posle njegovog završetka.

Baojun 630 sedan će u početku biti dostupan sa novim 1.5L benzincem sa 81 kW/110KS pri 5800 o/min. i 146 Nm obrtnog momenta pri 4200 o/min., koji po fabričkim podacima ima potrošnju od 6,9 litara na 100 km.

Novi kineski sedan je dugačak 4543 mm, širok 1775 mm, visok 1445 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2640 mm.

Najavljuje se takođe da će ponudu Baojuna vremenom dopuniti novi modeli, među njima i SUV i MPV.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 828



Komentari