
Sportski Mercedes E63 AMG je dobio 5,5 litarski V8 bi-turbo motor, koji je zamenio dosadašnji V8 agregat zapremine 6208 kubika.
E63 AMG sa 5,5 litarskim V8 bi-turbo motorom raspolaže sa 525KS u standardnoj verziji i sa 557KS u varijanti sa opcionim AMG Performance paketom. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, dok model sa AMG Performance paketom može do 300 km/h i do 100 km/h ubrzava za 4,2 sekunde.
Mercedes navodi i da je potrošnja E63 AMG-a sada manja i da u kombinovanom ciklusu iznosi 9,8 litara goriva na 100 km (emisija CO2 je 230 g/km).
Cena za E63 AMG u Nemačkoj iznosi 105.791 evro za limuzinu, 108.409 evra za karavan, dok je doplata za AMG Performance paket 8.307 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
" do 100 km/h ubrzava za 4,2 sekunde."
Kida ! Eto brzinskog odgovora.
Mada,zalim za atmosfercem. Ko zna,mozda mi se i ovaj dopadne kad ga probam. :)))
Nije preterano smanjena kubikaza. I dalje je ima prilicno, :)))
Dosadasnji 63 atmosferac je ostavio veoma snazan utisak na mene.
Sreca sto prve verzije nove E klase imaju 63 atmosferac. :)))
To je neunistivo :))
Plus jos simfonija iz izduva,brutalna sirova snaga bez turbo punjaca. 2-3 god star,prava kupovina :))
@ilijapaun
Ma ti fabricki podaci su smesni,za benzince pogotovo.
Za dizele nisu toliko drasticni.
Mozda 10 l moze da trosi na otvorenom i to pri dosta laganoj voznji.
Ako uzimas AMG-a,sigurno ga ne uzimas zato sto malo trosi. :)))
Tako da...
meni je samo glupo sto ima dve verzije, trebala bi samo ta jaca! glupost....ok mi je bilo kada u m5 je bilo ono od 407ks pa do 507 u svim...kontate me, ono M power dugmence.. :)))
4.2 do stotke..odlican rezultat!
Ostaje nam da vidimo rs6 sa nekih 600ks i m5 od 580-600....bice cupavo
Extra je uradjen E63 AMG, ostaje pitanje kako ce se izboriti sa novom M5icom od 580 KS.
M5 ce imati rezultat oko 4,4- 4,5. Citao sam na Auto motor und sport. A RS6 bi trebalo da je ti negde, mozda desetinku bolje od M5.
nagrada za dizajn odma u startu.
dve verzije snage, i to zvuci super a sa 4.2sekunde do 100 bice sigurno najbrzi na papiru 4.2 ili 4.8 stvarno nema veze u stvarnom zivotu i apsolutno neznaci nista.
konkurencija rs6 , bice tesko na pravcu sa audijem jer je strava brz a m5 novi verovatno ce razocarat prvo izgledom drugo masinom koja nece bit puno jaca od 560ks i tezinom , tezi od audija.
kao i obcino verovatno ce bit brzi malo na stazi od ostalih ali koga za to briga mislim , moj izbor bi bio m5 zadnji audi pa E klasa.
i tacka.