
BMW je novi 2,0 litarski TwinPower Turbo četvorocilindrični benzinski motor nedavno predstavio u modelu X1, a uskoro će Amerikancima sa ovim motorom biti dostupan i BMW Z4.
Ovaj agregat će se naći pod haubom modela Z4 sDrive28i koji će raspolagati sa 240KS pri 5500 o/min. i 352 Nm obrtnog momenta pri samo 1250 o/min.
Podaci o performansama i potrošnji će biti saopošteni naknadno, a prodaja u SAD-u startuje na jesen.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto : Bmwblog.com
Ovaj motor je kao stvoren za Srpske poreze na kubikazu. :)
Samo ne znam zato ga zovu 2.8?
ne zovu ga 2.8 već sDrive28i
A ZAŠTO Mercedes-Benz C 180 CDI BlueEFFICIENCY u nazivu ima 180 a ne 220 kad ima 2143 cc?
BMW je još 1978. godine odstupio od principa "oznaka - zapremina" modelom 745i koji je imao motor od 3,2 litra turbo sa performansama tadašnjih konvencionalnih motora od 4,5 litara.
Xe xe,
jos kad su AMD i IBM(Cyrix)odavno uveli nomenklaturu za oznacavanje performansi procesora umesto radnog takta, tako da ovaj trend ne preskace ni auto industriju, ne primajte se toliko.
Ma BMW je tu šampion, mada ni ostali nisu daleko...
1.6d 116KS - 2000ccm i mala turbina
1.8d 143KS - 2000ccm i mala turbina
2.0d 184KS - 2000ccm i velika turbina
2.3d 204KS - 2000ccm i dve turbine
2.5d - 204KS, 3000ccm i mala turbina
3.0d - 245KS, 3000ccm i solidna turbina
3.5d - 286KS, 3000ccm i dve turbine
4.0d - 306KS, 3000ccm i dve jake turbine
Ko će sve pohvatati