
Chevrolet će novi Malibu sedan ove nedelje predstaviti i na Salonu automobila u Šangaju i na Salonu u Njujorku, a General Motors najavljuje da će se prodavati u skoro 100 zemalja.
Pored novog izgleda spoljašnjosti i unutrašnjosti (sa više mesta za putnike na zadnjem sedištu), izmenjene su i dimenzije automobila. Novi Malibu je naime dugačak 4859 mm, širok 1854 mm, visok 1462 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2738 mm, dok je zapremina prtljažnika povećana na 462 litara.



Modifikovano je i ogibljenje, a što se motora tiče, za sada se za američko tržište pominje samo novi 2,5 litarski Ecotec četvorocilindrični benzinski motor sa 190KS i 245 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem).

Novi Chevrolet Malibu će američkim kupcima biti dostupan od prvog kvartala 2012. godine, i to u verzijama LS, LT i LTZ.

Podaci o evropskoj verziji će biti saopšteni naknadno, ali se očekuje da u ponudi bude i 2,2 litarski dizel motor.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
PR saopštenje uvoznika Chevroleta za Srbiju
Sasvim novi Chevrolet Malibu je danas imao svoj svetski debi, uz simultanu premijeru u Sjedinjenim Državama i Kini – to su dve od skoro 100 zemalja na šest kontinenata gde će se ovaj model prodavati.

Prvi Chevroletov sedan srednje veličine će kupcima širom sveta pružiti
izražajan dizajn, napredne tehnologije, performanse vožnje i ekonomične motore.
„Aktuelni model Malibu je ostavio pobednički utisak i promenio je način na koji
ljudi razmišljaju o Chevroletu“, izjavila je Suzan Doerti, potpredsednik
sektora prodaje, marketinga i postprodaje u kompaniji GMIO. „Ovaj novi Malibu
donosi skrivene vrednosti aktuelnog modela Malibu, ali kupcima pruža još više:
više stila, ekonomičniju potrošnju goriva, sadržaj i karakteristike, izradu i
dinamične sposobnosti koje konkurišu čak i sedan automobilima iz više klase.“
Glavne odlike modela Malibu na tržištima širom sveta uključuju:
•liniju od 10 ekonomičnih i moćnih motora sa 4 i 6 cilindara koji su u ponudi
sa ručnim ili automatskim menjačem koji koriste benzin, dizel ili TNG. Opcija
turbo motora će takođe biti u ponudi za neka tržišta
• Sportska vožnja
• Izražajan spoljašnji dizajn sa širokim, sportskim stavom
• Aerodimaničnost – slična onoj kod električnog Chevrolet Volt vozila sa
produženim dejstvom – koja poboljšava uštedu goriva i smanjuje buku vetra
• Novi enterijer dvostrukog kokpita sa Chevroletovim potpisom, koji je
prostraniji, ima vrhunske materijale i napravljen je tako da bude najtiši u
segmentu automobila srednje veličine
• Novo Chevrolet MyLink povezivanje uključuje internet usluge kao što su
internet radio Pandora® i Stitcher SmartRadio® (u ponudi na većini tržišta)
• Širok spektar sigurnosnih karakteristika i tehnologija (u ponudi na većini
tržišta) koje uključuju 10 vazdušnih jastuka, čelik ultra visoke snage, sistem
za upozoravanje o izlasku iz staze/mogućem sudaru spreda i sistem kamere za
nadgledanje vožnje unazad, kao i pomoć pri parkiranju.
Skupa i efikasana spoljašnjost
„Spoljašnji dizajn novog modela Malibu nosi DNK njegovih sestrinskih vozila,
Camaro i Corvette modela, zarad uvođenja sportskog senzibiliteta u segment
porodičnih sedan vozila“, izjavio je Brajan Nesbit, izvršni direktor Sektora
spoljašnjeg dizajna u GM-u i šampion brenda Chevrolet.
Širi stav, šira ramena i integrisan zadnji spojler unose novi sportski duh u
Malibu i daju mu agresivniji izgled. Novi Malibu ima 114 mm (4,5 inča) kraće
međuosovinsko rastojanje i razmak između prednjih i zadnjih točkova od 1.574 mm
(62 inča), što je preko 55 mm (2 inča) šire neko kod modela koji zamenjuje.
Ostale karakteristike spoljašnjeg dizajna uključuju Chevroletovu dvostruku
rešetku, projektorski farovi sa HID setom, velike Chevroletove leptir mašne
spreda i otraga, i nova zadnja svetla sa dvostrukim LED prstenom inspirisana
modelom Camaro. Veličina točkova je u ponudi od 16 do 19 inča kako bi
udovoljili širokom spektru želja kupaca.
Očekuje se da će spoljašnjost novog Malibua dobiti SAE sertifikat kao jedan od
aerodinamički najefikasnijih automobila u segmentu, sa koeficijentom vuče (Cd)
koji je sličan koeficijentu Chevrolet Volta, koji iznosi .280. Zahvaljujući
novom obliku i dizajnu modela Malibu, inženjeri su mogli da uklone smanje otpor
vetra za 60 u poređenju sa prethodnim modelom.
Prostraniji, prefinjeniji enterijer
Unutrašnjost novog modela Malibu je dizajnirana da unese element
sofisticiranosti u svakodnevnu vožnju, sa sasvim novim dvostrukim kokpitom
dizajniranim tako da stvara privlačno, prostrano i udobno okruženje. Povećana
širina novog Malibua podrazumeva prostraniju kabinu. U poređenju sa prethodnim
modelom, ima skoro 113 litara dodatne unutrašnje zapremine, kao i više prostora
za ramena i kukove.
Unutrašnjost modela Malibu ima metalne, hromirane ili drvene detalje
postavljene oko menjača koji okružuju centralnu konzolu, oko instrument table i
na vratima i volanu. Nežno, ledeno plavo ambijentalno osvetljenje se reflektuje
od i naglašava hromirane detalje te obezbeđuje uravnoteženo, konstantno
osvetljenje duž instrument table i u odeljcima za spremanje stvari. Ledeno
plavo osvetljenje na meračima centralne konzole, naglašen ledeno plavi
francuski kontrastni šav, mekane površine sa teksturom, i strateška primena
materijala koji umanjuju buku doprinose prefinjenosti unutrašnjosti kabine
modela Malibu.
Malibu takođe ima veliki broj odeljaka za spremanje stvari, uključujući i masku
radija koja se pomera gore i dole kako bi otkrila odeljak dubok 6 inča iza
radio displeja od 7 inča, osetljivog na dodir – što je novina u segmentu
automobila srednje veličine. Malibu će takođe ponuditi kompletnu liniju najnovijih
opcija za sistem zabave i informisanja, uključujući i nove sisteme za radio u
boji i raspoloživi navigacioni sistem.
Malibu će uključiti i Chevroletov novi MyLink set za zabavu i informisanje u
ponudu za većinu svetskih tržišta. Ovaj sistem unapređuje sigurnost i
bezbednost OnStar sistema i neprimetno integriše internet usluge kao što su
internet radio Pandora® i Stitcher SmartRadio®. MyLink sadrži i bežičnu vezu
preko Bluetooth opcije kako bi omogućio hendsfri upotrebu odabranih smartphone
aplikacija dok je telefon bezbedno postavljen.
MyLink sistem uključuje ekran visoke rezolucije u punom koloru koji je osetljiv
na dodir, i koji je dizajniran da izvede određen broj koraka neophodnih da se
izvrši naredba. MyLink takođe sadrži stereo audio profil i bežičnu kontrolu
pametnih telefona, nadograđujući se na opciju Bluetooth hendsfri poziva koja je
već ponuđena u mnogim Chevroletovim vozilima.
Ljudi širom sveta će moći da biraju između široke ponude motora kada budu
kupovali novi Malibu. Sve u svemu, Malibu će biti u ponudi sa deset različitih
ekonomičnih i snažnih motora sa 4 i 6 cilindara širim sveta. Malibu će biti
ponuđen na mnogim tržištima kako sa ručnim tako i sa automatskim stepenom
prenosa, a kupci će moći da biraju između motora koji rade na benzin, dizel ili
TNG. Opcija turbo motora će biti dostupna na nekim tržištima. Modeli sa volanom
na levoj i desnoj strani će biti u ponudi kako bi ispunili potrebe svih tržišta
na kojima će Malibu da se prodaje.
Isustvo pri vožnji
Novi Chevrolet Malibu donosi preciznu vožnju i upravljanje. Napravljen je da
bude najbolji u klasi i da može da parira mnogo skupljim sportskim sedan
modelima. Imajući koristi od konstantnog unapređivanja nagrađivane globalne
arhitekture, inženjeri su testirali, podešavali i kalibrirali Malibu na seoskim
putevima, putevima, autoputevima i u GM-ovim centrima za testiranje širom
sveta.
Ono što doprinosi karakteristikama vožnje i upravljanja kod Malibu modela su:
• Struktura karoserije koja je čvrsta kao i kod svakog sedan modela na svetskom
tržištu automobima srednje veličine
• Prvoklasan sklop upravljača radi nesmetanog, preciznog reagovanja i osećaja
centriranosti
• Provereno i konstantno unapređivano prednje McPherson oglibljenje i multilink
zadnje vešanje
• Velika, ventilisana prednja disk kočnica i čvrsta zadnja disk kočnica,
pričvršćena aluminijumskim čeljustima kočnice sa dvostrukim klipom napred i sa
jednim klipom nazad, od koji se očekuje da pruže najbolju dužinu kočenja u
segmentu
• Izolovan okvir motora radi podešenog, poboljšanog zvuka, bez buke ili
vibracija
• Ekonomično upravljanje sa variranjem napora okretanja sa zupčastom prenosnom
letvom, koje rezultuje lakim manevrisanjem pri manjim brzinama i visokim
stepenom osećaja za upravljanje pri većim brzinama
• Tehnologije kontrole šasije uključuju četvorokanalni kočioni sistem (ABS),
kontrolu proklizavanja sa punom funkcijom, elektronsku kontrolu stabilnost
(ESC) na četiri ugla, elektronsku distribuciju sile kočenja (EBD), sistem za
pomoć pri kočenju (BA), kontrolu kočenja u krivini, pomoć pri produženom
hidrauličnom kočenju i sistem kontrole kočionog obrtnog momenta.
Sigurnosne karakteristike
Kada su u pitanju sigurnosne karakteristike, novi Malibu će biti jedan od najbolje opremljenih automobila u svom segmentu. Malibu će takođe imati i zaštitu za pešake na svim tržištima na kojima će se prodavati.
Malibu će ove standarde i sigurnosne karakteristike ponuditi na svim svetskim tržištima. Dodatne opcije će biti dostupne na odabranim tržištima, ali to će biti najavljeno kasnije:
• Dvostepeni vazdušni jastuci kod vozačevog i suvozačevog mesta
• Bočni vazdušni jastuci za zaštitu karlice/grudnog koša od bočnog udara kod vozačevog i suvozačevog mesta
• Krovni vazdušni jastuci sa zaštitom od prevrtanja
• Ponuđena je asistencija pri parkiranju u rikverc
• Dostupan je sistem kamere za nadgledanje vožnje unazad
OnStar sistem je takođe uključen u sigurnosne opcije modela Malibu, a ovaj sistem se sastoji iz usluge za automatsko reagovanje u slučaju udara, a podrazumeva i unapređenu tehnologiju za prepoznavanje glasa, daljinsku dijagnostiku, daljinsko otključavanje vrata, sistem usporavanja u slučaju krađe vozila i šest meseci usluge Upravljanja i konekcije višeg stepena koja uključuje Turn-By-Turn navigaciju.
Novi Malibu dolazi sa nekoliko setova dodatne opreme, u zavisnosti od tržišta, kao i deset nijansi spoljašnjosti automobila i do 4 kombinacije boja za unutrašnjost automobila, u zavisnosti od izabranog modela.
Malibu će se sastavljati na proizvodnim linijama širom sveta, kao i u Sjedinjenim Državama i u Kini.


Kulturno i skladno odrađen, proporcije su OK, enterijer lep, malo mi samo maska bzvz, ali može da prođe.
Zadnja svetla su od Passat-a B6, samo su četvrtastija
@ Dejal L
slazem se sa tobom sto se tice maske...ne svidja mi se prednji deo, ali generalno gledano ceo auto je extra...lep enterijer, dobra zavrsna obrada...svidja mi se zadnji deo pozajmljen od Camara...jos da odrade dobar posao sa ponudom motora za evropsko trziste uz neku normalnu cenu i uspeh je zagarantovan!
Konacno lep enterijer kod nekog amera. Pod tim mislim na vizuelni utisak o materijalima, dizajnu centralne konzole, sedishta i odsustvo one uzasne, uzasne svetlo braon-sive kombinacije enterijera koje su furali svi proizvodjachi preko bare pre nekog vremena. Bravo za Shevi. A za eksterijer je pomak.