
Sa novijim Fiatovim modelima, ime Abarth ponovo je, tokom poslednjih nekoliko godina, postalo sinonim za uzbudljive sportske verzije popularnih modela. Zato ne treba sumnjati da će posebno zanimljiv biti i Punto Evo EsseEsse.
Za razliku od 165KS snažnog 4-cilindričnog turbo motora u modelu Punto Evo
Abarth, verziju EsseEsse pokreće motor sa 180KS, zahvaljujući reprogramiranoj
elektronskoj kontrolnoj jedinici i postavljanju većeg turbo punjača. U ovom
slučaju, reč je o Garrettu GT1446, s fiksnom geometrijom.
Najveća snaga tako ojačanog motora u Puntu Evo EsseEsse ostvaruje se pri 5750
o/min, a sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,5 sekunde i
najveću brzinu od oko 220 km/h. Uz motor, izmenjeni su i drugi detalji pa je
tako EsseEsse dobio nove kočnice, Abarth je doradio i opruge, a postavljeni su
amortizeri Koni FSD što je, sve zajedno, automobil učinilo nižim. Menjač je
manuelni, sa 6 stepeni prenosa.

Pored sportske opreme, najnovija Abarthova prerada Punta Evo opremljena je i sistemom Start & Stop i pokazivačem promene stepena prenosa (u stvari, reč je o svetlećoj oznaci kojom se sugeriše promena stepena). Proizvođač tvrdi da ovaj Punto Evo ostvaruje prosečnu potrošnju od 5,0 l/100 km i emisiju CO2 od 142 g/km.

Konačno, Abarth Punto Evo EsseEsse moguće je nabaviti kao gotov automobil, ili kao paket EsseEsse koji se u Abarthovim servisima ugrađuje u postojeći Abarth Punto Evo, pod uslovom da isti nije stariji od 12 meseci i da nije prešao više od 20.000 km. Cena tjuning paketa EsseEsse za Abarth Punto Evo iznosi oko 3.400 evra.
Izvor : Autonet.hr