home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako bi još više povećao svoje prisustvo u Kini, General Motors je za tržište najmnogoljudnije zemlje sveta kreirao novi brend Baojun (saradnja kompanija GM, SAIC i Wuling).

Baojun ("čistokrvni konj") je kreiran sa ciljem da se Kinezima ponude pristupačna vozila koja će konkurisati domačim prozvođačima kao što su Geely i BYD. 

U svakom slučaju, nakon izlaganja po raznim Salonima automobila, prvi model novog brenda - Baojun 630 sedan, konačno je od danas i zvanično dostupan kineskim kupcima.  

  

Baojun 630 sedan se u početku nudi samo sa 1.5L benzincem od 81 kW/110KS pri 5800 o/min. i 146 Nm obrtnog momenta pri 4200 o/min., koji po fabričkim podacima ima potrošnju od 6,9 litara na 100 km.

Novi kineski sedan je dugačak 4543 mm, širok 1775 mm, visok 1445 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2640 mm, dok je zapremina prtljažnika 450 litara.

GM za ovu godinu planira da u Kini proda oko 20.000 primeraka Baojuna 630 sedan, čije se cene u zavisnosti od opreme kreću od 62.800 do 73.800 juana (od 6.860 do 8.060 evra).

Najavljuje se takođe da će ponudu Baojuna kasnije dopuniti novi modeli, među njima i SUV i MPV. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1055



Komentari