
Od svog predstavljanja Insignia je prodata u više od 400.000 primeraka, a osvojila je i više od 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada (među njima i titulu Evropskog automobila godine za 2009.). Ipak, vreme je za promene.
Opel je naime objavio prve detalje o Insigniji, modelske godine 2012, koja doduše ne donosi vizuelne izmene (sem novog dizajna alu točkova), ali su zato tu promene u paleti motora, kao i "Luxor" metalik boja, bogatija oprema i nova "Indian Night" Nappa kožna sedišta.

Novi motor je 1.4 ecoFLEX koji zamenjuje stari 1.8L, a raspolaže sa 103 kW/140KS i 200 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa šestostepenimm manuelnim menjačem, a tu su i start/stop system i 17-inčni alu točkovi sa gumama sa smanjenim otporom kotrljanja. Po fabričkim podacima Insignia 1.4 ecoFLEX na 100 km troši 5,7 litara goriva i emituje 134 grama CO2 po km (karavan verzija 5,9 l/100 km i 139 g/km), ubrzanje od 0-100 km/h traje 10,9 sekundi, dok je najveća brzina 205 km/h.
Druga novost u ponudi motora je 2,0 litarski turbo benzinac koji sada razvija 185 kW/250KS i 400 Nm, što je povećanje za 22 kW/30KS i 50 Nm. U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem, Insignia 2.0 Turbo 4x4 od 0-100 km/h ubrzava za 7,5 sekundi, može do 250 km/h (elektronski ograničeno), potrošnja po fabričkim podacima iznosi 8,4 l/100 km, a emisija CO2 je 197 g/km.
I na kraju, tu je i Insignia 2.0 Turbo sa prednjim pogonom i 162 kW/220KS, čija je potrošnja smanjena na 7,6 l/100 km, a emisija CO2 na 179 g/km (za 0,5 litara i 10 g/km manje nego ranije).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Stvarno su pokazali kako moze kvalitetno a da ne mora da bude premium.
Kad nabacis opreme fino izgleda, ali je zato u osnovonoj opremi je klot zesci...
@hh
danas sam bas koristio konfigurator na njihovom sajtu...Insignia, 4 vrata, 1.8 benzinac sa Cosmo paketom opreme (koji je dosta bogat), sa brilijant bojom i jos par dodataka je izasao nesto oko 23,500e...sto i nije mnogo za takav auto...naravno ko se odluci za pocetnu verziju od 18k ne moze da ocekuje mnogo toga
@hh
Potpuno si u pravu , meni je jako ruzan i izgleda jeftino u osnovnoj opremi !
@ DaMir
18,000 e nisu male pare ! Moze jako dobar auto da se kupi ... Ne znam sta si hteo da kazes ? Sramota je da za 18,000 e ne dobijes alu felne !
@djene
pa i jesu i nisu velike pare, zavisi na koji segment ciljas...passat koji je u istoj klasi sa Insignijom ima pocetnu cenu nesto malo manje od 22.000 a opet je klot...nema nista od opreme...a kad na baznu Insigniju dodas jos 3500-4000e opreme dobijas extra auto...mada ne znam ko to uzima bazni model bez opreme kupuje nov auto?