
Objavljene su prve zvanične slike Audija A1 u praktičnijoj Sportback verziji sa pet vrata.
A1 Sportback, koji će nuditi više mesta za noge i glave putnika pozadi, imaće premijeru na predstojećem Salonu automobila u Tokiju koji se za novinare otvara 30. novembra.





Ukratko, A1 Sportback je dugačak 395 cm, širok 175 cm, visok 142 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 247 cm, zapremina prtljažnika se kreće od 270 do 920 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,32.



U paleti motora biće četiri benzinska (1.2 TFSI sa 86KS, 1.4 TFSI sa 122KS, 140KS i 185KS) i tri dizel motora (1.6 TDI sa 90KS i 105KS, 2.0 TDI sa 143KS). Sa 2.0 TDI motorom i u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem A1 Sportback od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekundi i ima potrošnju od 4,1 l/100 km.


U ponudi će biti i sedmostepeni S tronic menjač, a što se težine tiče, primera radi Audi A1 Sportback 1.2 TFSI sa 86KS je teži za 25 kg više od trovratne verzije.

Isporuke A1 Sportbacka kupcima će početi u martu sledeće godine, a biće skuplji za 850 evra u poređenju sa trovratnim A1.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Gledam sad slike enterijera novog A3. Ovo mi je do sada najbolji enterijer kod Audija, mada su malo preterali sto se tice minimalizma. Tu su zamalo zahebali i Banglovu E60 peticu.
http://img2.auto-motor-und-sport.de/Erlkoenig-Audi-A3-fotoshowImage-9e6a5382-549725.jpg
@toma
Lepši je enterijer u prethodnom A3. :)
Iz razloga što novi vuče na A1 koji se nije proslavio enterijerom. Audi je počeo u poslednje vreme da pravi jako lepe enterijere,al ne znam dje ba zapelo kod A1? Kao što se vidi iz tvog linka,ni sa A3 se neće proslaviti enterijerom. Najviše bode oči centralna konzola,ostalo ok.
Najlepši Audijevi enterijeri su u A8 (D3) i novi,A7,A6 novi...
@pitbull
Predhodni samo ima vise dugmica i nekih 347:)grama hroma i aluminijuma vise. E sad to sto u tvojim ocima vise hroma i dugmica automatski znaci i lepsi enterijer, to je neka druga prica - sasvim ocekivana, posto si fan Mercedesa...
BMW je uveo iDrive zato sto su automobili dobili gomilu novih funkcija, i upravo da bi svim tim funkicama moglo da se upravlja, a da ne bude pretrpano dugmicima. OK, trebalo im je neko vreme da to dovedu do savrsenstva, ali sada je sve OK. A koja je poenta MMI kod Audija i Mercedesa ako se pored njega tu nalazi jos 3-4 slicna "tockica" i shuma prekidaca i potenciometara?!?!
Ipak vidim da sada i Audi po pitanju enterijera prati vrhovnog vodju, mada je ovo na slici daleko (na dole) od enterijera nove serije 1.
@toma
BMW je treći po pitanju enterijera,iza Mercedesa i Audija. Malo su sad popravili enterijer u novoj trojci jer su kopirali A6. :)
Kod BMW-a je enterijer klot,VW pravi bolji. :)
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/833650_BMW_320_2005_god
Očaj...
@pitbull
aj kad ti tako kazes. Necu da ti protivrecim, tako da cu te ostaviti da mirno spavas:))))
p.s. ja kad vidim novu c i e klasu enterijer, najezim se (ne u pozitivnom smislu, nikako). Obli zastor instrument table i onda na to nakalemljen "kockasto" kuciste LCD ekrana. Kao da su zaboravili na lcd ekran i onda se neko setio, i kao daj da ga tek tako, nakalemimo. Taj dizajn moze da se dopadne samo ljubiteljima svetlucavih stvari, kicha, i sl... I one enterijere gde je klima skrivena iza rucice menjaca, ja uopste i ne racunam...
A enterijer E90 uzivo izgleda veoma dobro....ne spektakularno, ali jako dobro. Po meni, najveca mana mu je sto nije zakosen prema vozacu...
@ toma, Ti treba da odes do PORSCHE-a Beograd i da vidis da si u teskoj zabludi.