
Lincoln je novi MKZ u koncept formi predstavio u januaru ove godine na Salonu automobila u Detroitu, a ovo su prve zvanične slike njegove serijske verzije koja će promociju imati za nekoliko dana na Salonu u Njujorku.
Sem standardnih verzija sa prednjim pogonom u ponudi će biti i varijanta sa pogonom na sva četiri točka, a od menjača šestostepeni automatik i CVT transmisija (ovaj potonji kod hibridne verzije).



MKZ modelske godine 2013 će kupcima biti na raspolaganju sa dva benzinska motora, a to su 2.0 EcoBoost turbo motor sa 240KS (u gradu po fabričkim podacima troši 10,2 l/100 km, a na autoputu 7,1 l/100 km) i 3.7 V6 sa 300 konja.

U ponudi će takođe biti i hibridna varijanta koja kombinuje 2,0 litarski četvorocilindrični Atkinson benzinac i elektromotor, kombinovane snage 188KS. Hibridni MKZ ima CVT transmisiju i prednji pogon.

Ovde i podsećanje da je MKZ concept sa Salona u Detroitu dugačak 4931 mm, širok 1864 mm, visok 1446 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2850 mm.
Dosta su im zamerali sto su Mercury, Lincoln i Ford imali iste modele samo sa drugim imenom za ove limuzine, a vidim da su sada dosta distancirali Fusion/Mondeo od MKZ iako je u osnovi to isti auto.
Izgleda kvalitetno..ali kao neka riba. Za kneze odlican! Ode bi ga pojela konkurencija..
prelep je, posebno gril (izgledaju kao krila andjela).
max wolff dobrodosao u lincoln, za sada odlicno radis. samo tako nastavi
mile antena
Da li je Max: apotekar, mašinovođa, izoleter.. ili šta već ???
max wolff je novi dizajner u lincolnu. pre je radio za cadillac i jedan je od kljucnih osoba za veliki preokret koji je cadillac uradio prethodnih godina jer je dizajnirao cts i srx.
mile antena
E jesi bukvalista? :)
Daće Bog da poživimo , jer me živo interesuje koji će ovaj model imati udeo na tržištu u okviru svoje klase.. ;)
Taj podatak će mi značiti za moju ličnu disertaciju koja u naslovu ima: Amerikanjska nacija i interesantnost iste.. :)))