
Nakon što je juče i zvanično u Kragujevcu otvorena nova Fiatova fabrika automobila (o tome više OVDE), Fiat je objavio i zvanične fotografije unutrašnjosti modela 500L. Takođe, pojavile su se i nove informacije o Fiatu 500L u verziji sa sedam sedišta.
Podsećanja radi, ovaj model je svetsku premijeru imao 6. marta na Salonu automobila u Ženevi, a radi se o vozilu dužine 414 cm, širine 178 cm i visine 166 cm.

U ponudi motora biće 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac i četvorocilindrični 1.4L benzinac, kao i 1.3 MultiJet dizelaš.


U press saopštenju Fiata je navedeno da 500L prkosi konvencionalnim razlikama između klasa kombinovanjem karakteristika različitih kategorija vozila i na taj način predstavlja odličnu alternativu tradicionalnim vozilima iz segmenta B i C.

Takođe, Fiat kaže da 500L predstavlja pravi izbor za vozače koji ne mogu bez italijanskog stila, svestranosti koja proističe iz funkcionalnog dizajna i motora vrhunske konstrukcije i efikasnosti.
Generalni direktor FAS-a Antonio Ćezare Ferara je još ranije najavio da će serijska proizvodnja Fiata 500L u Kragujevcu početi tokom sledećeg meseca, dok prodaja na evropskom tržištu počinje u poslednjem tromesečju 2012.


Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat 500L će se kasnije nuditi i u varijanti za sedam putnika. Sliku te verzije (produžena za oko 15 cm u odnosu na standardni 500L) objavljuje sajt Fiatblog.nl koji takođe piše da bi produženi Fiat 500L mogao da nosi naziv 500L Plus (ranije se inače govorilo i o nazivu 500XL).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Fiat
Render: Fiatblog.nl
Opet farban eneterijer! Pa ni plastiku nisu hteli da naprave kao valja.
Odvratan stil i vraćanje u vreme kad su instrumen table bile od "pleha" i farbane u boji školjke.
Kad ne znaju šta će, guraju fazon New Primitives i skupo ga naplaćuju a jefino izrađuju. Samo pitanje kome ovo naplatiti?
WOW. Enterijer su uredili svaka im cast.
Kupovace ovo zene bogatasa samo tako.
Ma lepo, samo ja ne mogu da smislim ovaj step na volanu koji mu daje "cetvrtast" izgled...
u odnosu na punta sto smo do sada proizvodili, ovo je revolucija ..
ako ovakve verzije ne budu bile preskupe, ima da ide ovo kao blesavo u prodaji.
ocekujem puno i od te verzije sa 7 sedista u tako malom autu.. :)
Ovo ce mamiti osmeh na lice, to je sigurno! Odlican enterijer. Ne radujem se verziji sa sedam sedista...
Kakvih sve zlonamernih komentara ima... Ljudi moji, ako vam ne valja, kupite Yugo
U ovoj najskupljoj verziji sasvim solidan enterijer, videcemo kakva ce biti klotara.
bas mi se dopada skroz je dobar i enterijer i spolja.prodavace se sigurno sti je dobro isto
Mislim da je ovaj enterijer jako neozbiljan za najavljenu cenu. Da Bog da ja grešio, ali mislim da šanse nema da oni nekom prodaju najavljenu godišnju produkciju
Nema tu nista neozbiljno, nego je u pitanju par stotina kombinacija boja u enterijeru, eksterijeru i boji tockova...
Lepo izgleda, ali materijali su "jeftini", mogli su da budu avangtagrdniji, kao mini npr, ili 500. Ovako je, nit-tamo, nit-vamo, a suvise podseca na pandu koja kosta duplo manje.
carobnjak
Ne znam ko je njima ciljna grupa za ovo vozilo. Mislim da ne "gadjaju" baš mlade "samotnjake", već možda "porodične ljude". Dakle, u proseku one malo "poznije dobi". A ne znam kako će ti "matorci" to da svare. Ja ne mogu, što, naravno, ništa ne mora da znači u pogledu budućeg tržišnog uspeha ili neuspeha, ali, opet ...
@Moron
Meni se cini da oni na takve kupce uopste ne ciljaju.
Po meni oni ciljaju na zene bogatasa koji imaju 2-3 dece koje treba voziti do vrtica/skole, pa da mama moze biti fensi, a opet da moze sve popakovati u auto.
Jedva čekam test AutoBild-a, AutoExpresa, AutoCar-a i SAT Plus-a!
A ko je kupio serijski broj 000000001, Tadić ili Dinkić?
Hehe
Pa je, tipično ženski auto, da voze decu i u kupovinu. Takva je bila i najava, Fiat 500 za devojke, Fiat 500L za udate žene. Ili kojima je 500 suviše mali imaju 500L. A biće i 500XL.
Veoma inovativno, i drugačije od ostalih proizvođača,i treba da enterijer bude u bojama, da nije sve crno -sivo ,kao u VW i onda misliš da gledaš crno beli film.Zato su ljudi koji to vole crno beli u svojim razmišljanjima kao što je naša nacija
Gledam ga već dva-tri dana i ne mogu dokučiti koja je ciljna grupa ovog auta? Bogate mlade mame? Koliko ima bogatih mladih mama i da li će sve one posegnuti baš za 500L? Isto tako, kakav je za voziti auto visok 166 cm? Misim da su motori koji će se ugrađivati premaleni (osim 1.4/ 100KS, koji je možda trebao biti osnovni). 1.3 mjt, a pogotovo 0.9 twinair su OK u malom autu, ali sigurno ne u ovoj "mrcini" (ipak je ovo prilično velik auto). Ovo je lični stav i dizajn mi se ne sviđa. U principu, ne razumijem taktiku FIAT-a.
А циљна група су им по мом мишљењу млади људи који су тек основали породицу. Воле интересантан аутомобил, а треба им места за разне ствари, дечија колица итд.
automobila trebada pruži još nešto osima priveoz tačka A-B, u crno belom filmu,kao što je većina enterijera,pogledajte sve od reda imaju sivu unutašnost i to je najjeftinije i najdosadnije...italijani su majstori dizajna ,i boja i tekstila, te tako ova unutrašnjost ima itekako zabavan i praktičan dizajn...naravno da to ne razumije 2/3 Srbije i tako treba da ostane,Neka Srbija razmišlja kako da sebe izgradi a ne da izgrađuje pametnije od sebe....
i naravno svi razmišljaju kao Bauštelci sa iskustvom iz Nemačke za koga je pojam auto polovan Audi ili pasat možda u crnoj koži, Ti crveno 120 KS, 7-10.000 eura, e to je onda auto,pa ko ima dvoje djece, onda prtljag gura pod noge, ali zato su stakla zatamljena,pa se djeca pate pozadi vire kao šipanze i muče se ,kako nekome takvom prodati auto sa stilom i namjenom ...
možda bi Šumadinac trebao da očita lekciju dizajneru iz milana,kako da složi boje ,i kako da napravi auto i enterijer...to bi bilo propisno