
Mercedes će na predstojećem Salonu automobila u Pekingu predstaviti obnovljenu G klasu ali više pažnje od suptilnog facelifta privlače AMG verzije.
Podsećanja radi, Mercedes G facelift je dobio LED dnevna svetla (sve verzije) i redizajnirane retrovizore, dok AMG verzije imaju i izmenjeni prednji gril i drugačiji branik sa velikim otvorima za vazduh, jači kočioni sistem i dostupni su sa 20-inčnim alu točkovima.



Promene podrazumevaju i redizajniranu centralnu konzolu, doteranu instrument tablu, kao i bogatiju opremu. U opremi će se između ostalog naći i Infotainment Comand Online sa navigacijom i pristupom internetu, Blind Spot Assist, Parktronic, Distronic Plus, adaptivni cruise control, ESP...



G63 AMG pokreće 5,5 litarski V8 Biturbo motor sa 400 kW/544KS i 760 Nm obrtnog momenta (u paru sa AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC transmisijom), dok je pod haubom G65 AMG modela 6,0 litarski V12 Biturbo sa 450 kW/612KS i 1000 Nm (takođe sa AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC transmisijom).
G63 AMG od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 210 km/h, potrošnja po fabričkim podacima iznosi 13,8 litara na 100 km, emituje 322 grama CO2 po km, dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 375 x 36 mm napred i 330 x 20 mm pozadi.
G65 AMG do 100 km/h ubrzava za 5,3 sekunde, može do 230 km/h (takođe elektronski ograničeno), troši 17 litara goriva na 100 km (opet po fabričkim tvrdnjama) i emituje 397 grama CO2 po km.



G63 AMG u Nemačkoj košta 137.505 evra, a G65 AMG skoro duplo više – 264.180 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nisam pobornik sportskih verzija terenaca, pogotova pravih terenaca kao sto je ovaj, ali ovo mi se bas svidja.
EKSTRA, EKSTRA, EKSTRA!!!
Znam da je glupost stavljati ovako mocne agregate u terenca, al bih ga svejedno kupio pre usminkanog Cayenne Turbo-a, ili X5M-a.
Unutrasnjost dobra sem ovog I-pad od navigacije...kao da je nalepljeno..
G65 vredi uzeti jedino ako mu skines blokadu pa hoces da teras koliko moze. Inace je jako glupo dati duplo vise para zbog maltene istog ubrzanja. Ne verujem ni da su mu medjuubrzanja znatno bolja. Realno.
Zivotinja G. Prava mecka.
@НемањаББ
Имаће Г65 боља убрзања од декларисаних, видећеш кад га буду тестирали. Поготово боља међуубрзања има 65.
@McLaren
Kad ces da naucis da jeste dobro imati dosta nm,ali se to treba preneti!
@dusan
A sto bi mu tesko preneti. Tezak 2,5 tone, 4x4. Ides oko 50 i samo das gas i odmah na skali 150. :D
Suvisni su komentari,oduvek je bio brutalan,ali ovaj fejs lift mu je dao jos agresivniji izlged,a pri tom da ne spominjem ove azdaje G65 i G63.
NemanjaBB 19 Apr 2012, 18:54
1. *ebe ga aerodinamika
2. ispod njega se stvara mnogo vjetra, tako da je upitno da li bi ga bilo bezbjedno voziti brze od 230km/h.
Mislim da je dobra opcija uzeti G63 AMG, skinuti blokadu i odraditi chip tuning kod Brabusa.
ljudi... da li je neko slucajno cuo kakav zvuk ovo proizvodi? ja sam imao prilike i pet minuta mi je kosa na glavi bila najezena! kad neko ima kes i samo stane pored njega, upali ga, a ne jos i da ga provoza, kupuje ga sigurno! Govorim za predhodni face lift, a tek ovaj.... av av av av...:)