
Prototip novog sportskog Clia RS (naravno, pod maskom) je krajem juna predstavljen na događaju Goodwood Festival of Speed, zvanična premiera predserijskog primerka je održana krajem septembra na Salonu u Parizu (gde je inače Peugeot promovisao i model 208 GTi sa 200KS), a u međuvremenu su u Francuskoj snimljeni i definitivni, serijski primerci ovog malog sportiste.

Novost predstavlja i 1,6 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 200 konja pri 6000 o/min. i 240 Nm obrtnog momenta (pri 1750 do 5600 o/min.), u paru sa EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok se za potrošnju goriva navodi da je smanjena za dva litra u odnosu na prethodnika.


U paketu su i aero body kit, alu točkovi od 17 inča (opciono će biti dostupni i od 18 inča), sportski podešeno ogibljenje (opciono i Cup šasija), sportski izduvni sistem, jače kočnice (diskovi 320 mm) i doterana unutrašnjost (sportska sedišta i volan, alu pedale...).


Narudžbine za 2013 Renault Clio RS će početi da se primaju 14. februara sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Planeterenault.com / Auto-mag.info / Forum-auto.com
Clio III RS izgleda puno agresivnije , iako ne sumnjam u performanse ovog novog...
Slazem se sa Đorđem. Juce, bas u starom kraju stoji Clio 3 RS, napred prosireni blatobrani, otvor za ventilaciju iza prtednjih tockova...
Posto je izostala verzija sa troje vrata na novoj generaciji nedopustivo je, po meni, da se tkacka verzija razlikuje samo po drugacijim branicima.
Prelep je on i dalje ali je to u istu ruku i tuzno.
Prosli model je pojam agresivnosti u odnosu na ovaj. Nema prosirenih blatobrana, nekako mi izgleda mlitavo za RS, kao prosecan "homemade" tuniran clio.
@RS
i plus automatski menjač... ovako bi trebao da izgleda clio GT a ne RS.
@vts
Ovo mi bas lici na fazon Megana III u opremi GT Line a nikako na sportistu kakav je bio prosli Clio. A tek ovaj EDC menjac je zagarantovana katastrofa. Jedina svetla tacka u celoj prici je novi TURBO motor i to da su se odrekli atmosferaca kojih uskoro nece biti ni u modelima za siroke narodne mase, kao sto se desilo sa dizelima.
P.S. Najvise mi je zao sto ce direktna konkurencija verovatno imati bolje vreme na stazi od Renoa i to sve zahvaljujuci automatiku. Zali Boze "Cup sasiju".