
Prošlog meseca je na Guangzhou Auto Show-u predstavljen i Landwindov SUV model X5 koji će na kineskom tržištu konkurisati modelima kao što su Gleagle GX7, Great Wall Haval H6, BYD S6, Chery Tiggo, Haima7 Knight i JAC Rein.
Landwind X5 je dugačak 4568 mm, širok 1855 mm, visok 1680 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2660 mm.

U početku će u ponudi biti samo 2.0T benzinski motor sa 140 kW/190KS i 250 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem), a kasnije stiže i 2,0 litarski dizelaš sa 140 konja.

U opremi će se u zavisnosti od verzije naći šest vazdušnih jastuka, ESP, sistem za nadgledanje pritiska u gumama, ABS, EBD, Hill Holder, Descent Control, svetla za maglu, alu točkovi, parking senzori, tempomat, automatski klima uređaj, kožna sedišta sa grejanjem...

Prodaja Landwinda X5 u Kini počinje u februaru 2013. godine, a stiže i u Evropu (prvo u Rusiju i Ukrajinu, a kasnije i u još neke zemlje istočne Evrope).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Rav 4 mu nije ni prići dizajnom, a ovaj verovatno nije ni prići Rav-u 4 kvalitetom
Nema sta nisu iskopirali.
Prednji deo kao na Santa Fe-u, zadnji kao Ford Kuga-e, sa svetlima od Opel-a, bocne strane i enterijer kao na RAV-u 4, ime od BMW=a. Da nisu toliko jako i bitno trziste, pljustale bi tuzbe za plagijatorstvo, samo tako!?
Korektno dizajniran, svuda se malo kraduckalo, zadnji kraj original renault koleos.
http://4.bp.blogspot.com/-j1Yj0mb05FY/T9clQtRr2AI/AAAAAAAAAMs/naMb5-MNuok/s1600/Renault-Koleos-2.jpg
Mada setim se "guzvanja" onog njihovog vana na ncap testu i neslavnog odustajanja od EU trzista...
Ono je stvarno bilo sramota, minimalne sanse da vozac prezivi. Nadam se da su poradili na bezbednosti.