home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeotova premijera na poslednjem Salonu automobila u Pekingu bio je Urban Crossover Concept, vizija modernog i dinamičnog manjeg crossovera, dok je krajem septembra 2012. godine na Salonu u Parizu premijeru imala njegova nova verzija, nazvana Peugeot 2008 concept.

Konačno, premijera serijskog Peugeota 2008 će biti održana početkom marta na Salonu u Ženevi. Takođe, nakom onih prvih slika objavljenih početkom prošlog meseca, Francuzi su sada objavili set novih zvaničnih fotografija (uključujući i unutrašnjost), kao i nove detalje, pre svega o paleti motora.


U svakom slučaju, 2008 predstavlja odgovor francuske fabrike na modele kao što su Nissan Juke, Opel Mokka i Chevrolet Trax (kao i na Renault Captur koji će takođe premijeru imati na ženevskom sajmu automobila).

Peugeot posebno ističe da se ovaj model odlikuje izuzetnom prostranošću za vozilo ovog segmenta, a što se dimenzuja tiče, 2008 je dugačak 4159 mm, širok 1739 mm, visok 1556 mm (međuosovinsko rastojanje iznosi 2538 mm).


Klirens iznosi 16 cm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 360 do 1194 litara (ovaj poslednji podatak važi kada se obore zadnja sedišta).

Pogon je na prednjim točkovima (za sada nije poznato da li će kasnije biti ponuđen opcioni 4x4 pogon), a deo paketa čine i Grip Control za poboljšanje trakcije, Hill Start Assist, Park Assist, ASR, CDS, ESP, BAS i EBD.

U ponudi motora će se naći benzinci sa rasponom sange od 82KS do 130KS, kao i dizelaši sa rasponom od 68KS do 115KS.

Benzinci:

-1.2 e-VTi 82 (5-stepeni menjač i Stop & Start) - 99 g/km
-1.2 VTi 82 (5-stepeni menjač) - 114 g/km
-1.2 e-THP 110 (5-stepeni menjač i Stop & Start) - 104 g/km
-1.2 e-THP 130 (6-stepeni menjač i Stop & Start) - 109 g/km
-1.6 VTi 120 (5-stepeni menjač) - 135 g/km

Dizelaši:


-1.4 HDi FAP 68 (5-stepeni menjač) - 104 g/km
-1.6 e-HDi FAP 92 (6-stepeni menjač i Stop & Start) - 98 g/km
-1.6 e-HDi FAP 92 (6-stepeni menjač i Stop & Start) - 103 g/km
-1.6 e-HDi FAP 115 (6-stepeni menjač i Stop & Start) - 106 g/km

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Ranije objavljene slike:





čitanja : 6143



Komentari

Peugeot 4008....4.34m
Peugeot 2008....4.15m
19cm razlike?
Malo je bzvz, pogotovo što će po Default-u biti cenovno slični
E sad dizajn je uspeo, vraćaju se na izgled modela 306

Autor Deyan_L 18 Feb 2013, 14:37

da li ove brojke gore, kod benzinskih motora znaće, da su konaćno uspjeli sproducirat tricilindričnu EB mašinu u turbo verziji???
sam bog i vrapci na grani znaju, da se o njoj govori već par godina, pa do sad... ništa!!
ako je, "zahvaljen budi svevišnji"... ima brdo modela kod obje PSA marke kojima bi ovakav mali turbak sjeo, "ko budali šamar"!!

Autor drugmirko 18 Feb 2013, 14:41

Nisu se potrudili cak ni da promene makar malo enterijer, a nisu se ni potrudili da kada vec glumi SUV ima makar u nekoj ponudi 4x4... a vidim da iako ima ksenone nisu stavili "uredjaj za pranje farova" sto bi u principu znacilo kod nas da ne bi mogao da prodjes tehnicki a druga bi bila prakticna strana... ali dobro takvi su Francuzi nonsalantni ko njihovi juzni susedi Talijani... :)
Ovi 1.2 Turbo motori obecavaju koliko-toliko...

Autor Orlo 18 Feb 2013, 14:50

@Orlo

...pa? i Golf Plus i Tiguan imaju isti enterier, pa nikom ništa...

a za 4x4 se slažem. s tim, da za to verovatno postoji sasvim praktični razlozi... debela većina takvih auta proda se u 2x4 varianti, oni svoju verziju 4x4 pogona ne razvijaju već više od 20 godina a Mitsujevu nisu smeli/hteli upotrebit... osim toga, ako će baš morat, verovatno mogu ponudit dizelsko-hibridni 4x4...

Autor drugmirko 18 Feb 2013, 15:53

@drugmirko
E pa sad i ti... imaju slicnosti ali nisu potpuno identicni, kao 208 i 2008, makar su se potrudili da ima vidljive razlike. Uostalom niko ne ocekuje da svaki model ima potpuno drugaciji enterijer - to kosta dosta, ali male izmene znace...

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2008-tiguan/1024x768/wallpaper_73.htm

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2010-golf_variant/1024x768/wallpaper_1a.htm

Autor Orlo 18 Feb 2013, 16:03

@drugmirko
Moja greska, nisam video ono "Plus"... u pravu si potpuno...

Autor Orlo 18 Feb 2013, 16:09

Šta radi ovaj VTi 82 ovde?

Autor milan 18 Feb 2013, 21:01