home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Seat Leon sledi primer Golfa GTD pa je u njemu ponuđen i moćni dizel motor onim kupcima koji žele snagu, ali istovremeno cene i ekonomičnost. Novi 2.0 litarski TDI razvija 184KS i 380 Nm obrtnog momenta, a dostupan je u vrhunskom FR paketu opreme. Model bi cenom trebalo da konkuriše pomenutom Golfu GTD.

Novi Leon FR 2.0 TDI je takođe i znatno pogodniji od starog modela budući da razvija 14KS više pa mu do 'stotke' treba 0.7 sekundi manje – 7.5 sekundi. Novi agregat mu, osim živahnih voznih osobina, nudi i izuzetnu ekonomičnost jer troši potpuno isto kao i verzija opremljena starim, 1.6 litarskim motorom od 105 KS – tek 3.5 litara na 100 km.

Oprema je zaista bogata i uključuje LED zadnja svetla, 17-inčne alu točkove, branike karakteristične za FR paket, zatamnjena stakla, dvostruke hromirane izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje (auto je niži za 15 mm), dvozonsku klimu, sportska sedišta, Seat Easy Connect sistem sa touchscreen-om, bluetooth i 8 zvučnika.

Izvor: Index.hr

Foto: Seat



čitanja : 1450



Komentari

Ne ide mi u glavu da motor od 105ks i 184ks moze da potrosi isto, ovaj put su ga stv pretjerali. Sto je mnogo mnogo je.

Autor Masha 19 Jun 2013, 12:21

Ima 6 brzina, a onaj od 105KS ima 5

Autor Srdjan 19 Jun 2013, 13:41

A i da ima i 8 brzina nije to moguce sanse nema, jeste da jaci motor lakse nosi karoseriju ali su ga pretjerali nemoguce je to prosto ne ide mi u glavi. Razlika izmedju mog motora 2.0 dCi 130ks i drugovog 2.0 dCi 150ks ima razlike u potrosnji barem 0.5L a i jedan i drugi imaju 6 brzina, a ne da je razlika 79ks.Sto je mnogo mnogo je.

Autor Masha 19 Jun 2013, 14:34

E a jel neko čuo da motor radi na dva cilindra? Tačnije ugasi dovod na goriva na dva cilindra, eeeeee , a sistem koji ugasi rasterćuje opterećenje na kajišnom prenosniku, a tako da ima SEAT snage i više od konkurencije....

Autor Mare 19 Jun 2013, 15:43

Mare

Da,ali t0 je primenjeno na benzinskom 1.4 TSI sa "Cilinder on demand" tehnologijom.

Autor milan 19 Jun 2013, 16:40

Sigurno ce neko kupiti auto od 185ks da ga vozi kao penzioner i da mu trosi isto kao onaj od 105ks. To kod mene ispod desetke ne bi trosilo.

Autor RS 19 Jun 2013, 17:01