
Seat Leon sledi primer Golfa GTD pa je u njemu ponuđen i moćni dizel motor onim kupcima koji žele snagu, ali istovremeno cene i ekonomičnost. Novi 2.0 litarski TDI razvija 184KS i 380 Nm obrtnog momenta, a dostupan je u vrhunskom FR paketu opreme. Model bi cenom trebalo da konkuriše pomenutom Golfu GTD.
Novi Leon FR 2.0 TDI je takođe i znatno pogodniji od starog modela budući da razvija 14KS više pa mu do 'stotke' treba 0.7 sekundi manje – 7.5 sekundi. Novi agregat mu, osim živahnih voznih osobina, nudi i izuzetnu ekonomičnost jer troši potpuno isto kao i verzija opremljena starim, 1.6 litarskim motorom od 105 KS – tek 3.5 litara na 100 km.
Oprema je zaista bogata i uključuje LED zadnja svetla, 17-inčne alu točkove, branike karakteristične za FR paket, zatamnjena stakla, dvostruke hromirane izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje (auto je niži za 15 mm), dvozonsku klimu, sportska sedišta, Seat Easy Connect sistem sa touchscreen-om, bluetooth i 8 zvučnika.
Izvor: Index.hr
Foto: Seat
Ne ide mi u glavu da motor od 105ks i 184ks moze da potrosi isto, ovaj put su ga stv pretjerali. Sto je mnogo mnogo je.
A i da ima i 8 brzina nije to moguce sanse nema, jeste da jaci motor lakse nosi karoseriju ali su ga pretjerali nemoguce je to prosto ne ide mi u glavi. Razlika izmedju mog motora 2.0 dCi 130ks i drugovog 2.0 dCi 150ks ima razlike u potrosnji barem 0.5L a i jedan i drugi imaju 6 brzina, a ne da je razlika 79ks.Sto je mnogo mnogo je.
E a jel neko čuo da motor radi na dva cilindra? Tačnije ugasi dovod na goriva na dva cilindra, eeeeee , a sistem koji ugasi rasterćuje opterećenje na kajišnom prenosniku, a tako da ima SEAT snage i više od konkurencije....