
Fiat je u Brazilu 2010. godine predstavio restilizovanu varijantu svog manjeg MPV modela Idea, koji je tada dobio pre svega osveženi izgled spoljašnjosti (svetla, hauba, branici i prednja maska), mada je i unutrašnjost doživela modifikacije (volan, kvalitetniji materijali...).

Sada je Fiat ponovo blago doterao ovaj model, ali su izmene prilično skromne. One najvažnije se tiču prednje maske, branika, kućišta svetala za maglu, novog dizajna alu točkova, hromiranih detalja, kao i novih detalja u enterijeru (pre svega doterana instrument tabla i bogatiji paketi opreme).

U ponudi će biti tri varijante, i to Attractive, Essence i Adventure, u koje će se ugrađivati motori Fire 1.4 (80KS), 1.6 (115KS) i 1.8 E.torQ (130KS), u paru sa manuelnim ili automatizovanim Dualogic menjačem.


Pažnju privlači i Idea Adventure koja se se ističe (pro)terenskom šminkom koja podrazumeva široke bočne zaštitne lajsne, zaštitu blatobrana, pragove, robusnije branike, kao i alu točkove, hromirani prednji gril, krovne nosače, rezervni točak na zadnjim vratima i zatamnjena svetla.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Da se umesto punta pravi kod nas ja bi ga prvi kupio ugradio plin i opet bi otisao na Ohrid
@ vts
Dete, Idea ovakvog oblika postoji još od 2003.
Kapiraš? Prvi put je u ovom obliku predstavljena još 2002., to je Punto klasik miniven.
@ Kinez
Ja mislim da je bolji izbor Grande Punto za KG
@Roomster
smiri hormon. Znam ja ko je tu koga kopirao, nije to problem, nego je slicnost prevelika, mislim da je FIAT morao redizajnom da se odalji od kineza.
@ vts
Za Brazil obično uzimaju stari model iz EU. Samo ga doteraju u skladu sa aktuelnim trendovima.
3935mm duga i dosta praktičnija kad treba da se natovari, samo oboriš sedište i udje cela veš mašina. Uila se za dostavu brze pošte. A nije furgon niti pick-up.
Duža 8cm od Punta Klasik, taman koliko mu fali da bi bio komforniji na zadnjoj klupi.
@ ZLA831BA
Pa to je treking (adventure) verzija koja u crnoj boji izgleda extra