home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel je još u junu objavio prve zvanične slike i detalje o obnovljenoj Insiginiji koja će premijeru imati u septembru na Salonu automobila u Frankfurtu. Zatim je najavljena i Insignia Country Tourer pa jedino još preostaje doterana Insignia OPC.

Iako zvanična premijera još nije održana, već sada možemo da vidimo kako će izgledati obnovljena Insignia OPC, i to zahvaljujući ovim prvim zvaničnim fotografijama koje su danas objavljene.

I Insignia OPC je dobila izmenjeni prednji deo, što pre svega podrazumeva doteranu masku, branik i svetla, a osvežena je i unutrašnjost (volan, kvalitetniji materijali, novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir...).

Što se motora tiče, Insignia OPC će i dalje imati 2,8 litarski V6 motor sa 325KS i 435 Nm, u paru sa manuelnim ili automatskim 6-stepenim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka. Uubrzanje do 100 km/h inače iznosi 6,0 sekundi (6,3 sec za karavanski Sports Tourer), a najveća brzina je ograničena na 250 km/h (opciono i u verziji koja može do 270 km/h).

Takođe, doterano je i ogibljenje, dok podatak o ceni tek sledi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 3579



Komentari

Mislio sam da ce je makar malo pojacati, mada iskreno i ovo je ekstra. Ne svidja mi se to sto je sada manje OPC detalja u eneterijeru, nekada je bilo i na instrument tabli i volanu, sada samo na Recaro sedistima i rucici menjaca... nisu je vise distancirali od "civilne" verzije...

Autor Orlo 26 Avg 2013, 14:30

lepo izgleda...jacu verziju ne prikazuju pre frankfurta

Autor alex 92 26 Avg 2013, 15:11

A svaka čast za Opel kakva kola proizvode pogotovo od Astre J sve su pogodili kako treba, a pored tog svega dosta su se bacili na motore koji su u proslosti bili jedni od najpouzdanijih ali su malo više trošili za razliku od drugih. Kupio Auto bild ovaj najnovi kao uporedni test Passata i redizajnirane Insignije i Passat kao na kraju pobjeđuje znači smijurija čista od testa za dva boda i to dobio na funkcionalnosti i praktičnosti po bod više ovo kao sve izjednačeno, a Insigniji dali pola poda vise u ocjeni tehničkih inovacija, a ova unutra ko S klasa za Pasata dva ogromna ekrana i generalno puno bolja unutrašnjost, a eksterijer pogotovo Insignija kao da je dve generacije ispred Passata tako deluje na slici.

http://www.autobild.de/bilder/erster-vergleich-opel-insignia-gegen-vw-passat-4312881.html

Autor Dakara 26 Avg 2013, 22:32

U tekstu nema podatka da je reč o V6 turbo a ne atmosferskom motoru što će kod manje upućenih čitalaca izazvati zabunu.

Autor MV 27 Avg 2013, 20:24