
Dok je pažnja automobilske javnosti ovih dana usmerana pre svega na novitete na sajmovima u Los Anđelesu i Tokiju, u Kini se održava Guangzhou Auto Show gde je Fiat prikazao dugo najavljivanu hatchback varijantu modela Viaggio.

Podsećanja radi, Fiat je prošle godine i zvanično počeo sa proizvodnjom svog novog modela Viaggio sedan u Kini, a zatim su pojedini kineski sajtovi objavili i rendere koji pokazuju kako bi trebalo da izgleda hatchback verzija ovog automobila.

Potom su se pojavile i špijunske slike, da bi sada automobil konačno ugledao svetlost dana na Guangzhou Auto Showu, ali pod drugim imenom - Fiat Ottimo.


Fiat je Ottimo razvijao pod kodnom oznakom "343C", a što se palete pogonskih agregata tiče, i Ottimo će pokretati 1.4 T-Jet turbo motor u dve verzije: sa 120KS i sa 150KS (u ponudi će biti manuelni petostepeni menjač i DCT transmisija).

Za njegovu proizvodnju u Kini će se brinuti Guangzhou-Fiat, a tamošnjim kupcima će biti dostupan po ceni od oko 100.000 juana (12.205 evra) za baznu verziju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Fiat i CarNewsChina.com


Podseca na Astru, mada i Astra podseca na Bravo...
Motori odlicni!
Vadjijo nam treba u evropskoj uniji po ceni 11.990 made in turkey, umesto modela bravo i kupujem flotno 10 komada
Dizajnerski sličan giulieti, prostorno delti. Nema veze. Giulieta je u drugoj tržišnoj niši, a delta je klinički mrtva. Savjet Talijanima da to ponude u EU, i hatchback i limuzinu, po cijeni sličnoj kao što je u Kini. Što kaže Veljko, proizvoditi u Turskoj umjesto linee, ako već ne mogu u Srbiji. Prvenstveno za flotne kupce i one privatne koji mjerkaju kompakte, ali ne žele potrošiti puno novaca (umjesto nekih rapida, 301 itd), tim više što je ovo veći auto.
Isti hjundai, nema vise inovacija po pitanju dizajna. Unutrasnjost kao da je model iz 2000 godine
Unutrasnjost je prekopirani Dodge Dart, bas kao i ostatak vozila.
Da ovo ponude sa cenama konkurentnim i30, a da dizel nije duplo skuplji od baznog benzinca, Bog bi ih video.
Komotno mogu i u Evropi da ga prodaju, odlicno izgleda!
Jedino je enterijer malo diskutabilan.
Redizajn Brava. Bravo je postao "grbav", valjda po trendu koji je uveo VW sa Golfom 7.
Naopako okrenuta dnevna LED svetla.
Čudo jedno koliko je Fiat izubio kompas. Fića, i Fića, na 100 načina, a drugo bačeno u zapećak.
Sramota, za nekoga ko je bio vrh u dizajnu, a sad skida fzone sa mrtvoga Golfa.
Ta dnevna LED setla su ista ona koja su se nalazila na pokojnoj 308ici posle redizajna. Ista!.
Otužan... Nadam se da će u Evropi biti nešto drugo (ako ikad ponovo bude).