
Renault je još ranije za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi između ostalog najavio i novu verziju Clia RS koja je danas i zvanično predstavljena.

Iako su neki izvori pominjali da bi ta nova verzija Clia RS mogla da ponese ime Gordini, radi o Cliu RS Monaco GP.

Clio RS Monaco GP je dakle novo specijalno izdanje, poput Lagune Coupe i Megana od pre nekoliko godina.

U najkraćem, Clio RS Monaco GP je pre svega dobio Pearlescent White ili Platinum Grey boju eksterijera, a kao kontrast i brojne crne elemente (točkovi, prednji gril, retrovizori, okviri stakala, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor).
Takođe, deo paketa čine i kožna sedišta, Renault Sport patosnice, serijski RS Monitor 2.0, CUP šasija i set alu točkova od 17 ili 18 inča, dok su motor (1.6 turbo sa 200KS) i menjač (šestostepeni EDC) prošli bez izmena.
Takođe, Renault u Ženevi predstavlja i novu, treću generaciju malog gradskog modela Twingo.

Francuzi su još sredinom prošlog meseca objavili prve zvanične slike novog Twinga, ali su ostali dužni za fotografije njegove unutrašnjosti. Danas je i to ispravljeno pa su pred nama slike i video koji pokazuju enterijer Twinga III.


Više o novom Twingu možete pročitati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Gledam ove prekidace za klimu, rucicu menjaca, i jos neke prekidace iz Dacije i vrata od pregrade za rukavice koja deluju kao da su dodatna oprema (a mozda i jesu, ubedice da je to irelevantna stvar pa daju mogucnost odabirai dodatne naplate) i onda se setim i10 i Picanta i shvatim koliko oni u enterijeru izgledaju mnogo, ali mnogo bolje u svakom pogledu... ovde ce verovatno akcenat odnosno marketing biti usmeren na pricu oko RWD i "voznih karakteristika" takvih vozila (sta god to znacilo nekom prosecnom vozacu koji ce voziti Twinga sa 70 ili 90 konja i vozice ga po gradu), touch-screen, i mogucnost personalizacije.
Gledajuci celokupan izgled Twinga mislim da izgleda lepo, svidja mi se, ali neki detalji na kojima stedi Reno mu ne idu u prilog.
Sve i nekako (u sva tri prikazana peketa), ali ona "kutija od eurokrema" ispred ručice menjača mi je nekako totalni promašaj
Clio RS je zver!
Twingo mi je OK, svidja mi se ova jednostavnost, i koliko vidim veliki izbor kod personalizacije. Voleo bi da je ovo poslednje jeftina stavka u vidu izbora bojene plastike i stofova.
To sto je kaseta opcija je neverovatno. Da li zaista toliko kosta jedna poluga i palsticna kanta?
Rucice vrata, prekidaci za klimu i prozore, menjac i rucna direktno sa klija III( a sada na daciji).
Svidja mi se sto ima gepek, i sto se prednje sediste preklapa(verovatno opcija). Ali zaista ne deluje nista bolje od Pande i ne bi smeo da bude skuplji.
107 C1 Aygo izgledaju daleko zavrsenije, a da ni ne spominjem Picanto, 500, i10 koji su vec na trzistu i svi su kompletniji od Twinga pogotovo iznutra.
Ovo je odlicno, pa toje Twingo, na svu srecu nema hroma, aluminijuma,koze hromiranih prstenova oko otvora i sl.On i treba da izgleda ovako kako izgleda, sa gomilom jeftinih detalja, kao i njegov prethodnik ali zato sa svim karakteristikama bolji od ostalih, sa vise prostora, sa boljim voznim osobinama, sa vise modularnosti i sa vise veselja.On je alternativa svemu sto se nudi.Kad nemas ideju, sve uredno slozi, stavi hromirano prstenje oko svega, dodaj gomilu silver prekidaca, kombinuj sa aluminijumom i dobices mikro kopiju Audija jer on ima najbolju unutrasnjost.Ovo je auto sa jasnom idejom, ima motor obesen izmedju zadnjih tockova, to je danas nesto najskuplje i najbezbednije u segmentu, verovatno ce mu doneti i najvise mesta, najvise zabave u voznji,verovatno ce biti najbezbedniji u klasi, upravljanje ce biti direktnije, a krug okretanja, verovatno rekordno mali.To su atributi gradskog auta, a rucicu menjaca je mogao da uzme i iz renoa 4 ja mu ne bih zamerio.
Clio je vrh a Twingo je decija igracka unutra, kao sto se i ocekivalo...
Twingo je preuzeo fazone enterijera od Fiata. Samo što je enterijer na Fiatu farban emajlakom, a ovo je opet urađeno od mekanijih materijala. Ako Fiat svaki dan proda dve kompozicije barskog voza grdoba, valjda će i Reno, ali nije im trebalo da kopiraju goreg od sebe.
@Bobo,
Nisi mogao to bolje da sročiš, apsolutno se slažem.
@Bobo
Da se razumemo, auto ima svoj smek i to mi se svidja. Nesto ili ima dusu ili ne, a to cine proporcije.
Ali, komparativno, Fiat 500 je isto jeftin auto, cisith linija i jasnih proporcija. Meni 500 deluje manje "jadno".
@Fordovac
Mislim da ga je nerealno porediti sa Fiatom 500, jer je to tipican lifestyle auto, Fiatov takmac bi bila Panda.Ali proporcije Fiata 500 su rezultat inspiracije pronadjene u starom 500 i jako je dobro uradjeno i meni je to takodje fenomenalan auto.Ali Stari fiat 500 je imao motor pozadi i zato je imao takav oblik, a novi zbog smestaja motora napred ima kabinu pomerenu unazad, sa vrlo malo mesta na zadnjim sedistima,a prtljaznik gotovo da i nema.Prosto ima dizajn automobila koji imaju motor nazad , a motor mu je napred.Za auto sa dvoja vrata, sa vrlo malo mesta na zadnjim sedistima i gotovo bez prtljaznika on nije nimalo jeftin.Skuplji je od pande iz iste kuce.Twingo je veci auto, sa duzim medjuosovinskim rastojanjem, sa plastikom u funkciji prostora i prakticnosti, filozofski potpuno drugaciji auto.To sto podseca svojom kosinom zadnjeg dela na fiat 500 je , barem ja tako mislim,proizvod smestaja motora, a ne zelje za kopiranjem.Inace i prvi twingo je bio rezultat zelje da se pokaze kako se i bez ijednog luksuznog detalja moze napraviti odlican, pouzdan, udoban, lep, sarmantan i zabavan auto koristeci jeftine materijale za igru sa prostorom, pravi predstavnik primenjenog dizajna.Fiat 500 je omaz Italiji 50ih, muzici, Feliniju,takodje je retko dobar i sjajan ali ja prosto ne vidim prostor za njihovo poredjenje.Na Kiu i Hyundai ne bih trosio reci,vec sam rekao sve o toj konfekciji bez ideje a Toyota, Citroen i Pezo su samo temeljni redizajni prethodnika, od kojih mi je Pezo najlosiji.Panda je fenomenalna, Twingo i 500 takodje, a UP je dobar, a Mii i Citigo isto to samo bez imalo stila.Tako ja mislim.
@carobnjak,
jel se jos nadas da ce clio jednog dana da prestigne fiestu po prodaji? :)))
mile antena
nema potrebe, Clio je premijum za Fiestu koju ne bih ni razmatrao da kupujem gradski auto... :)
@Bobo
Slazem se u svemu.
Ali, ko ima novca da kupi novi auto, makar to bio i gradski, kupuje srcem(jer bi u suprotnom kupio polovan ili Daciju).
Po velicini, ceni i nivou sarma 500 i twingo su koplje o koplje. Jeste, Twingo ima 5oro vrata, ima ih i Spark pa niko ne uzima Spark u razmatranje.
Mozda je twingo vise "muski" auto, videcemo kako ce ga plasirati. U svakom slucaju daleko zanimljiviji nego druga generacija.
@carobnjak,
na srecu fieste, njena prodaja ne zavisi sta bi ti kupio da kupujes gradski auto. :)))
nebi ni ja clio nikad kupio, jer je napred ruzan da ne moze biti ruzniji, ali ni prodaja clia ne zavisi od mene
mile antena
naravno, ali bolje i Fiesta nego vase autohtone dinosauruske vrste od 5 litara i 6 metara... :)
Najmocnije je kad amerikanci sa svojim "ukusom" komentarisu evropski, bas smesno! :)))
@carobnjak,
nisu toliko mali americki auti, pre neki dan sam provozao ram 3500 koji je dugacak 7+ mestara i ima motor od 6.7 litara.
evropski ukus je mnogo bolji, zato je golf, koji se samo sminka svakih 5-6 godina, ubedljivo najprodavaniji auto.
"Fiat 500 je dobar auto", a "Clio je premijum za Fiestu"... novi momenti...
Orlo
pa kad uporedis kvalitet materijala u enterijeru i cenu vecu za bar 25%, ispada tako...
@Fordovac
U pravu si za drugu generaciju, ona je nastala skracivanjem klia 2, izgubila je sarm twinga, prosto je postala klasican mali auto.Ali nisu samo 4 vrata prednost twinga, videces uzivo kada se pojavi, da ne lici toliko na Fijat 500,istina asocira, ali ce biti duzi i siri ,kraca hauba, a duza kabina, barem meni tako izgleda, sa kracim prepustima mozda gresim, ali mislim da ce biti ukupno znacajno gabaritniji, u svakom slucaju treba ga videti uzivo.