home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault je još ranije za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi između ostalog najavio i novu verziju Clia RS koja je danas i zvanično predstavljena.

Iako su neki izvori pominjali da bi ta nova verzija Clia RS mogla da ponese ime Gordini, radi o Cliu RS Monaco GP.

Clio RS Monaco GP je dakle novo specijalno izdanje, poput Lagune Coupe i Megana od pre nekoliko godina.

U najkraćem, Clio RS Monaco GP je pre svega dobio Pearlescent White ili Platinum Grey boju eksterijera, a kao kontrast i brojne crne elemente (točkovi, prednji gril, retrovizori, okviri stakala, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor).

Takođe, deo paketa čine i kožna sedišta, Renault Sport patosnice, serijski RS Monitor 2.0, CUP šasija i set alu točkova od 17 ili 18 inča, dok su motor (1.6 turbo sa 200KS) i menjač (šestostepeni EDC) prošli bez izmena.

Takođe, Renault u Ženevi predstavlja i novu, treću generaciju malog gradskog modela Twingo.

Francuzi su još sredinom prošlog meseca objavili prve zvanične slike novog Twinga, ali su ostali dužni za fotografije njegove unutrašnjosti. Danas je i to ispravljeno pa su pred nama slike i video koji pokazuju enterijer Twinga III.


Više o novom Twingu možete pročitati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs 



čitanja : 3489



Komentari

Gledam ove prekidace za klimu, rucicu menjaca, i jos neke prekidace iz Dacije i vrata od pregrade za rukavice koja deluju kao da su dodatna oprema (a mozda i jesu, ubedice da je to irelevantna stvar pa daju mogucnost odabirai dodatne naplate) i onda se setim i10 i Picanta i shvatim koliko oni u enterijeru izgledaju mnogo, ali mnogo bolje u svakom pogledu... ovde ce verovatno akcenat odnosno marketing biti usmeren na pricu oko RWD i "voznih karakteristika" takvih vozila (sta god to znacilo nekom prosecnom vozacu koji ce voziti Twinga sa 70 ili 90 konja i vozice ga po gradu), touch-screen, i mogucnost personalizacije.
Gledajuci celokupan izgled Twinga mislim da izgleda lepo, svidja mi se, ali neki detalji na kojima stedi Reno mu ne idu u prilog.

Autor Orlo 04 Mar 2014, 18:41

Sve i nekako (u sva tri prikazana peketa), ali ona "kutija od eurokrema" ispred ručice menjača mi je nekako totalni promašaj

Autor moron 04 Mar 2014, 19:11

Prethodni Twingo je ozbiljan auto u odnosu na ovaj.

Autor milan 04 Mar 2014, 20:39

Clio RS je zver!
Twingo mi je OK, svidja mi se ova jednostavnost, i koliko vidim veliki izbor kod personalizacije. Voleo bi da je ovo poslednje jeftina stavka u vidu izbora bojene plastike i stofova.

Autor Uroš Cuore Sportivo 04 Mar 2014, 21:00

To sto je kaseta opcija je neverovatno. Da li zaista toliko kosta jedna poluga i palsticna kanta?

Rucice vrata, prekidaci za klimu i prozore, menjac i rucna direktno sa klija III( a sada na daciji).

Svidja mi se sto ima gepek, i sto se prednje sediste preklapa(verovatno opcija). Ali zaista ne deluje nista bolje od Pande i ne bi smeo da bude skuplji.

107 C1 Aygo izgledaju daleko zavrsenije, a da ni ne spominjem Picanto, 500, i10 koji su vec na trzistu i svi su kompletniji od Twinga pogotovo iznutra.

Autor Fordovac 04 Mar 2014, 21:30

Ovo je odlicno, pa toje Twingo, na svu srecu nema hroma, aluminijuma,koze hromiranih prstenova oko otvora i sl.On i treba da izgleda ovako kako izgleda, sa gomilom jeftinih detalja, kao i njegov prethodnik ali zato sa svim karakteristikama bolji od ostalih, sa vise prostora, sa boljim voznim osobinama, sa vise modularnosti i sa vise veselja.On je alternativa svemu sto se nudi.Kad nemas ideju, sve uredno slozi, stavi hromirano prstenje oko svega, dodaj gomilu silver prekidaca, kombinuj sa aluminijumom i dobices mikro kopiju Audija jer on ima najbolju unutrasnjost.Ovo je auto sa jasnom idejom, ima motor obesen izmedju zadnjih tockova, to je danas nesto najskuplje i najbezbednije u segmentu, verovatno ce mu doneti i najvise mesta, najvise zabave u voznji,verovatno ce biti najbezbedniji u klasi, upravljanje ce biti direktnije, a krug okretanja, verovatno rekordno mali.To su atributi gradskog auta, a rucicu menjaca je mogao da uzme i iz renoa 4 ja mu ne bih zamerio.

Autor Bobo 04 Mar 2014, 22:22

Clio je vrh a Twingo je decija igracka unutra, kao sto se i ocekivalo...

Autor carobnjak 04 Mar 2014, 22:46

Twingo je preuzeo fazone enterijera od Fiata. Samo što je enterijer na Fiatu farban emajlakom, a ovo je opet urađeno od mekanijih materijala. Ako Fiat svaki dan proda dve kompozicije barskog voza grdoba, valjda će i Reno, ali nije im trebalo da kopiraju goreg od sebe.

Autor mange 04 Mar 2014, 22:59

@Bobo,
Nisi mogao to bolje da sročiš, apsolutno se slažem.

Autor Uroš Cuore Sportivo 04 Mar 2014, 23:01

@Bobo

Da se razumemo, auto ima svoj smek i to mi se svidja. Nesto ili ima dusu ili ne, a to cine proporcije.

Ali, komparativno, Fiat 500 je isto jeftin auto, cisith linija i jasnih proporcija. Meni 500 deluje manje "jadno".

Autor Fordovac 04 Mar 2014, 23:35

@Fordovac
Mislim da ga je nerealno porediti sa Fiatom 500, jer je to tipican lifestyle auto, Fiatov takmac bi bila Panda.Ali proporcije Fiata 500 su rezultat inspiracije pronadjene u starom 500 i jako je dobro uradjeno i meni je to takodje fenomenalan auto.Ali Stari fiat 500 je imao motor pozadi i zato je imao takav oblik, a novi zbog smestaja motora napred ima kabinu pomerenu unazad, sa vrlo malo mesta na zadnjim sedistima,a prtljaznik gotovo da i nema.Prosto ima dizajn automobila koji imaju motor nazad , a motor mu je napred.Za auto sa dvoja vrata, sa vrlo malo mesta na zadnjim sedistima i gotovo bez prtljaznika on nije nimalo jeftin.Skuplji je od pande iz iste kuce.Twingo je veci auto, sa duzim medjuosovinskim rastojanjem, sa plastikom u funkciji prostora i prakticnosti, filozofski potpuno drugaciji auto.To sto podseca svojom kosinom zadnjeg dela na fiat 500 je , barem ja tako mislim,proizvod smestaja motora, a ne zelje za kopiranjem.Inace i prvi twingo je bio rezultat zelje da se pokaze kako se i bez ijednog luksuznog detalja moze napraviti odlican, pouzdan, udoban, lep, sarmantan i zabavan auto koristeci jeftine materijale za igru sa prostorom, pravi predstavnik primenjenog dizajna.Fiat 500 je omaz Italiji 50ih, muzici, Feliniju,takodje je retko dobar i sjajan ali ja prosto ne vidim prostor za njihovo poredjenje.Na Kiu i Hyundai ne bih trosio reci,vec sam rekao sve o toj konfekciji bez ideje a Toyota, Citroen i Pezo su samo temeljni redizajni prethodnika, od kojih mi je Pezo najlosiji.Panda je fenomenalna, Twingo i 500 takodje, a UP je dobar, a Mii i Citigo isto to samo bez imalo stila.Tako ja mislim.

Autor Bobo 05 Mar 2014, 10:17

@carobnjak,
jel se jos nadas da ce clio jednog dana da prestigne fiestu po prodaji? :)))

Autor mile antena 05 Mar 2014, 17:44

mile antena
nema potrebe, Clio je premijum za Fiestu koju ne bih ni razmatrao da kupujem gradski auto... :)

Autor carobnjak 05 Mar 2014, 17:52

@Bobo

Slazem se u svemu.

Ali, ko ima novca da kupi novi auto, makar to bio i gradski, kupuje srcem(jer bi u suprotnom kupio polovan ili Daciju).

Po velicini, ceni i nivou sarma 500 i twingo su koplje o koplje. Jeste, Twingo ima 5oro vrata, ima ih i Spark pa niko ne uzima Spark u razmatranje.

Mozda je twingo vise "muski" auto, videcemo kako ce ga plasirati. U svakom slucaju daleko zanimljiviji nego druga generacija.

Autor Fordovac 05 Mar 2014, 18:00

@carobnjak,
na srecu fieste, njena prodaja ne zavisi sta bi ti kupio da kupujes gradski auto. :)))
nebi ni ja clio nikad kupio, jer je napred ruzan da ne moze biti ruzniji, ali ni prodaja clia ne zavisi od mene

Autor mile antena 05 Mar 2014, 18:04

mile antena
naravno, ali bolje i Fiesta nego vase autohtone dinosauruske vrste od 5 litara i 6 metara... :)

Najmocnije je kad amerikanci sa svojim "ukusom" komentarisu evropski, bas smesno! :)))

Autor carobnjak 05 Mar 2014, 18:29

@carobnjak,
nisu toliko mali americki auti, pre neki dan sam provozao ram 3500 koji je dugacak 7+ mestara i ima motor od 6.7 litara.
evropski ukus je mnogo bolji, zato je golf, koji se samo sminka svakih 5-6 godina, ubedljivo najprodavaniji auto.

Autor mile antena 05 Mar 2014, 18:41

Fordovac
i enterijer ti je muski? :)))

Autor carobnjak 05 Mar 2014, 18:55

"Fiat 500 je dobar auto", a "Clio je premijum za Fiestu"... novi momenti...

Autor Orlo 05 Mar 2014, 20:33

Orlo
pa kad uporedis kvalitet materijala u enterijeru i cenu vecu za bar 25%, ispada tako...

Autor carobnjak 05 Mar 2014, 22:20

@Fordovac
U pravu si za drugu generaciju, ona je nastala skracivanjem klia 2, izgubila je sarm twinga, prosto je postala klasican mali auto.Ali nisu samo 4 vrata prednost twinga, videces uzivo kada se pojavi, da ne lici toliko na Fijat 500,istina asocira, ali ce biti duzi i siri ,kraca hauba, a duza kabina, barem meni tako izgleda, sa kracim prepustima mozda gresim, ali mislim da ce biti ukupno znacajno gabaritniji, u svakom slucaju treba ga videti uzivo.

Autor Bobo 06 Mar 2014, 10:30