
Ford je objavio specifikacije nove generacije modela Mustang, uljučujući podatke o GT varijanti sa petolitarskim V8 motorom, koji isporučuje 435KS i 542Nm.
Kupci će moći da odaberu i 2,3 litarski EcoBoost četvorocilindrični turbo agregat koji proizvodi 310KS i 434Nm i to je prvi turbo Mustang od verzije SVO iz 1986. godine.

Treći u ponudi je 3,7 litarski V6 motor, koji predstavlja osnovnu ponudu i deklarisan je na 300KS i 380Nm. Snaga koju isporučuje ovaj agregat nešto je manja od prošlogodišnjih 305KS, a to je učinjeno da bi ovaj atmosferski šestocilindraš bio jasnije postavljen ispod EcoBoost turbo agregata.

Početna cena u SAD je 24.425 dolara, što uključuje troškove isporuke vozila.
Ford je značajno redizajnirao Mustang za 2015. godinu. Automobil ima novo ogibljenje sa nezavisnim zadnjim setapom, jače kočnice, unapređeni infozabavni sistem i više unutrašnjeg prostora. Automobil je stilski osvežen i dobio je poboljšanje aerodinamike.

Ispostavilo se da je neosnovana bojazan da će dodavanje novih tehnologija dovesti do značajnog rasta težine automobila. Prema Fordovim podacima, najlakši model je varijanta sa EcoBoost motorim i automatskim menjačem, koja je teška 1598kg. To je samo 13kg više od prošlogodišnjeg najlakšeg modela, opremljenog V6 motorom i manuelnim menjačem.

Varijanta novog Mustanga sa V6 motorom i šestostepenim manuelnim menjačem teška je 1600kg, a V6 sa automatskim menjačem 1601kg. Model sa EcoBoost motorom i manuelnom transmisijom težak je 1602kg. Mustang sa oznakom GT i manuelnom transmisijom težak je 1680kg, a GT sa automatskim menjačem 1691kg.
Šef proizvonog odelenja u Fordu Radž Nair (Raj Nair) rekao je da je ovo “najbolji i najnapredniji performantni Mustang” koji je ova kompanija ikada napravila.
Izvor: Nacionalnaklasa.com
Foto: Ford
ljubitelj sam forda, ali ovo je katastrofa. dizajn - fusion/taurus coupe. svi su ocekivali da ce ford smanjiti tezinu kako je obecavao, a ono novi auto daleko tezi. mustang je u proseku dobio oko 250 kg na tezini u zadnjih 10 godina. i dalje ce imati bolje performance i od challengera i od camara, ali sam opet mnogo razocaran