
Sem Exalt concepta, obnovljene 508-ice i 208-ice GT 30th Anniversary, Peugeot će na predstojećem sajmu automobila u Parizu (za posetioce će biti otvoren od 4. do 19. oktobra) izložiti još nekoliko zanimljivih noviteta.

Pre svega, pažnju privlači sportska verzija 308-ice, i to model 308 GT.

Peugeot 308 GT će se u prodaji pojaviti još tokom oktobra, i to u obe karoserijske verzije – hatchback sa 5 vrata i karavan SW.

Peugeot je za 308 GT predvideo LED dnevna svetla, saćastu prednju masku sa GT logom, crni zadnji difuzor, sportski izduvni sistem, alu točkove od 18 inča sa Michelin Pilot Sport gumama, jače kočnice, sportski podešeno ogiblejnje (auto je napred niži za 7 mm a pozadi za 10 mm), sportski volan u koži, sedišta u crnoj koži (prošivena crvenim koncem), aluminijumske pedale, specijalnu Magnetic Blue boju (naravno biće dostupne i druge boje), kao i gamu od dva motora.

Prvi je benzinski 1.6 THP 205 četvorocilindraš sa 205KS i 285 Nm, a drugi je dizelaš 2.0 BlueHDI 180 sa 180KS i 400 Nm.

Peugeot 308 GT 1.6 THP 205 sa manuelnim šestostepenim menjačem ima prosečnu potrošnju goriva od 5,6 l/100 km (karavanski SW 5,8 l/100 km), dok je emisija CO2 130 grama po km.

Peugeot 308 GT 2.0 BlueHDI 180 ima šestostepeni automatski menjač, po fabričkim podacima troši 4,0 l/100 km (karavanski SW 4,1 l/100 km), dok emisija CO2 iznosi 103 g/km.

Peugeot još nije saopštio podatke o ubrzanju, ali se očekuje da će 308 GT sa benzinskim motorom do stotke ubrzavati za manje od 7 sekundi, a dizel verzija za oko 7,5 sekundi.
Takođe, na sajmu u Parizu Peugeot će promovisati još jednu hibridnu verziju 208-ice, opet u koncept izdanju.


Podsećanja radi, Peugeot i Total su na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu izložili studiju Peugeota 208 HYbrid FE Concept čija prosečna potrošnja goriva iznosi 2,1 l/100 km. Ove godine na sajmu u Parizu stiže nova verzija hibridne 208-ice koja je nazvana 208 HYbrid Air 2L Concept, a čija potrošnja je nešto manja nego kod prošlogodišnjeg koncepta i iznosi 2,0 l/100 km. Automobil je inače i 100 kg lakši od standardne verzije, a upotrebljeni su i aluminijum i elementi od ugljeničnih vlakana.
Ivan Mitić – Autoblog.rs