
Hyundai je model i40 predstavio 2011. godine, a posle nekoliko godina provedenih na tržištu vreme je da i ovaj automobil prođe kroz određeno doterivanje.
Podsećanja radi, Hyundai i40 Wagon je premijeru imao u martu 2011. na sajmu automobila u Ženevi, a i40 Sedan se pojavio u maju te godine na sajmu u Barseloni.
Ovaj redizajnirani model će se u prodaji pojaviti na samom početku 2015. godine, a između ostalog ima drugačiji prednji deo sa novom maskom, branikom i svetlima.

Izmene podrazumevaju i redizajnirana zadnja svetla, prednja LED svetla za maglu i novi dizajn alu točkova (od 16 do 18 inča).

U opremi će se naći i sistemi Advanced Traction Cornering Control (ATCC) i Speed Limit Identification Function system, kao i novi TFT ekran i novi navigacioni sistem.
Što se palete motora tiče, u gami će biti dva Euro6 dizelaša, oba od 1.7L, i to u verzijama sa 85 kW/115KS/280 Nm i sa 104 kW/141KS/340 Nm. Snažnija verzija će biti dostupna sa novim sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Hyundai i40 Wagon je inače dugačak 477 cm, širok 182 cm, visok 147 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 277 cm, a zapremina prtljažnika se kreće od 553 do 1719 litara.
S druge strane, i40 Sedan je dugačak 474 cm, dok zapemina prtljažnika iznosi 503 litra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Meni je i40 bas super auto, jedan od favorita u klasi, prostran i napred i pozadi i za visoke osobe, veliki gepek, bogato opremljen, lepo izgleda... interesantno da se prodaje u kolicinama prakticno identicnim kao i Mazda6 (u Evropi), a da se blizanac Kia Optima, iako mnogo lepsi i atraktivniji, prodaje u skoro 10x manjem obimu... steta...
Lepo je sto su 1.7 CRDi pojacali, jer kod nas je npr. jedino ta snaznija verzija u ponudi od motora... ocekivao sam novi 2.0 CRDi sa 150 KS da ponude i neki turbo benzinac tipa 1.6 T-GDi umesto 2.0 GDi ali ipak nista za sada...
Sedan ima neverovatno mali otvor prtljažnika, manji nego na elantri.
SW je ok, osim što ima plastični krovni spojiler dug oko "pola metra".
Lepo, ali preskupo vozilo.
A kako razumeh vest, jači 1.7 dizel će da dolazi samo sa DSG
@moron
Istina sto se tice otvora kod limuzinske verzije, sirina je i u redu, mada to je sve na zalost postalo praksa kod mnogih limuzina D-segmenta kao posledica dizajna... verzija sa 5 vrata bi to resila, a vidim da jedan deo proizvodjaca je ponudio tu opciju bas zato sto su svesni tog nedostatka...