home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pežo je zvanično objavio tehničke podatke za najbržu verziju “tristaosmice”. Imaće oznaku “GT” a biće dostupan ne samo u hečbek varijanti, već i kao karavan.

U odnosu na standardnu verziju “pežo 308 GT” ima potpuno drugačije ogibljenje. Napred je spušten za sedam a pozadi za deset milimetara. Osim po oznaci “GT” i nižem oslanjanju, auto se razlikuje od ostalih i po tome što je znak Pežoa premešten sa haube na masku.

Što se tiče motora, ugrađivaće se i benzinac i dizelaš. Benzinac je zapremine 1,6 litara koji uz pomoć turbine postiže 204 konjske snage i 285 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Dizelaš je “2,0 blueHDi” od 181 KS i čak 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta koje postiže pri nešto viših 2.000 o/min. Benzinac će se isporučivati sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je za dizel predvižen šestostepeni automatik.

Iz stanja mirovanja do 100 km/h benzinac stiže za 7,5 sekundi, dok je dizelašu potrebno 8,4 sekunde. Zanimljivo je i to da će se karavan sa “GT” oznakom isporučivati samo sa dizel motorom, sa nešto slabijim ubrzanjem do “stotke” za 0,2 sekunde.

Prosečna deklarisana potrošnja za benzinca je 4,66 a za dizelaša 3,33 l/100 km. “Pežo 308 GT” može odmah da se poruči a prve isporuke zakazane su za mart mesec.

Izvor: Magazinauto.rs

Foto: Peugeot



čitanja : 2021



Komentari

Odavno nisam video bezlicniji Pezo...

Autor Uros Cuore Sportivo 24 Jan 2015, 13:59

strasno!jos sa ovim le diodama na novim modelima,kao kineski farovi sa ledom

Autor SaSa 24 Jan 2015, 15:17

da... ali u živo oba, i hatch i karavan, izgledaju odlično! i to pogotovo sa led prednjim farovima... ;)

Autor drugmirko 24 Jan 2015, 21:14

U zemlji Srbiji ne postoji u ponudi ni običan SW devet meseci od predstavljanja, a da ne pričamo o GT verziji :) Taj će nikada!

Autor moron 24 Jan 2015, 21:52

@drugmirko,
Imao sam prilike da vidim hatchback samo uzivo, i nije me odusevio nimalo. Zapravo me je zacudilo da mi je dugo vremena bilo potrebno da skontam da je to jedan Pezo. Kao da je frankestajn od stilova drugih proizvodjaca automobila.
Ali me je zato odusevio poslednji redizajn Megana. Sa onim prednjim delom i istaknutim znakom..Steta sto tako nije izgledao u pocetku

Autor Uros Cuore Sportivo 24 Jan 2015, 22:15

Koliko dosadan autmobil! I zasto bi iko kupio ovo, kad je sada Golf bolji u svemu(cak i izgleda zanimljivije, Pezo je mesavina svega i nicega)?

Autor Fordovac 25 Jan 2015, 00:47

Po svemu sudeći, još jedan promašaj iz fabrike koju sam jednom mnogo poštovao. 307-ica ih je sahranila, početak teških, bezličnih "Pežoa" i baza koja nažalost i danas traje.

Autor CaMIRO 25 Jan 2015, 01:04

@ Uros CS

i ja sam bio razočaran prilikom predstavljanja 308-ce ali sad mi je verovatno najbolji model C segmenta... kad ti vremenom "sedne" dizajn, vidiš, da ni približno nije tako dosadnog dizajna ko Golf (koji doduše po prvi put u istoriji ima pravilne proporcije i čiste i jasne linije) ali, da istovremeno s nićim ne "bode u oko".... dok je karavan fakat najbolji komad auta u klasi...
ali istina, treba vreme za to... ja ih viđam svaki dan... hatch i karavan verzije i to od "pištolj" edicija, do "top verzija"... i bar ovim zadnjim nemam više skoro nikakav prigovor...

@ CaMIRO
nova 308-ca je puno boljih proporcija i debelih 140 kila lakša od prijašnje 307/308 "prasadi"... a ostalo je više manje stvar osobnog ukusa ;)

Autor drugmirko 25 Jan 2015, 14:50

@drugmirko,
Sta ja znam....najvise mi smeta izgled C stuba na novom 308. Nije mogao biti vise "golfvovskiji" ovako vertikalan.
Cak sta vise, mogu da zamislim da napred nosi znak Opela npr. Toliko mi je stran kada ga gledam kao ljubitelj starijih Pezoa.
208 ne mogu da smislim, 508 su
donekle spasli redizajnom...
Enterijer 308 je, iako sam ja indiferentan, za svaku pohvalu.

Autor Uros Cuore Sportivo 25 Jan 2015, 17:04

Kod prvog i drugog paketa opreme, kod 308 mi se ne dopada pozicija prednjih LED svetala i migavaca.
Dok je kod trećeg nivoa to meni idealno.

Autor moron 25 Jan 2015, 18:36