
Toyota je aktuelnu, drugu generaciju modela Auris evropskoj javnosti zvanično predstavila krajem septembra 2012. godine na Salonu automobila u Parizu, i to prvo u hatchback varijanti sa 5 vrata (dugačak 4275 mm, širok 1760 mm, visok 1460 mm, međuosovinsko rastojanje je 2600 mm).
Početkom 2013. godine ponuda je proširena i karavan verzijom nazvanom Auris Touring Sports, a na predstojećem sajmu automobila u Ženevi će pored restilizovanog Avensia (o tome OVDE) zvanično biti prikazana i redizajnirana varijanta Toyotinog predstavnika u C segmentu.


Kao što se i očekivalo na osnovu špijunskih slika test primeraka snimljenih krajem prošle godine, Auris facelift karakteriše doterani prednji deo (maska, svetla branik), gde su i najveće vizuelne izmene u odnosu na dosadašnju varijantu.


Modernizovana je i unutrašnjost (uključujući i kvalitetnije materijale), a promena ima i pozadi u vidu drugačijeg branika i modifikovanih svetala.

U kratkom press saopštenju se još kaže da automobil odlikuju i unapređenja koja se tiču komfora i bezbednosti (Toyotini "Safety Sense" aktivni bezbenosni sistemi), kao i novi i unapređeni benzinski i dizel motori. To znači da će se u ponudi naći novi 1.2T turbo benzinac sa 116KS i 185 Nm (Auris sa njim do 100 km/h stiže za 10,1 sec, najveća brzina je 200 km/h, prosečna potrošnja goriva iznosi 4,7 l/100 km) i novi 1.6 D-4D dizelaš sa 112KS i 270 Nm (potrošnja goriva je 4,1 l/100 km).
Na kraju, u ponudi ostaje i Auris sa hibridnim pogonom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs