home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je još pre nekoliko dana zvanično najavio da će 29. juna promovisati dugo najavljivanu novu generaciju modela A4 (B9), i to u limuzinskoj i karavan verziji (Avant).

Dok čekamo na zvaničnu promociju, pojavile su se prve slike i osnovni detalji.


Kao što se i očekivalo, a to su potvrdile i ove zvanične slike, dizajn nije pretrpeo nikakvu revoluciju, dok je u pogledu dimenzija novi A4 sa 473 cm dužine i sa 282 cm dugačkim međuosovinskim rastojanjem nešto veći nego dosadašnji model (širina iznosi 184 cm a visina 143 cm).

To takođe znači i da je enterijer prostraniji nego ranije, sa više mesta za kolena putnika pozadi.

Treba napomenuti i da je novi A4 u zavisnosti od verzije i do 120 kg lakši od svog prethodnika (recimo A4 1.4 TFSI je težak 1320 kg), kao i da se pojedine varijante odlikuju i za 21 odsto manjom potrošnjom goriva.

U saopštenju se navodi i podatak da je zapremina prtljažnika u novom A4 Avantu sada 505 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 1510 litara.

Ovde još i podatak da je koeficijent otpora vazduhu samo 0.23 odnosno 0.26.

Novi A4 između ostalog ima i svetla sa LED i Matrix LED tehnologijom, Head-up displej, digitalnu instrument tablu, 12.3-inčni LCD ekran, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da je izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem...   

Na početku prodaje novi A4 će u Nemačkoj biti dostupan sa sedam motora, tri benzinca i četiri dizelaša, sa rasponom snage od 150KS do 272KS.

Posebno se ističe Audi A4 2.0 TDI ultra čija potrošnja goriva je po fabričkim podacima 3,7 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 95 grama po km (Avant verzija 3,8 l/100 km i 99 grama CO2 po km).

Najsnažniji šestocilindrični TDI dizelaš ima 272KS i 600 Nm, a bazni benzinac je 1.4 TFSI sa 150KS i 250 Nm.

Zanimljiv je i 2.0 TFSI sa 252KS i 370 Nm, kao i 2.0 TFSI ultra sa 190KS i 320 Nm (ovaj potonji sa potrošnjom od 4,8 l/100 km i emisijom CO2 od 109 grama po km).

Kupcima će biti dostupna i g-tron verzija sa pogonom na prirodni gas, a jedan od menjača u ponudi je i sedmostepeni S tronic.

Prodaja novog Audija A4 sedan i A4 Avant će početi na jesen, a u Nemačkoj bi cene trebalo da startuju od oko 30.000 evra.

Kasnije će ponuda biti obogaćena, između ostalog i novim motorima, kao i S4 varijantom.

Ivan Mitić – Autoblog.rs





















čitanja : 8036



Komentari

Wauuuu , neda se prepoznati , hahahaha

Autor Đorđe 29 Jun 2015, 00:25

Lep, ali ...
Moglo je malo više promena

Autor 1984 29 Jun 2015, 00:26

kako bi mogao da postanem dizajner audija? obecavam da cu "raditi" jednako malo (ako je to uopste moguce) i to za mali % plate sadasnjih "dizajnera" audija.

Autor mile antena 29 Jun 2015, 00:30

Definitivno je moglo malo vise promena. Mislio sam da ce iskoristiti neka resenja sa Prologue concepta. Unutrasnjost je za pohvalu i prati stil nove Q sedmice. Evo jos slika:

http://en.autowp.ru/audi/a4/92313/

Autor Volare 29 Jun 2015, 00:41

Naošrili su ga taman koliko treba.
Konačno A4 izgleda bolje od A3 Sedan

Poz

Autor Raziel 29 Jun 2015, 00:43

Restajling sa malo promenjenim svetslosnim grupama.
Štopovi vuku na Škodu-Kiu.
Farovi kao i generalno auto su uradili da liči na A3 sedan.
Enterijer za pohvalu.

Autor MB 29 Jun 2015, 00:49

zadnji farovi opel astra!! ahhahaha

Autor sysfan 29 Jun 2015, 01:13

Waoo, kakva inovacija, hahaha

Autor Dragan 29 Jun 2015, 01:40

sysfan
A napred farovi pomalo Opel Corsa. :)

Autor MB 29 Jun 2015, 01:56

Enterijer bi bio jos lepsi da displej nije ovako 'nakacen' kao u Mercedesima.

Autor nn 29 Jun 2015, 02:15

Da kazemo da je lep, da nismo ni ocekivali neke vece izmene od prethodnika jer ovo je ipak mala evolucija. Proporcije su savrsene a dizjn u granicama konzervativnosti.
Enterijer je delimicno savrsen, po mom misljenju. Dok na deo ispred vozaca nemam zamerki i to izgleda apsolutno savrseno, centralna konzola je ostavila cudan utisak na mene. Cini mi se da je ekran navigacije fiksan a to mi se ne dopada. Izgleda kao na C klasi i Mazdi 3 nekako nakalemljeno. Svidjao mi se taj momenat izvlacenja kao na starijim modelima. Mali show ipak. Drugo, ne mogu da primetim da mi nesto smeta u izgledu ovih otvora ventilacije koji su kontinualni kao kod Pasata. Mislim da su ioak bolje legli na tom bratskom modelu.
Pondado sam se vise nekom resenju kao sa modela TT koji je, po meni, primer savrsenog i svedenog enterijera.

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Jun 2015, 03:11

Alfa Giulia će ga pojest za doručak.

Autor Nitro 29 Jun 2015, 06:49

je*ate, ovi su fenomenalni.... naprave do zadnjeg šarafa potpuno novi auto a onda se bukvalno "bace na zube" od truda, da ga naprave istog ko prošlog, samo sa novim farovima.... :) :)

Autor drugmirko 29 Jun 2015, 07:59

Gnjave sa stalno istim linijama kao i BMW.

Kontam da zele da svaki Audi (BMW) ima svoju karakteristicnu liniju i dizajn ali ovo smara, sto ne znaci da se nece dobro prodavati.

Autor Eki 29 Jun 2015, 08:26

A karavan nikad lepši.
Jedino mi je maska prosta. Ako se zagledate malo duže u slike, vidi se da je inspirisan A6-icom, samo što su proporcije savršene.
Zadnji branik je najlepši u klasi, nije preterano isturen i zadnji prepust nije preterano dug.
Enterijer E TAKO SE TO RADI, ko bombona, savršen raspored komandi, tastera i visina Displeja je ergonomski savršena. Znači samo maska redizajnom da se dotera i biće brušeni dijamant.
Nema ni 1 liniju koja smeta oku, nema preteranih detalja, nema ni nedovršenih poršina. Karavan izgleda toliko dinamično kao da će da poleti. I na kraju volan, vrh vrhova.
Razlike su vidljive na svakom koraku.

Autor 1984 29 Jun 2015, 08:36

al su mi štopovi zato pregrozni...fan sam audija al ovo je loseeee

Autor sanid 29 Jun 2015, 08:53

UCS
Nisam to primetio dok nisam pročitao tvoj komentar pa obratio pažnju.
Zaista je fiksan ekran, mislio sam da je na izvlačenje, kao što je karakteristično za Audi.
Slažem se sa tobom. I meni se više svidja kad je na izvlačenje, zaista ne znam zašto su iskopirali lošije rešenje od sopstvenog.
I kod bmw-a je fiksan ekran. Očigledno da ima nešto zbog čega svi to rade, možda pojednostavljenje, mada mi je lepše kad je integrisan, na izvlačenje itd. Realno Audi je najbolje rešenje ekrana imao, to na izvlačenje, još od prethodnog A8.
Ne znam što predjoše na ovo.
Mada ok deluje, iako je lepše rešenje na izvlačenje.
Slažem se za volan i instrument tablu, fenomenalno odradjeno, bez zamerki.

Autor MB 29 Jun 2015, 09:00

Meni je njegov dizajn i ranije bio OK, i sada je (meni) isti kao pre, tako da je i ovo OK.
Ne dopada mi se kao "tehničko rešenje" ova "televizor instrument tabla".

Autor moron 29 Jun 2015, 09:28

Jos jedan fenomenalno odradjen facelift! Prvo BMW 7, sad i ovo, sledeca je ocigledno neka Mecka, posto je to ipak fantastican trio!
Mislim nije da mi se ne dopada, ali brate realno prstom nisu mrdnuli. Neka brate lepo prave jedan isti model po 10-15 godina kao nekada sa usputnim modifikacijama, a ne da nas farbaju ovako.

Autor Panco 29 Jun 2015, 09:37

kako je lepo prodavati godinama isti auto...

Autor bb 29 Jun 2015, 09:42

Bok automobila, odnosno linija Audija je "svemirskim godinama" iza konkurencije ( što bi rekao gospodin bespiltoni vazduplohov ).
Vrata i kvake kao da su sa starog, imam utisak da bi ladno mogla da idu.
Kod Audijevog eksterijera se nov model svodi na nešto malo promenjene svetlosne grupe.
Generalno je ovaj dizajn odavno prevazidjen, dosadan i zaostao.
Eksterijer mu je daleko najslabiji u klasi, kaska veoma za konkurentima.
Zaista me zanima šta misle u Audiju, čime se vode pa naprave ovakav eksterijer.
Jedini adut ovog auta je enterijer, ne vidim drugi razlog zašto bi se nekom svideo ovaj A3-4.
Tragično je za Audi što im je najlepša limuzina A3, pa sve prave da su na nju ugledaju.

Autor MB 29 Jun 2015, 09:45

http://www.bimmertoday.de/2015/06/29/bild-vergleich-audi-a4-2015-trifft-bmw-3er-facelift-f30-lci/

Autor MB 29 Jun 2015, 10:34

@Eki

Ne bih se složio da Audi i BMW rade istu stvar. BMW ima dosledan dizajn, neku tradiciju koja sa sobom povlači i određenu dozu konzervativnosti, ali nisu im svi modeli kao totalni klonovi (russian dolls) - što je slučaj sa Audijem a sada sve više i sa Mercedesom.

Autor MV 29 Jun 2015, 10:47

Savrsene proporcije , blag , umjeren I sa mjerom tipicini a4 , uvjek moze bolje I ljepse naravno ali ovo je sasvim ok , kvalitet I diazajn ovaj put idu u prilog unutrasnjosti koja je ultra moderna , I daleko meni sad najljepsa u ovoj klasi. Dosta I ovaj 2.0tdi , mozda cak u karavan verziji

Autor heha 29 Jun 2015, 10:49

Meni je iskreno odlican, slazem se da nije ludilo, i da podseca na prethodni model, ali ovakav dizajn ce izgledati dobro i posle duzeg vremena, za razliku od "avangardnih" modela drugih marki, a isto vazi i za enterijer... isto vazi i za A3 i A6 od novijih modela limuzina koje su mi takodje odlicne... gledao sam dimenzije u enterijeru i nisu se bas nesto pretrgli sa prostorom, po par milimetara vise ali sve te premijum limuzine ne obiluju prostorom...

Jedino ne kontam cemu zuta boja limuzini u ovom segmentu... da je B-segment pa bih shvatio... ali to je vec stvar ukusa

Autor Orlo 29 Jun 2015, 10:52

@ Orlo
Žuta najbolje oslikava prelaze, konkavne linije i zaštitna boja Audija je jedna od nijansi žute.
Koncept TTQ je pokazao koliko žuta boja može da izrazi svaku , ali svaku liniju.
Pogledaj na slici visoke rezolucije samo liniju koja spaja štopove i farove i videćeš kako žuta dolazi do izražaja

http://i.imgur.com/x13b0pP.jpg

Autor 1984 29 Jun 2015, 11:32

Panco
U redu je, ne moras u svakoj temi da nam stavlas do znanja sta ti je najveci trn u oku.

ps. jel si se radovao onomad, kao sto si najavljivao?

Sto se tice blagih fejslifta imas ih 5-6 na http://www.mercedes-benz.de/.....samo su promenjene dimenzije i slova u oznaci....
btw. trenutno u ponudi mercedesa skoro da i ne postoje dva modela koja se i priblizno razlikuju kao f01 i g11...

Autor toma 29 Jun 2015, 11:55

toma
Poslusaj svoj savet pa postupi isto.
Sam u komentaru kritikujes nekog za ono sto sam cinis.
Smorio si vise...

Orlo
Ovaj dizajn vec sad izgleda siromasno i zastarelo spram C klase, koja je primer klasicne elegancije, ali i raskosnog i bogatog dizajna.

http://www.mercedes-fans.de/magazin/news/so-war-s-goodwood-festival-of-speed-2015-drei-tolle-motorsporttage-standen-unter-einem-guten-stern.8762

Ovaj A4 pored C klase deluje kao neki Seat.
Dakle sa te tacke gledista, solidno ce on da izgleda, ali problem je kad se stavi pored konkurencije.
Najveci adut mu je enterijer, da su jos to zabrljali, bio bi potpuni promasaj.
Audi na boku automobila nista ne radi, izgledaju jeftino i jadno.
Pogledaj samo vrata i kvake kako izgledaju jeftino, plasticno zastarelo i jadno.
Pitanje je samo kakav ce enterijer imati osnovne i manje opremljene verzije, ovo je najjaca gore.
Da li ce imati ekran ovaj serijski, volan sigurno nece.
Ekran ce biti manji a i pitanje je kako ce izgledati sredisnji tunel sa manuelnim menjacem.
Kako god, najjaci adut ovog auta je enterijer, u to nema sumnje.
Sigurno kupce nece privuci eksterijerom i svetlosnim grupama kopirajuci Opela.

Autor MB 29 Jun 2015, 13:42

wooow, what a shocker!!!!
Ovo je Audi?!?!
Nikada ga ne bih prepoznao!
Kakav neverovatan novi dizajn!!!

Autor kaktus car 29 Jun 2015, 13:54

kaktus car
Nije ovo samo Audi, ovo je novi Audi. :)))

Autor MB 29 Jun 2015, 14:10

@MB
Slazem se da je dizajnerski C-klasa znatno ispred, i da i ona izgleda odlicno, i da je bolje dizajniran auto u tom smislu a sigurno u klasi... meni se licno svidjaju linije Audi-jevih limuzina, i to bas dosta...

Sto se tice fora sa Opel-a, pa ne znam koliko se ljudi secaju ali Audi je "maznuo" foru iz Insignije gde linija krece od panela vrata i rucice za otvaranje vrata pa ide preko instrument table i ispod sofersajbne i zavrsava na drugim vratima (govorim o enterijeru)... a i ove fore na zadnjim svetlima podsecaju na detalje iz svetala tkzv "Eagle eye" (kako su te linije prekrstili) koji potice opet od Insignije preko Astre GTC J i koncepta GTE Flextreme... ali opet dolazimo do cinjenice da svi od nekud maznu po neki detalj, neki modifikuju, tako da to i nije strasno vec je samo pitanje da li je to lepo uklopljeno, a ovde ocigledno jeste...

I 12,3 inca je puno, tako da jedan mali, upola manji verovatno sa slabijom grafikom ce tu naci mesto... volan 4-kraki onaj gadan ide sigurno...

Autor Orlo 29 Jun 2015, 14:12

Unutrasnji retrovizor bez okvira je skinut sa Volvoa v40

Autor ilijapaun 29 Jun 2015, 15:49

"Fora" je da ovakvi primerci kao sa reklame/promo foto možda budu među 10-15% prodatih primeraka (ne računajući bliksi istok i amere).
Ja još ne videh A4 sa full kožom u bež, sivoj itd boji...

Sećate se kada je izašao prehodni koliko se prašine diglo:
http://img2.netcarshow.com/Audi-A4_2008_1024x768_wallpaper_45.jpg

A u stvari manje-više svi prodati su bili ovakvi:
http://s30.postimg.org/i1aulm3up/Audi_A4_Avant_2_0.png

Tako je i sa A6 a i sa BMW/Merc
Čak i u visokoj klasi kupci su vrlo nemaštoviti i neoriginalni (pogledati polovne S klase npr) 9/10 ih je u osnovnoj crnoj boji kože + standardno tamno drvo, čak i u jačim verzijama...

Ne kažem ništa loše za novi A4, ali voleo bih da vidim i kako izgleda u osnovnoj verziji, jer ipak ćemo nju mnogo češće gledati.

Poz

Autor Raziel 29 Jun 2015, 16:38

Orlo
Da.
I meni prethodni A4 izgleda ok, samo vreme je za novu liniju a oni udarili samo restajling pa jos 7 godina ovako...
Kad pogledas aktuelnu C i prethodnu, samo im je ime isto. Zato kaskaju sto samo restilizuju a bokove auta ni ne diraju... Barem tako izgleda vizuelno.
Kad kupujes nov model, onda ocekujem zaista nov model, a ne samo puki restajling.
Prethodni A4 izgleda sasvim korektno i ima Audijevske svetlosne grupe. Na ovom novom svetlosne grupe kao da su malo pobrkale identitet.

Autor MB 29 Jun 2015, 16:39

@mb 13:42;

sta si to neki stucnjak jel?

Autor heha 29 Jun 2015, 17:20

@mile antena
Nema potrebe da se cimas do Evrope, mozes tu kod tebe da svratis do Kadilaka mozes i kod njih isto da radis ;) A, Sto se Pit raspisao hahahahahah
Covece pola komentara su tvoji :)
Kazes lici na KIA ili Skodu...Oni lice na Audi, ovo pozadi je Audi stopka, samo sto im vise nije sa ostrim linijama, nego je ublazili. U sustini ovaj auto ne mozes da omasis i pomislis sta je, vidi se da je Audi.
Ok, Audi nudi istu liniju kao nov model ali za auto od 30 hiljada, Mercedesova nova S klasa je 80 hiljada, ima istu liniju kao prethodni model, pa dobro kako oni to ljudima prodaju, kako ih niije sramota?! To ti kazes sad. Ajde da imamo i dokaze...
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2006-s-class/1024x768/wallpaper_10.htm

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-s-class/1024x768/wallpaper_2b.htm
Ali to nema veze kad Mercedes uradi, tad ne pricas nista nego velicas, a oni promenili farove i stopove. Mercedes "Veceras vam prikazujemo skroz novu S klasu", pit uziva, vidi ista linija ali to ispravi u glavi i ustvdi sam sebi da to nije istina. Mercedes "Promenili smo farove, nakacili joj one sa A, B klase i svih ostalih, a stopovi su nas NOVI IZUM! Njih ce dobiti C klasa i E klasa!"
Covece, neka za ovaj A4 bilo ko kaze sta god hoce, samo se ti ne javljaj, ne brukaj se :)
Prosle godine se A4 prodao u vise primeraka od nove C klase. Vidicemo ove godine, tj bice smena pa mozda i nece, a sledece ce ovaj 'Seat' da razbije po prodaji to 'remek delo' zvano C klasa :)

Autor dusan 29 Jun 2015, 20:55

Spolja puka restilizacija, ovo nije potpuno nov model!

Autor dovla 29 Jun 2015, 23:03

dusan

Od tebe ni nisam očekivao ništa drugo nego da porediš krljavu godinu, odnosno godinu gde C klasa nije bila dostupna cele godine, na nekom tržištu od Marta, na nekom od Septembra itd.

European sales began in March 2014, while the vehicle went on sale in North America in September 2014

Autor MB 29 Jun 2015, 23:11

To nije opravdanje, a4 je na trzistu bio 7 ma godina. Enterijer slican toj generaciji a6, koja je izasla jos ranije. U prevodu model koji je bio prestar, prodao se u vise primeraka od prethodne i nove C klase. A6 odrao E klasu. Nema veze, svi ti mercedesi remek dela po tebi kako pricas o njima, a konkurencija obrise patos. Eto inteligencija.

Autor dusan 29 Jun 2015, 23:14

dusan
Kod Audija je maltene svejedno da li je nov ili ne, jer kao što vidiš nije se puno promenio, restajling, pogledaj komentare svih.
Audi proda više u Kini, na drugim tržištima ne, samo je tu razlika, pa u USA se ne vidi pored BMW-a i Mercedesa.
Brisanje poda je kad S klasa bude duplo prodavanija od A8, a ne kad se neki model malo više proda.
Kod Mercedesa ipak ljudi neće da kupuju staru C klasu jer će sačekati novu koja je potpuno nova, a ne restajling.
"Inteligencija" je što se ti primaš na Audi zbog A1 i vičeš prodavaniji Audi od Mercedesa, a Mercedes proda duplo više S klasa od A8.
Eto, toliko.

Autor MB 29 Jun 2015, 23:20

"Ovaj A4 pored C klase deluje kao neki Seat."
Hmmmm....
http://www.ausmotive.com/images/Seat-Leon-Cupra-01.jpg

Sa ovog Leona iz 2009. (ili koje je vec godine) neko je nesto prekopirao....

:)))))))))))))

Autor toma 29 Jun 2015, 23:46

Dosadno dobar. Giulia sve vise dobija na simpatijama, kao osvezenje na trzistu, uz Jaguara XE (od koga je Alfa ipak lepsa). I Mazda 6 je ozbiljan automobil u odnosu na ovaj A4, kada je dizajn u pitanju... Za manje para.

Autor Jimmy 30 Jun 2015, 00:12

No koment.

Autor NemanjaBB 30 Jun 2015, 02:49

Od sada pa nadalje, u svakoj temi, gde budem smatrao da nije off topic (a ovde mislim da nije, u svetlu nekoliko zadnjih postova) kacicu ovu sliku:

http://www.dodaj.rs/f/k/we/3HFgGRCj/d2b87a76e6ed4aa0abfdca2e.jpg

ČISTO DA SE NE ZABORAVI! :)

Autor toma 30 Jun 2015, 11:06

Logika ovoga je sasvim jasna I pre svega okrenuta biznis kupcima, sveden diazajn (ko hoce ima uvek s optiku/motore)I maksimalno zategnuta unutrasnjost. Karavan I dalje po meni ispred bmw/audija, jednostavno ima sjajnu liniju.
Sto se motora tice iako nije popularno kod nas ali 2.0TFSI 250+ konja, Quattro, S tronic...brz, tih, korektna potrosnja...

Autor Milan 30 Jun 2015, 12:19

toma 11:06
Jel' jedan od ta dva W222 tvoj, pa se malo hvalis? :)
Mozda si hteo ovu sliku da stavis:
http://photocorr.com/wp-content/uploads/2014/05/2014-and-2013-S550-Comparison-Side.jpg

Koliko su iste sadasnja i prethodna S-klasa, pogledajte malo, ljudi, nemojte tek tako tandrljati:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_S-Class_(W221)
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_S-Class_(W222)
Vise gotivim Audi od BMW-a i Mercedesa, ali ovi dizajneri iz Ingolstata su smesniji nego ekipa iz "Drzavnog posla". Dokle vise sa prodajom mu.a za bubrege? A ovaj ekran, mozda se skida i ima Android (ili Win), pa da se nosi kao tablet? :))) Bas sam pre neki dan malo vise zagledao novu Mazdu 6. Pa, ono izgleda vrhunski u odnosu na sve nemacke konkurente. Mogao bi Audi da posalje malo dizajnere u skolu ili da obnovi kadrove, kanda ima neke penzose. Nekada su Japanci izgledali dosadno u poredjenju sa Svabama, sad je obrnuto.

Autor Optimus Prime 30 Jun 2015, 12:21

toma
Auh izvinjavam se, nisam zagledao, ovo napred je C!
Koji je tvoj, C ili S? :)

Autor Optimus Prime 30 Jun 2015, 12:24

Optimus Prime
Nemoj neki da te cuju....gde si ti video dva w222?:)

Autor toma 30 Jun 2015, 12:27

toma
Oni koji voze W205 bi mi platili pice ako bih nekom rekao kako voze S-klasu! :) One koji voze S-klasu zabole bas filadendron za to sta ja kazem! :)))
Bila ista fora i sa Audijem. Vozis A4, a kazes rodjaku ili komsiji (koji ima makar malu dioptriju) da vozis A8 ili A6! :)
Jedina razlika je u tome sto mozes da vozis Audi iz 2005 i da kazes kako je to novi model, oni koji malo manje poznaju automobile ce odmah poverovati. Kod Merdze nije takav slucaj, tu modeli iz jedne generacije (i to samo ove poslednje) medjusobno lice, a ne deda, sin i unuk u svim familijama, kao kod Audija.

Autor Optimus Prime 30 Jun 2015, 13:42

OP
ok, mozemo da raspravljamo sta je gore, da jedan isti auto lici iz generacije u generaciju, ili da da Maybach lici/bude zamenjen sa C klasom. Stim da kod audija postoje tu i tamo razlike napred i pozadi, a ovde kao sto si se i sam uverio, gotovo da ih nema. I mislim da treba praviti razliku izmedju pojmova "lici" i "carbon copy"

Autor toma 30 Jun 2015, 14:18